Rekord értékű e-mailes hirdetés

Zsigó József, 2001. május 10. 21:49
Az eMarketer felmérése szerint az e-mailes hirdetéseket elkerülte a visszaesés, sőt rekord értéket érhet el 2001-ben.
A Merrill Lynch piaci elemzője szerint az internetes hirdetések piaca jelentősen beszűkült és év végéig sem fogja meghaladni a tavalyi szintet, az e-mailen küldött hirdetések viszont dinamikusan növekednek, és ebben az évben 110 százalékkal lesznek magasabbak, mint 2000-ben. Ennek oka abban rejlik, hogy az e-mail sokkal személyesebb, mint egy közönséges banner, könnyebben tehető interaktívvá és így majd tízszer hatékonyabb, mint más hirdetési formák. Jóval gyorsabbak is az e-mailes reklámok: míg a bannerekre 6-8 hetet kell várni, egy jól szerkesztett e-mail már 48 órán belül elküldhető 2 centért.

Hasonló jelentést tett közzé a Jupiter Media Metrix is. Ez a cég is a bannerhirdetések, sőt az internetes reklámok egészének visszaesését jósolja, és szerintük az 5,9 milliárd dolláros összbevételből 2,1 milliárdot e-mailekre költ a szakma – írja az Internet News.

Kulcsszavak: reklám trend

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36