A CashCard ödvözli a frissen piacra lépő Festipay Prepaid Cardot

forrás: Prím Online, 2016. július 11. 10:08

A Peak Financial Services saját Prepaid Mastercard terméke, a CashCard 2015. május 27. óta érhető el a magyar piacon, ezzel az első, forint alapú Prepaid kártyaterméket hívta életre. A CashCard elsősorban vállalati kifizetési rendszerekben használt termék, ezért a kártya általában vállalatokon keresztül érkezik a magánszemélyekhez.

A vállalati értékesítés ellenére a cég nagy hangsúlyt fektet a kártyabirtokosoknak szánt funkciók fejlesztésére, ezért már a termék piacra lépésének napján 34 ország 52 bankjában tette lehetővé a készpénzbefizetést, Magyarországon az OTP és a K&H több, mint 600 fiókjában tölthető fel készpénzzel.

 

A CashCard, illetve a hozzá tartozó disztibúciós stratégia és üzleti modell olyannyira sikeres, hogy a kibocsátott kártyák száma az idei első félévben 126%-kal nőtt, és a vállalat immár 32 országban rendelkezik kártyabirtokos ügyfelekkel. Suppan Márton, a cég alapítója és igaztatója az 2016-os évben 200% fölötti növekedést vár.

 

A fenti sikereken felbuzdulva a Peak hamarosan egy kifejezetten fiataloknak szánt CashCard sorozatot jelent be, amely kiterjedt készpénzfeltöltési hálózatának köszönhetően tökéletesen alkalmas a fesztiválozók számára is, csakúgy, mint a többségében magasabb költségekkel használható, és bő egy évvel a CashCard után piacra kerülő Festipay Prepaid Card.

 

A bejelentés előhírnökeként néhány héttel korábban a Keszthely Triathlon verseny győztesei, továbbá, a WE LOVE BALATON közreműködésével szervezett ENYÉM A BALATON! kampány 300 nyertese is CashCard-on kapta meg a nyereményét. 

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A múlt feltárása, a jövő segítségével!

Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!

2024. április 15. 18:46

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50