A GM új online kereskedelmi rendszert tesztel

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2001. március 22. 10:07
A General Motors Washingtonban teszteli új online rendszerét, melynek segítségével a vevők rákereshetnek egyes járműtípusokra, tájékozódhatnak az árakról, és számukra megfelelő fizetési konstrukciót kereshetnek az interneten.
Az online autókereskedelemben érdekelt Autobytel közreműködésével lezajló próbaüzemben a helyi Chevrolet-kereskedők is részt vesznek. A május elsején kezdődő teszt célja, hogy felmérésként is működve megmutassa a GM-nek és kereskedőinek, hogy milyennek kell lennie egy olyan rendszernek, amely kimutatja az eladható készleteket, és hatékonyan kiszolgálhatja a vevőket az interneten. Ha a rendszer az elképzelések szerint működik, akkor az online vásárló megtalálhatja a pontosan neki megfelelő modellt, és azonnal megtalálhatja a megvételéhez szükséges e-kereskedőt.

A mostani lépés is mutatja a vállalat céljait: a GM szeretne a legnagyobb olyan hagyományos kereskedelmi szereplő lenni, amely a lehető legnagyobb jelenléttel rendelkezik az interneten. A cég a belső gyártásban és kereskedelemben is hasonló célokat tűzött ki maga elé - írja a CNet -, most kialakuló belső rendszere 40 ezer autórészegység-gyártásban és -kereskedelemben érdekelt vállalatot szándékozik összekötni.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55