Saját történetük megosztására bíztatja felhasználóit a Huawei

forrás: Prím Online, 2019. november 29. 09:11

A Huawei legújabb reklámfilmjében és ahhoz kapcsolódóan is arra bátorítja a felhasználókat, hogy osszák meg saját történeteiket mások inspirálására. Azok, akik 2020. január 15 – éjfélig, a kampány weboldalán keresztül elmesélik a saját történetüket, részt vehetnek Michal Woroch kerekesszékes felfedező és utazó webes motivációs előadásán. 

A Huawei induló brand kampánya alkalmából új reklámfilmet készített, melyben négy hőst mutat be: egy balerinát, egy dobost, egy szörföst és egy egyedülálló apát, akik nem adják fel a küzdelmet álmaik megvalósításáért. Legújabb, „Egy történet számít, a Tiéd” nevű kampányában a Huawei a kisfilm alapján arra bíztatja a felhasználókat, hogy bármi is legyen az akadály, sose adják fel az álmaik beteljesítését és az értük való harcolást, ezzel párhuzamosan pedig arra is bátorítja őket, hogy osszák meg saját történeteiket, melyek az akadályok sikeres leküzdéséről szólnak. 

 

Most a magyar felhasználók is csatlakozhatnak a kampányhoz, illetve a hőseihez és elmondhatják saját történetüket. Ehhez a Huawei dedikált honlapján kell megosztaniuk írásaikat és minél többeket kitartásra sarkallniuk. Mivel a személyes történetek elmesélése nem könnyű, ezért a Huawei minden jelentkezőt azzal jutalmaz, hogy meghívja őket Michal Woroch felfedező és utazó online megtekinthető motivációs előadására. Michal, aki elektromos kerekesszékkel kívánja meghódítani a Himaláját, elbeszéli történetét az elé gördülő akadályok ellenére elért eredményeiről.

 

„Tudjuk, hogy rengeteg inspiráló történettel rendelkező ember vesz körbe minket. Ők sosem adják fel, még akkor sem, ha sokan ezt tanácsolják nekik. Tesznek még egy extra lépést, nem számít, mennyire nehéz vagy hány akadállyal találkoznak. Ezeket a történeteket szeretnénk hallani és megosztani, hogy tiszteletünket fejezhessük ki az előtt az attitűd előtt, amit nap mint nap tanusítanak és amivel példával járnak el sokunk számára”, mondta el Trubek Zsuzsa, a Huawei Technologies Hungary, PR managere.

 

A leginspirálóbb történetek a Huawei közösségi média-csatornáin jelennek majd meg a jövő év elején. A történeteket a projekt weboldalán 2020. január 15. éjfélig lehet feltölteni

Kulcsszavak: Huawei kampány

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY

Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.

2024. április 26. 14:44

Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben

A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.

2024. április 26. 13:10

Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban

A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.

2024. április 26. 11:33

A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra

Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán. 

2024. április 26. 09:55

Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul

A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.

2024. április 25. 16:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50