Milyen a Prím olvasótábora?

, 2001. március 9. 09:09
A Marketing Centrum CyberScope Hungary márkanéven indított kutatásának eredményeként elkészült a magyar internetezők "profilja". A 25 nagy forgalmú site-ról induló kérdőívkitöltők 22 százalékáról derült ki, hogy a Prím látogatói, a több mint 7000 válaszadó 9 százaléka minden nap felkeresi a Prím Online-t.
A Prím közönségében felülreprezentáltak a nagyon gyakran, szinte életformaszerűen internetezők. A Prímet rendszeresen látogató válaszadók 82%-a minden nap belép a hálóra, és több mint felük (55%) hetente több mint 10 órát tölt internetezéssel. A Prím-látogatók körében erőteljesen felülreprezentáltak az otthoni internetes kapcsolattal rendelkezők. Ők az átlagnál magasabb arányban látogatnak meg más oldalakat is, azaz intenzívebben használják a webet még a tipikus aktív internetezőnél is. A Prím alkalmi (nem napi gyakorisággal látogató) közönsége az internettársadalom kifejezetten „régi motorosa”, hiszen 56%-uk több mint három éve internetezik.

A rendszeres Prím-látogatók körében magasabb (74%) a férfiak aránya, mint a többi aktív internetező körében. Az átlagos válaszadóknál nagyobb arányban vannak közöttük a budapestiek (51%), és a honlap alkalmi látogatói az átlagos válaszadónál is felszereltebb háztartásban élnek, és anyagi helyzetüket is jobbnak ítélik meg.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14