Továbbra is a Schneider Electric a párizsi maraton névadó szponzora
Idén április 7-én rendezik meg a Marathon de Paris-t, melynek ismét a Schneider Electric a névadó szponzora. A vállalat számos olyan kezdeményezést támogat, amelyeknek célja a verseny környezeti hatásainak csökkentése, például a ruhák, az élelmiszerhulladék és egyéb, összegyűjtött anyagok újrahasznosítása révén.
A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat 2013 óta névadó szponzora a francia fővárosban megrendezett versenynek. A „Schneider Electric Marathon de Paris” amellett, hogy megmutatja, milyen pozitív hatással lehet a sport az egyének és a közösségek életére, felgyorsítja az átmenetet egy tisztább és igazságosabb világba. A különböző háttérrel és képességekkel rendelkező emberek sportolásra való ösztönzése és a fizikai aktivitás népszerűsítése segít egy egészségesebb és befogadóbb jövő építésében.
A Schneider Electric régóta elkötelezett a fenntarthatóság mellett, és számos olyan kezdeményezést támogat, amelyeknek célja a verseny környezeti hatásainak csökkentése, például a ruhák, az élelmiszerhulladék és más, az esemény kapcsán összegyűjtött anyagok újrahasznosítása révén. A Marathon de Paris szén-dioxid-kibocsátásának 100 százalékát kompenzálják 2019 óta a Livelihoods Fundon keresztül, amely a kenyai, vidéki közösségek javát szolgáló projekteket támogat.
„A Schneider Electric Marathon de Paris-n való részvétel a kitartás és az állóképesség próbája, ahol minden egyes futó elkötelezettségét, elszántságát és ellenállóképességét ünnepeljük. Hálásak vagyunk az A.S.O.-val (Amaury Sport Organisation) való, 11 éve tartó partnerségünkért, amelyet az a közös célkitűzés hozott létre, hogy megmutassuk, hogyan lehet a világ egyik legnagyobb maratonja az egyenlőséget és a fenntarthatóságot támogató, ikonikus esemény. Közös elkötelezettségre van szükség ahhoz, hogy az ambíciókat tettekre váltsuk, és megnyerjük a dekarbonizált világ megvalósításáért vívott küzdelmet” – mondta el Chris Leong, a Schneider Electric marketingigazgatója.
Idén mintegy 55 000 embert várnak a párizsi rajtvonalhoz április 7-én, a Schneider Electric 7700 ügyfele, partnere és alkalmazottja regisztrált a versenyre.
A Schneider Electric szponzorálja az április 6-i Paris Run for All 4 kilométeres jótékonysági futást is, amelynek teljes bevételéből a fogyatékkal élő gyermekek sporttevékenységét támogatják. A Paris Run for All futóversenyre minden, 12 évesnél idősebb érdeklődő számára már megnyílt a regisztrálási lehetőség.
A Marathon de Paris a női és férfi futók azonos módon történő elismerésével tovább erősíti a nemek közötti egyenlőséget is. A legjobban teljesítő női és férfi versenyzők azonos pénzdíjat kapnak, emellett a női futam előbb kezdődik, mint a férfiaké, így minden győztes esetében élőben közvetítik a célba érkezést és az érmek átvételét.
Kapcsolódó cikkek
- Energiamegtakarítással törhetne Budapest az élre
- Száműzik az SF6 gázt a villamossági berendezésekből is az Európai Unióban
- Új lendületet ad a „zöld” IT törekvéseknek a Schneider Electric innovációja
- A Provim lett a hazai fődíjas a Schneider Electric fenntarthatósági versenyén
- A tervezettnél gyorsabban halad fenntarthatósági céljai megvalósításával a Schneider Electric
- Ismét a legfenntarthatóbban működő vállalatok között a Schneider Electric
- A körforgásos gazdaság példaképei között a Schneider Electric
- A meglévő technológiákkal is nagyot léphetünk a klímavédelmi célok megvalósítása felé
- A Google, a HP és az ASM is csatlakoztak a Schneider Electric kezdeményezéséhez
- Összefog a Schneider Electric és az acélóriás
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.
Az AGON by AOC bővíti az új G4 gaming termékcsaládot
Az AGON by AOC – a világ egyik vezető gaming monitor* és IT-kiegészítő márkája – bemutatja a G4 sorozat legújabb tagjait az elismert AOC GAMING portfólióból, a 23,8 hüvelykes (60,5 cm) 24G4XE és a 27 hüvelykes (68,6 cm) 27G4XE modelleket. Az idén bemutatott, formabontó, lopakodó repülőgépek által inspirált dizájnnal rendelkező új G4 sorozat, a 24G4X és 27G4X állítható magasságú Full HD modellekkel, valamint a QHD Q27G4X modellel, már elérhető a piacon.
Először szerzett aranyérmet magyar csapat a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián
Az idén Szíria által rendezett Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpia (IIOT) világversenyt a miskolci Földes Ferenc Gimnázium diákjai nyerték meg a tíz résztvevő csapat közül. A világverseny előkészületeihez is jelentősen hozzájárult Magyarország, hiszen az idei versenyre kiválasztott feladatok kétharmadát magyarok állították össze.
A Vodafone országos hálózatfejlesztési programja újabb mérföldkőhöz érkezett
A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben, Székesfehérváron és Nyíregyházán élvezhetik a szolgáltató ügyfelei a gyorsabb mobilinternetet.