A Microsoft beszállna az európai autókereskedelembe

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2000. november 14. 21:30
A cég tervei szerint lehetőséget nyújtana saját MSN portálján az autóalkatrészek, az új autók és több kapcsolódó szolgáltatás elérésére.
A Microsoft már most kínál autóvásárlási lehetőséget, az Autobytel.com Inc.-vel kötött megállapodása alapján, és most azt tervezi, hogy kulcspozíciót szerez az autókkal kapcsolatos szolgáltatások területén, melyek lefednék egy gépjármű teljes forgalomban eltöltött pályafutását. A szoftveróriás szerint az autógyártók nemcsak mint az új gépkocsik értékesítési lehetőségeként, hanem egy lehetséges alkatrészellátást biztosító fórumként is tekintik az internetet. A Microsoft három héttel ezelőtt bejelentette, hogy felfrissíti MSN portálját, mivel az mindössze néhány európai országban szerepel a listavezetők között. A ZDNet szerint a cég kiszemelt partnerei elsősorban a DaimlerChrysler európai része és a CirtoenPeugeot-csoport.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55