Január óta kétszeresére nőtt az online hirdetők száma

Wollák Viktória, 2000. november 21. 17:43
Októberben az új online hirdetések közel felét az offline, azaz nem internetes cégek hirdetései tették ki Amerikában, derült ki a Jupiter Media Metrix legújabb tanulmányából.
A fennmaradó 50%-ot az internetes cégek teszik ki. Az interneten hirdető dot-com és tradicionális cégek száma megduplázódott január óta, és az új hirdetők száma minden hónapban 14%-kal növekszik. Idén a harmadik negyedévben 5.489 új hirdető jelent meg az interneten, míg a második negyedévben 3.879, az elsőben pedig 2.935 új hirdető. A számok épp az általános vélemények ellenkezőjét mutatják, miszerint a hirdető piac lelassul illetve hogy az Internetes hirdetések nem hatékonyak.
Kulcsszavak: hirdető online e-commerce

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55