Az Oxford University Press Budapesten nyitott technológiai központot

forrás: Prím Online, 2019. február 22. 12:44

Az Oxfordi Egyetem kiadója, az Oxford University Press (OUP) Budapesten nyitotta meg legújabb technológiai központját, amely a kiadó digitális fejlesztéseiben közreműködve és globális IT infrastruktúráját támogatva erősíti az OUP technológiai képességeit.

Az 1586-ban alapított OUP a világ legnagyobb egyetemi kiadója, több mint 50 országban, így Magyarországon is rendelkezik irodákkal. Az Oxfordi Egyetem részeként működő kiadó küldetése, hogy világszerte terjesztett kiadványaival fejlessze az élvonalbeli oktatást és kutatást. Termékei és szolgáltatásai több mint 100 nyelven, 200-nál is több országban érhetők el. A Magyarországon is jól ismert Headway sorozatból 127 ország több mint 100 millió diákja tanulhatott angolul.

 

Az OUP jelentős erőforrásokat fordít platformjai és az ezek mögött működő technológia fejlesztésére, így a megfelelő digitális fejlesztői tudás egyre nagyobb szerepet kap a kiadónál. Az új technológiai központ létesítésekor azért esett a választás éppen Budapestre, mert a régióban az OUP itt találta meg a tehetséges és magasan képzett fejlesztők olyan közösségét, amelyből össze tudja állítani a csapatát. A toborzás az újonnan létrehozott pozíciókba már megkezdődött, a hazai szakemberek a kiadó meglévő, globális technológiai csapataival dolgoznak majd együtt.

 

 

A tervek szerint a következő 12-18 hónap során a budapesti csapat mintegy 100 fősre bővül, az OUP többek között felhő alapú rendszerekkel, programozással és szoftverteszteléssel foglalkozó szakembereket keres.

 

A hazai toborzás mellett az OUP támogatja a Future: Hungary konferenciát is, amely az Egyesült Királyságban tanuló magyar fiatalokkal ismerteti meg a hazai munkaerőpiaci lehetőségeket, segítve őket abban, hogy Magyarországon építsék szakmai karrierjüket.

 

Az OUP technológiai igazgatója, Graham Dear elmondta: „Más kiadókhoz hasonlóan az OUP is digitális átalakuláson megy át minden piacon, és tudjuk, milyen fontos, hogy befektessünk technológiai képességeinkbe. Ez azt jelenti, hogy meglévő technológiai csapataink mellé további tehetséges IT szakembereket kell toboroznunk. Új technológiai központunkat Magyarország erős STEM fókuszú oktatási rendszere és elismert technológiai közössége miatt építjük fel Budapesten. A központ a kiadó platformjainak és IT-infrastruktúrájának támogatásában és fejlesztésében vállal szerepet, hogy vevőinkkel és partnereinkkel együtt fejlődjünk az egyre inkább digitális világban.” 

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja.  A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.

2024. május 1. 13:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14