Japán új internetsztárja: a miniszterelnök

MTI Sajtóadatbank, 2001. június 15. 18:10
Internetsztár lett Koidzumi Dzsunicsiro japán kormányfő: a népszerű miniszterelnök "e-mail magazinját" alig egy hét alatt 1,3 millióan látogatták. Az internetes miniszterelnöki újság célja az volt, hogy - mint azt Koidzumi a választási kampány során megígérte - erősítsék a kabinet és a lakosság közötti párbeszédet.
A kormányt magát is meglepte az óriási érdeklődés, egyes illetékesek szerint már-már "félelmetes" a levéláradat, amellyel Koidzumit bombázzák. A kormányfő szóvivője szerint óránként 10 ezer fővel növekszik a látogatók száma.

A miniszterelnök és kormányának tagjai a magazinban rövid bemutatkozással is megpróbálják magukat emberközelbe kozni. "Oroszlánszívű Koidzumi Dzsunicsiro vagyok - írja magáról a kormányfő, utalva hosszú hajára. - Az emberek azt kérdezik tőlem, hogy mi változott meg, amióta miniszterelnök vagyok. Korábban egyedül jártam bevásárolni és szívesen sétálgattam. Most állandóan testőrök vesznek körül. Úgy érzem magam, mint egy ketrecbe zárt madár." Ogi Csikage közlekedési miniszter asszony munkáját "konyhából való politizálásnak" nevezi - egyszerre miniszter, feleség és anya. Siokava Maszadzsuro pénzügyminiszter szülővárosát, Oszakát dicséri, és az ifjú Koidzumira emlékezik.

Tokiói illetékesek szerint Koidzumi hírlevele a legnépszerűbb internetes magazin, pedig csak japán nyelven olvasható. A miniszterelnök ugyanakkor elveti azt a gondolatot, hogy benevezzék a Guinness Rekordok könyvébe.

Kulcsszavak: website kormány

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59