IAB: tudástár a digitális videós hirdetésekről
A digitális videós hirdetésekkel kapcsolatos legfontosabb információkat foglalta össze az IAB Hungary abban a Digitális Videó Tudástár című, ingyenesen letölthető kiadványban, melyet a szakmai szervezet Digitális Videó Munkacsoportja készített.
“A digitális videós hirdetés sikere töretlen és szerepe a médiamixen belül egyre hangsúlyosabb. Nem is csoda, hiszen a televízió példájából már régóta tudjuk, hogy az audiovizuális kommunikáció hat a legjobban az érzelmeinkre. Éppen ezért a videós hirdetési szegmens egy ideje már dinamikusan növekszik az egész világban és lassan, de biztosan a hazai digitális hirdetési piac is felfedezi a benne rejlő szinte határtalan lehetőségeket” - mondta el Dudás Gergely, az IAB Digitális Videó munkacsoportjának vezetője. Az IAB Hungary Digitális Videó munkacsoportja egy összefoglalóval segít mindazoknak a hirdetőknek, akik el szeretnének mélyülni a digitális videós hirdetések izgalmas és gyorsan fejlődő világában.
A Digitális Videó Tudástár ingyenesen letölthető az IAB Hungary dokumentumtárából: https://iab.hu/dokumentum/iab-digitalis-video-tudastar-2020/
A Digitális Videó Munkacsoport bemutatkozása és tagjai: https://iab.hu/digitalis-video-munkacsoport
Kapcsolódó cikkek
- A válságban tovább erősödik a digitális kommunikáció, de a kilábalás lassú lesz
- IAB: körkép a magyar adatvezérelt hirdetési piacról
- Influencer Marketing Kisokost és Fogalomtárat adott ki az IAB Hungary
- Influencer témájú szakdolgozatok nyertek az IAB Hungary pályázatán
- Egyre több hirdető csatlakozik az IAB Hungary-hoz
- IAB Europe: Május 25-ig bárki véleményt fűzhet a TCF 2.0-hoz
- Bővül az IAB Hungary – új tagok lépnek be a szervezetbe
- A digitális reklámköltés alakulása
- Tisztújítás az IAB Hungarynál
- IAB NORI: 9,4%-os növekedést ért el a hazai digitális reklámipar 2017 Q3-ban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.