1 éve indult a Yettel TV szolgáltatás, tapasztalatokat oszt meg a szolgáltató
A stabil, nagysebességű internet és a streamingszolgáltatók megjelenésével sokan a klasszikus, úgynevezett lineáris tévészolgáltatások alkonyát jósolták. A Yettel Magyarország egy évvel ezelőtt, február 14-én, kísérleti üzemmódban indította el a mára akár 98 csatornát kínáló tévészolgáltatását, majd rövidesen széles körben is elérhetővé tette azt. Egy év tapasztalatait összegezte a szolgáltató; a klasszikus TV él.
Az elsősorban mobilszolgáltatóként ismert Yettel az elmúlt években folyamatosan bővítette otthoni szolgáltatásainak körét, amelyek a mobilhálózatok rugalmasságát és a vezetékes internet nyújtotta stabilitást kívánja biztosítani. Az OtthonNet szolgáltatást követően indult el a klasszikus, akár 98 csatornát kínáló Yettel TV, amivel egy éve már teljes körű otthoni szolgáltatások érhetőek el a szolgáltató kínálatában, országosan több millió háztartás számára.
1 év, mennyi tapasztalat?
A TV-szolgáltatás 1 éves születésnapja alkalmából összegzett tapasztalatok szerint bár a Yettel TV tévékészüléken, számítógépen és okoseszközök is elérhető, az előfizetők 94%-a elsősorban nagyképernyőn, klasszikus tévén használja a szolgáltatást. Az előfizetők több mint fele, 55%-a egy készüléken néz tévét, 33%-a pedig két készüléket használ (például a tévé mellett laptopot vagy okoseszközt).
A megkérdezett ügyfelek 87%-a kiválónak vagy jónak tartja a szolgáltatást, amelynek egyszerű igénybevételét, könnyű beüzemelését, képminőségét, használhatóságát, stabilitását és gyorsaságát sorolták a legpozitívabb szempontok közé. Az előfizetők 54%-a férfi, 46%-a nő, a többség életkora 25 és 49 év között van. A Yettel TV-sek 42%-a gyerekes család, 27%-a pár gyermek nélkül. A felmérés során a válaszadók 64%-ának a Yettel TV választásakor volt már korábban TV-előfizetése, de ezen csoport 58%-a már lemondta, 20%-a pedig tervezi lemondani meglévő előfizetését. Az ügyfelek 22%-a barátoktól, ismerősöktől, családtagoktól hallott a szolgáltatásról. A Yettel TV-n rögzíthetőek a műsorok, így a későbbi megtekintés lehetősége is adott, az adatokat elemezve látható, hogy az elfizetők ~12%-ban elő adásból rögzített felvételről nézik a műsorokat.
"Azt látjuk, hogy a tévé-adásokat elsősorban nagyképernyőn nézik ügyfeleink és tapasztalataink szerint rendszeresen élnek a Yettel TV által kínált digitális funkciókkal, felveszik és visszanézik a tartalmakat, az applikációt is nagyon szeretik, ami elérhető mobilon és több smart TV-n is. Nagyon örülünk a pozitív fogadtatásnak, a visszajelzések alapján folyamatosan fejlesztjük a szolgáltatást. Elmondhatom, hogy idén is készülünk a nagy sporteseményekre, többek között az olimpiára is.” – mondta Szafonov Olga, a Yettel lakossági szolgáltatásokért felelős igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Új márka- és marketingkommunikációs igazgató a Yettelnél
- Indul az országos Nagy Diák TudatosNet Teszt
- Új vezető a Yettel üzleti biztonsági igazgatóságának élén
- Még lehet jelentkezni a ProSuli versenyére!
- Yettel: 89%-kal nőtt az adatforgalom az előző évi ünnepekhez képest
- Hogyan foglaljuk le hasznosan gyermekünket az idei, extra hosszú téli szünet idején?
- 5 tipp a tudatos közösségimédia-használathoz
- VoWiFi szolgáltatás a Yettel lakossági ügyfeleinek is
- Egy új fejlesztésnek köszönhetően egyszerűsödik a parkolás a Yettelesek számára
- Így szerzik be a karácsonyi ajándékokat a magyarok
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hannover Messe 2024: A Bosch fenntartható megoldásokat mutatott be
Az ipari gyártás minden gazdaság motorja, a gyártóknak azonban egy jelentős kihívásra is kell megoldást találniuk: a klímaváltozás miatt a gyáraknak fenntarthatóvá kell válniuk és kímélni kell az erőforrásokat. A Bosch, a gyártási és ipari megoldások egyik vezető szállítója, a gyárautomatizáláshoz, a hidrogéngazdasághoz, a digitalizációhoz és a mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódó megoldások széles portfóliójával segíti az ipari vállalatokat a zöld átalakulás megvalósításában.
Újabb rangos szakmai díjat nyert a Prologis!
A Prologis Park Budapest-Sziget II beruházás nyerte idén a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége (MLSZKSZ) által életre hívott, „Év logisztikai fejlesztése” elismerést. A legkiemelkedőbb hazai logisztikai fejlesztéseket díjazó kitüntetést 2023 óta ítéli oda a szervezet 11 tagú testülete a közúti-, vasúti-, vízi-, légi- és intermodális fuvarozás, valamint a vámolási és raktározási területek meghatározó szereplői részére.
Egy napra az anyukák vették át a vezető szerepet a Yettelnél
Határozottság, konfliktuskezelés, problémamegoldó képesség és empátia: ezek a legfőbb vezetői tulajdonságok, melyek édesanyaként is elengedhetetlenek a magyarok szerint – derült ki a Yettel friss, országos, anyák napja alkalmából készített kutatásából. A mobilszolgáltató a vezetői kompetenciákat vetette össze az anyasághoz szükséges képességekkel, és az is kiderült, hogy tízből nyolc válaszadó szerint a gyereknevelés során tanult készségeket a munkavégzésben is lehet kamatoztatni.
Az AI a technológia jövője, a HONOR pedig úttörő benne
A technológia világában mostanában szinte minden a mesterséges intelligenciáról (AI) szól, a hírek egy része pedig riasztó jelleggel csapódik le: sokan munkák elvesztését, emberek által végzett szakmák megszűnését látják benne.
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.