Tovább bővül az MKB Banknál a digitális sorban állás lehetősége
A pandémia az MKB Banknál is felgyorsította a korábban tervezett digitális menetrendet. A bank forgalmasabb fiókjaiban tavasszal alig egy hónap alatt vezették be a digitális időpontfoglalás és sorban állás lehetőségét. A kezdeti négy bankfiókot nem sokkal később további kilenc követte, év végére pedig a bankfiókok több mint felében lesz elérhető a rendszer.
Decemberben 23, januárban további 25 MKB bankfiókban történik meg a rendszer telepítése, a teljes országos lefedettség februárra valósul meg. A digitális ügyfélhívó használatával tovább csökken az elkerülhető helyszíni várakozás és a helyben telepített sorszám húzó eszközök használatának szükségessége, így csökkenthető a kontaktok száma is.
Pereczes János, digitális üzletfejlesztési ügyvezető igazgató, MKB Bank: "Az idei év a tanulásról, az átrendeződésről és az új ügyféligényekre adott megfelelő megoldások megtalálásáról szólt. Azt eddig is tudtuk, hogy a változás állandó de az idei év megmutatta, milyen gyorsan változhat a környezetünk, és erre nekünk is gyors reakciókat kell adnunk az ügyfeleink kiszolgálása érdekében. Ami nem változott, hogy továbbra is szeretnénk jobb minőségben és lehetőleg gyorsan szállítani. Ennek a rendszernek a teljes fiókhálózatra való kiterjesztése a digitális stratégiánk megvalósításának egyik fontos lépése. Mindezt úgy tudjuk végrehajtani, hogy közben az ügyfelek és kollégáink visszajelzéseit folyamatosan beépítettük, és így tökéletesítettük a rendszert."
A digitális ügyfélhívó rendszer használatáról a www.mkb.hu/digitalis-sorbanallas oldalon tájékozódhatnak az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkek
- Durván felpörög a vállalati digitalizáció 2021-ben
- Díjmentes Digitális Maszk mindenkinek
- Így vásároljunk mobiltelefont idős hozzátartozóinknak karácsonyra
- Biztos digitális stratégiák bizonytalan időkben
- Az SAP szerint a pandémia felpörgeti az egészségügy digitalizációját is
- Elhozhatja a könyvelőirodák megbecsülését a digitalizáció
- MKB Bank: közös gondolkodás fiatalokkal a jövő bankján
- Hazai digitalizáció: nagy lendület, kis hatásfok
- A kkv-k digitalizációja segíti a válságból való kilábalást
- MKB VideóBANK: már értékpapírszámla és SZÉP Kártya számla is nyitható digitálisan
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kyndryl: A MI várhatóan teret nyer az ügyfélszolgálatokban, a bankokban, a biztosításban és az oktatásban
A mesterséges intelligencia-technológia legújabb vívmányai közé tartozik a generatív mesterséges intelligencia, amelyet az jellemez, hogy kreatív képességei révén képes új tartalmakat, képeket, zenét generálni, sőt, korábbi információk és tapasztalatok felhasználásával akár ügyfélszolgálati feladatokat is el tud látni.
Több százezernyi forintnyi érték lapul az otthonainkban
Ha valakinek hirtelen nagyobb összegre van szüksége, akkor érdemes szétnéznie a lakásban, mielőtt a bankba rohanna hitelért. A fenntarthatóság jegyében ma már szinte azonnal készpénzzé tehetjük a nem használt eszközeinket, amivel nemcsak a családi kasszának teszünk jót, hanem a környezetnek is. Egy-egy fiókban vagy szekrényben lapuló mobiltelefon, laptop, tablet, esetleg fényképezőgép ára a több százezer forintot is elérheti ugyanis még használtan is.
Spinoff Extra: topvezetőktől tanulhatnak a hallgatók a Széchenyi István Egyetemen
A Spinoff Klub a győri Széchenyi István Egyetem nagy sikerű közösségépítő, innovációgazdasági programsorozata, amelyen meghívott előadók panelbeszélgetés keretében tárgyalják meg a legfrissebb technológiai trendek üzleti vonatkozásait. A mostani félévtől a brand újabb rendezvénnyel bővül: a Spinoff Extra során sikeres topmenedzserekkel ismerkedhetnek meg az érdeklődők – elsőként, március 20-án, szerdán dr. Szászi István, a Robert Bosch Kft. ügyvezető igazgatója lesz a vendég.