A digitális próbafülkék valósággá válnak
A Vodafone és a Mango divatmárka ma bejelentett együttműködése nyomán hamarosan valósággá válnak a digitális próbafülkék, melyek első körben a kiemelt Mango üzletekben lesznek elérhetők világszerte.
A digitális próbafülkék alapját a Mango által tervezett és a Vodafone, illetve a Jogotech együttműködésében fejlesztett, IoT (Internet of Things, azaz dolgok internete) megoldást alkalmazó digitális tükör adja. A tükör lehetővé teszi, hogy a vásárló beolvassa a ruhacímkéket, majd egy digitális óra segítségével jelezhet az üzletben dolgozó értékesítőnek, ha különböző méretekre vagy színekre van szüksége. Emellett az eszköz további ruhákat is javasol az eredetileg választott ruhadarab kiegészítéseként.
A Mango célja, hogy bevezesse ezt a megoldást a legnagyobb üzleteiben, Barcelonától New Yorkig és így az online és valós vásárlási élmény egyvelegét nyújtsa a vásárlóinak. Ez az első fázisa a Mango nagy digitális átalakítási projektjének, melynek célja, hogy a vásárlók új módon kapcsolódhassanak a márkához.
„Ennek a projektnek köszönhetően nem csak, hogy minden eddiginél több lehetőség összpontosul majd a vásárlók kezében, de egyúttal segít is közelebb hozni a Mango márkát a divattudatos vásárlókhoz, azáltal, hogy több alternatívát és élményt kínál nekik, mint egy hagyományos próbafülke” – mondta el Stefano Gastaut, a Vodafone globális IoT igazgatója.
A Mango ügyfélkapcsolati vezetője, Guillermo Corominas hozzátette: „Ez egy nagyon izgalmas projekt a Mango számára. A kiskereskedelem jövőjét az online és offline vásárlási élmények összekapcsolásában látjuk. Ezek az új típusú próbafülkék újabb lépést jelentenek az üzleteink digitális átalakításában, aminek köszönhetően egy merőben új élményt kínálhatunk vásárlóinknak.”
Kapcsolódó cikkek
- Vodafone Díjat kapott Enyedi Ildikó
- Hálózatot fejleszt a Vodafone
- A vodafone 90 gigabájtnyi meglepetéssel készül a szerelmeseknek
- Hatékony tárhely megoldás a Samsungtól
- Egész Budapestet lefedi az Invitech Solutions IoT-hálózata
- Így fest a fogyasztók 5G-s kívánságlistája
- A Samsung nyílt és okos IoT-élménnyel egyszerűsíti a hétköznapjainkat
- Okosmegoldások okosvárosoknak
- A Nokia és a Vodafone segítség katasztrófahelyzetben
- Vodafone ünnepi adatok
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.