Sikeres az internetes panaszoldal

MTI Sajtóadatbank, 2001. augusztus 3. 09:33
"Az ügyfél a király" üzleti alapszabály általában nem üres szólam az Egyesült Államokban. S ha néhány esetben az ügyfelet mégsem királyként kezelnék, legalább panaszkodhat: méghozzá az interneten, széles publikum előtt, épp ezért gyakran sikerrel.
A dpa hírében említett PlanetFeedback.com kezeli a regisztrált ügyfél panaszát: továbbítja a megfelelő céghez, amelynek a panasz szól, és a levelet az internetre is felteszi. Ezzel a panaszt a PlanetFeedback weboldalának más látogatói is elolvashatják, s a rendkívüli nyilvánosság az ügy sikeres elintézésének záloga lesz.

A "panaszcégek" általában díjmentesen dolgoznak, azonban a The New York Times vizsgálódásai szerint mégiscsak van a dologban némi turpisság: a PlanetFeedback például - és valószínűleg több társa is - az ügyféladatok hirdetési cégeknek való kiszolgáltatásával mégis pénzhez jut.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50