A Lenovo negyedéves bevétele 24 százalékkal esett
A kínai Lenovo Group Ltd. 24 százalékos bevételcsökkenésről jelentett pénzügyi első negyedévéről, és ezzel már a negyedik egymást követő negyedévben jegyeztek fel visszaesést, a számítógépek és az okostelefonok iránti globális keresletcsökkenés miatt.
A hagyományos kivitelű személyi számítógépek (PC) világelső gyártója csütörtökön azt közölte, hogy a június végével záródott negyedévben 12,9 milliárd dollár volt a bevétele, ami 24 százalékkal kisebb az egy évvel korábbinál és elmaradt az elemzői várakozások átlagában szerepelt 13,84 milliárd dollártól.
Az adózott eredmény éves összevetésben 66 százalékkal, 177 millió dollárra csökkent. Szakértői várakozások átlagában 212,5 millió dollár szerepelt.
A Lenovo részvényára a hongkongi tőzsdén 1 százalék körüli mínuszban állt csütörtökön közép-európai idő szerint röviddel reggel hét óra után.
Az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat számításai szerint az idei második negyedévben 16,6 százalékkal, 59,7 millióra estek a személyi számítógépek (asztali számítógép, notebook és munkaállomások) kiszállítása világszerte. A kínai Lenovo továbbra is az első helyen állt a negyedévben 24 százalékos piaci részesedésével úgy, hogy a cég kiszállításai 20,8 százalékkal csökkentek a tavalyi második negyedévhez képest, de több mint 11 százalékkal nőttek az idei első negyedévhez viszonyítva.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar szakember a Schneider Electric régiós vezetésében
- A Magyar Telekom 2023. második negyedéves és első féléves eredményei
- Az LG közzétette 2022-2023-as fenntarthatósági jelentését
- Új ügyvezető a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. döntéshozó testületében
- Történetének legmagasabb második negyedéves árbevételét érte el az LG
- ABB – 2023. II. negyedévi eredmények
- Igor Prerovsky érkezik a Yettel Magyarország vezérigazgatói posztjára
- Afrikában is hódít a magyar orvostechnológia
- Új központot nyitott Újvidéken a Schneider Electric
- A Lenovo közzétette legújabb ESG-jelentését
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A Continental autógumija az első helyen végzett a Tyre Reviews szakportál négyévszakos abroncstesztjén
Újabb megmérettetésen, a Tyre Reviews 2024-es négyévszakos abroncsteszten győzedelmeskedett a Continental AllSeasonContact 2 modellje. Hét 205/55R16-os méretű, VW Golfra autóra felszerelt, egész évben használható modellből álló tesztmezőnyben ért el első helyezést.