A L'Oréal és az okoskütyük

forrás: Prím Online, 2018. június 4. 16:24

Virtuális sminktanácsadás, hajtanácsadás, bőrdiagnosztika és okostükör: többek között ilyen fejlesztéseket és újdonságokat mutatott be a L’Oréal a párizsi Viva Tech-en a hétvégén.

A L’Oréal a mindennapi élet három területén: a fürdőszoba, a hajszalonok és a butikok terén nyújt új, digitális szépségélményt a rendezvény látogatóinak.  Az újdonságok közt olyan személyre szabott termékek és eszközök is megjelentek, amelyekbe az AR (kiterjesztett valóság) és az AI (mesterséges intelligencia) elemeit is beépítették. 

 

A világon elsőként mutatta be a legújabb AR technológiát a L’Oréal, amely a nemrég megvásárolt ModiFace szépség és technológiai cég együttműködésével valósulhatott meg. Az új fejlesztés által a felhasználók virtuálisan próbálhatnak fel személyre szabott sminkeket, és élőben konzultálhatnak egy sminktanácsadóval, aki lépésről lépésre segít a kiválasztott smink elkészítésében. Az alkalmazáson keresztül az online vásárlás is lehetséges, így a javasolt sminktermékek rögtön a virtuális kosárba helyezhetők. 

 

Egy okostükröt is bemutattak, amellyel különböző sminkek próbálhatók fel virtuálisan, illetve a látogatók megtalálhatják az öltözetükhöz leginkább illeszkedő árnyalatokat és termékeket is. A tükör prototípusát kifejezetten a Viva Tech-re készítették, amelyben a korábban említett Modiface és a L’Oréal start up partnere, a MemoMi vettek részt.

 

A professzionális termékek divíziójába tartozó L’Oréal Professionnel is tartogatott újdonságokat a hétvégére. Fejlesztésük által különböző hajszínek próbálhatók ki virtuálisan. A 3D-s mesterséges intelligenciára épülő technológia a fodrászokat és a vendégeket köti össze a minél jobb szalonélmény megteremtése érdekében. 

 

 

Az online vásárlás területén a kínai L’Oréal két innovációt is mutatott be:

  • A L’Oréal Paris férfi kozmetikai márkája, a Men Expert egy hangvezérelt „komornyikot” fejlesztett, amely személyre szabott bőrápolási tippekkel látja el az alkalmazást használó férfiakat, emellett a segítségével az általa javasolt kozmetikai termékek is megvásárolhatók.
  • A másik újdonság a L’Oréal Paris számára fejlesztett, világhálóra csatlakoztatható, hangvezérelt tükör, amelyet a kínai kereskedőcég, az Alibaba együttműködésével dolgoztak ki. A tükör közvetlenül meg tudja vásárolni a fogyasztó által kinézett sminkhez szükséges termékeket a TMall webshopban.

 

Európában először mutatkozott be a L’Oréal és a SkinCeuticals vezető bőrápolási cég által tervezett Custom D.O.S.E, amely egy bőrgyógyász által végzett alapos bőrdiagnosztikai vizsgálaton alapuló, egyénre szabott bőrápoló megalkotását teszi lehetővé.  

 

A La Roche-Posay a tavaly bemutatott My UV Patch szenzor után idén a fürdőszobában, azon belül is a zuhany alatt tartogatott meglepetést. A koncepciót a francia Skinjay start up-pal közösen fejlesztették ki, amely által az érzékeny bőrűek egy speciális kapszulával gazdagíthatják a vizet, így élvezve a La Roche-Posay márka bőrápoló tulajdonságait a zuhany alatt. 

 

A L’Oréal professzionális divíziójához tartozó Kérastase hajápoló márka fejlesztése személyre szabott fejbőr és hajszerkezet-minőség elemzést nyújt. A technológia egy mobil alkalmazás és egy valós időben közvetítő kamera kombinációján alapszik, amelynek segítségével a szakértők a legmegfelelőbb termékeket javasolhatják a felhasználók számára. 

Kulcsszavak: Viva Tech L’Oréal

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.

2024. május 3. 14:41

A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését

A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban. 

2024. május 3. 13:04

Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián

Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.

2024. május 3. 11:39

Mennyire vannak biztonságban a jelszóval védett adataink?

Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.

2024. május 3. 09:54

A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét

A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.

2024. május 2. 19:14

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14