Megérkezett a Stripe Magyarországra
A mai naptól hivatalosan is elérhetőek Magyarországon a Stripe fizetési szolgáltató megoldásai, amelyek a helyi internetes vállalkozásokat segítik abban, hogy megjelenjenek a világpiacokon és fizetési tranzakciókat fogadjanak a világ bármely pontjáról.
„Magyarország gazdag a vállalkozói és technológiai tehetség tekintetében, és meggyőződésünk, hogy még több magyar online vállalkozásnak lenne lehetősége akár világszerte terjeszkednie", mondta Marcin Misztal, a Stripe kelet és közép-európai régióért felelős vezetője. „A Stripe célja, hogy minél több vállalatnak segítsen, hogy kreativitásuknak és ambícióiknak a földrajzi korlátok ne szabhassanak határt.”
A Stripe infrastruktúra segítségével a vállalkozások pár kattintással elérhetik a világpiacokat
Mostantól kezdve a hazai vállalkozások akár 10 percen belül fogadhatnak fizetési tranzakciókat több mint 130 valutában. A Stripe most először hozzáférést biztosít számukra a Stripe Globális Fizetési és Treasury hálózatához. A fizetési tranzakciók fogadása mellett a vállalatok kezelhetik az előfizetéseket, fizethetnek harmadik feleknek és optimalizálhatják a mobil fizetéseket a Stripe használatával – mindezt egy központi felületről. A Stripe olyan mobil pénztárcákhoz is hozzáférést biztosít a felhasználóinak, mint az Apple Pay és a Google Pay.
A Stripe lendületet ad az új internetes üzleti modellek fejlődésének, és segíti a hagyományos vállalkozásokat az innováció gyorsabb megvalósításában
Ahogy egyre több tevékenység költözik a világhálóra, új online vállalkozás kategóriák jöttek létre az elmúlt években, ideértve a piactereket, a közösségi finanszírozást és az előfizetésen alapuló vállalkozásokat. A Stripe ezen vállalkozások igényeihez szabott megoldásokat kínál, és olyan eszközökkel támogatja a szoftverfejlesztőket és a vállalkozókat Európa-szerte, amelyek segítségével csatlakozhatnak a jövő online óriásainak soraihoz.
A COVID-19 járvány felgyorsította az internetes felületekre való áttérést. Számos kisvállalkozás, amely idén először hozott létre online boltot, a Stripe-ot választotta fizetési partnerének. Csak Európában több mint 100.000 vállalkozás csatlakozott a Stripe-hoz a 2020 márciustól júniusig tartó négy hónap alatt.
A Stripe szolgáltatásai egy ideje a bétatesztelők számára már elérhetőek volt Magyarországon, és az első visszajelzések nagyon biztatóak: „Már régóta vártam, hogy a Stripe szolgáltatásai Magyarországon is elérhetőek legyenek. Több más, helyi szolgáltatóval is próbálkoztam. De egyikük sem rendelkezett olyan adottságokkal, amelyekre a vállalkozásunknak szüksége lenne. Webshopunkon keresztül többek között előfizetéseket is vásárolhatnak az érdeklődők és a Stripe ezt is tökéletesen tudja kezelni. Emellett fontos kiemelni, hogy a Stripe valamennyi szolgáltatása kimagasló a piacon, az onboardingtól és a rendszer felállításától kezdve a riportáláson és a biztonságon át egészen a visszatérítések kezeléséig.” – Bánfalvi Carolyn, társalapító, Taste Hungary.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb fontos weboldalakat tesz elérhetővé adatforgalom használata nélkül a Vodafone
- A UPC Direct kihagyhatatlan ajánlattal készül az ünnepekre
- EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan
- Hatékony termékkeresés a GLAMI szolgáltatásával
- Digitális oktatást támogatja a Vodafone és a Mozaik Kiadó közös szolgáltatása
- EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól
- A HMD Global jelentős bejelentéseket tett, és megkezdte a Nokia 8.3 5G értékesítését
- Kedvezményekkel indul az ősz a Telenornál
- Szeged a DIGI új zászlóshajója
- Megérkezett a Vodafone Home egyéni igényekre szabható portfóliója
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes
Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél.
Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.
Elérhetővé válik az automatikus munkabérelőleg
Automatikus Munkabérelőleg Rendszer (AMBER) néven biztosít új szolgáltatást a MagNet Faktor a Kulcs-Soft-tal partnerségben. Az új megoldás segítségével a bérszámfejtő szoftvert használó cégek alkalmazottai gyorsan és egyszerűen juthatnak a már ledolgozott munkanapok után járó fizetésükhöz. A munkavállalók mellett a vállalkozásoknak is kedvező ez a lehetőség: az adminisztratív terheik csökkennek, a bérfizetés pedig rugalmassá válik.
Üzembe állt a Siemens e-kamion töltője
A világon elsőként a felső-ausztriai Laakirchenben, az autópálya melletti OMV-töltőállómáson helyezték mindennapos üzembe a Siemens e-kamionok tankolására is alkalmas új csúcstöltőjét.
Ezeket a munkaköröket válthatja ki a magyar cégeknél a mesterséges intelligencia
Az elmúlt években figyelemreméltó fejlődésen ment át a mesterséges intelligencia, ami mára valamilyen formában szinte minden felhasználóhoz eljutott. Persze, ahogy az a nagy technológiai áttörések esetében lenni szokott, az MI megítélése is meglehetősen vegyes, valamint arról is megoszlanak a vélemények, hogy milyen gazdasági következményeket hoz magával és milyen hatással lesz a munkára.