A Discovery Sports eseményeihez a metaverzumban kapcsolódhat a közönség
A Warner Bros. Discovery Sports és az Infinite Reality együttműködése új, forradalmi módot kínál a rajongók számára kedvenc sportáguk élvezetéhez. A többéves megállapodás révén a metavezum területén vezető Infinite Reality mostantól a Discovery Sports Events kizárólagos metaverzum-partnere, amely a web3-technológia által kínál virtuális tartalmakat. Ezek először a UCI Track Champions League decemberi eseményén lesznek élvezhetők.
A szervezetek együttműködése a sportközösségek, sportolók és márkák számára biztosít új lehetőségeket, hogy – kifejezetten a Discovery Sports Events közelgő eseményeihez kifejlesztett –, egyedi virtuális környezetben lépjenek kapcsolatba egymással. A Discovery Sports Events és az Infinite Reality első lépésként a tavaly indított új pályakerékpározás-sorozathoz, a UCI Track Champions League-hez kapcsolódva kínál egyedülálló metaverzum-élményt.
A partnerség az első alkalom, hogy a Warner Bros. Discovery Sports kihasználja a web3 technológiában rejlő lehetőségeket, és a metaverzumban nyújt élményt nemzetközi sporteseményekhez. A vállalat elkötelezett abban, hogy a szórakoztatóipar legújabb innovációit a sportba is bevezesse. Ez a partnerek számára a legszínvonalasabb lehetőségeket kínálja a rajongók bevonására, egyben hozzájárul az egyes sportágak és események folyamatos fejlődéséhez és növekedéséhez.
„A Warner Bros. Discovery Sports és az Infinite Reality közötti partnerség jól illusztrálja, hogyan tervezzük felhasználni a legújabb innovációkat és lehetőségeket közönségünk, saját sorozataink és márkapartnereink közötti kapcsolatok elmélyítésére, és kiaknázni a különböző sporttulajdonaink körüli új növekedési lehetőségeket – mondta François Ribeiro, a Discovery Sports Events vezetője. – Nagyon izgalmas potenciált látunk arra, hogy az élő sportközvetítések számára új közönségeket vonzzunk be, az az élményt az élő tartalmakon túl még több olyan területre kiterjesztve, ahol a közönség interakcióba lép és időt tölt.”
„A következő években az élő sportesemények körüli metaverzum-élmények úttörői leszünk. Lehetővé tesszük a rajongók számára, hogy új és izgalmas módon kapcsolódjanak a sporthoz. Az UCI Track Champions League-et kiváló lehetőségnek tekintjük arra, hogy a történetmesélésnek és a rajongók bevonásának új utakat nyissunk, és fontos tanulságokat szerezzünk partnerségünk kiterjesztéséhez a Discovery Sports Events portfóliójának más részeire is” – tette hozzá François Ribeiro.
„Az Infinite Reality örömmel biztosítja egy ilyen dinamikus, világszínvonalú vállalat számára a metaverzum erejét. Partnerségünk még csak a kezdet, hogy egyedülálló és magával ragadó módon kapcsoljuk össze a tartalmakat a közönségükkel. Alig várjuk, hogy lássuk a rajongók izgalmát, miközben teljesen új és forradalmi módon kapcsolódnak az UCI Track Champions League-hez, közelebb hozva őket a sporthoz, amit szeretnek” – mondta John Acunto, az Infinite Reality vezérigazgatója.
A rajongók az UCI Track Champions League második szezonjának minden fordulóját megtekinthetik a Warner Bros. Discovery Sports platformjain, köztük a discovery+, az Eurosport és a GCN+ platformokon. Az első forduló november 12-én kezdődik Mallorcán.
Kapcsolódó cikkek
- Fenntartható lesz-e a metaverzum?
- A HONOR vonzóbbá és elérhetőbbé tenné a kultúrát a metaverzum korában
- A metaverzumban erősít a Profession.hu
- Freuddal csábít turistákat a Metaverzumból Bécsbe a Wien Tourismus
- A virtuális valóság küszöbén – Üzleti lehetőségek a metaverzumban
- A metaverzum átformálja a világ működését
- Betör a munkahelyekre a metaverzum, szintet lép az AI
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.