A Yahoo eltávolítja oldalairól a bukmékerhirdetéseket

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2000. december 14. 19:25
Az NFL, vagyis az amerikai Nemzeti Futball-liga közölte a Yahooval, hogy ha nem távolítja el az internetes sportfogadás-hirdetéseket az NFL amerikaifoci-oldalairól, a szövetség felfüggeszti együttműködését a társasággal.
A Yahoo közölte, hogy harminc ilyen hirdetést fog eltávolítani NFL-oldalairól, melyeken audioformátumban ad közvetítést az NFL eseményeiről. Tonya Antonucci, a Yahoo sportosztályának gyártási felelőse írásban közölte az NFL-lel, hogy eltávolítják az évenként körülbelül 48 millió dolláros forgalmat lebonyolító internetes linkeket.

Az NFL-nek azért kellet ilyen határozottan fellépnie, mert a Yahoo például 1999-ben 588,6 millió dolláros bevételének 90 százalékát a hirdetésekből szerezte. Ez tehát a vállalat működésének egyik alappillére, de a szakértők szerint egy olyan hírhedten fogadásellenes szövetség, mint az NFL nem hajlandó megalkudni az interneten sem. A CNet szerint a Yahoo azonban így is jó üzletnek tekinti a sportot, és talán nem véletlen, hogy egyike annak a hét szolgáltatónak, amelyek a sportjogokért csatáznak. Úgy tűnik, hogy bár bármilyen hirdetést elhelyezni jó üzlet, de sportszolgáltatónak lenni még jobban megéri. A Yahoo tervei között szerepel a megállapodások tető alá hozása a hokis NHL-lel és a kosárlabdás NBA-val is.

Kulcsszavak: reklám Yahoo +céginfo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50