AOL-General Mills: „hosszú távú élelmiszer-vásárlás”

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2000. november 9. 18:09
A világ legnagyobb internetszolgáltatója, az America Online és az élelmiszerekkel foglalkozó General Mills Inc. megállapodása szerint a webfelhasználók akciós árakon juthatnak egyes termékekhez a jövőben.
A General Mills kínálatába tartoznak többek között a Cheerios, a Hamburger Helper és a Gold Medal márkanevek. A megállapodás hosszú távra szól, és Mark Addicks General Mills-elnökhelyettes szerint 25 millió AOL-felhasználónak teszi lehetővé az internetes élelmiszer-vásárlást. Az első on-line akcióban az érdeklődők egy „tökéletes bulit” nyerhetnek barátaikkal vagy családjukkal a Chex Party Mix és Chex Cereal játékban - írja a ZDNet.
Kulcsszavak: onlineszolg AOL

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36