Születésnapi ajándék Steve Jobsnak
Amiképp azt egyes jólértesült körök már sejtetni engedték, az Apple tegnap (február 24-én) mutatta be új MacBook Pro modelleit, vagyis épp a cég társalapítójának, Steve Jobsnak 56. születésnapján, akinek manapság sokkal inkább az utódlásával (és így - kimondva vagy kimondatlanul - a halálával) foglalkozik a szakma, semmint a születésével.
Az új modelleket az Apple "nagyon nagy ugrásnak" tartja, amit elsősorban a processzorok, a grafika és az adatátvitel új sebességtartományba történő transzponálásával igyekszik igazolni.
A 13 hüvelykes modell a kétmagos Intel processzor i5-tel érkezik, míg 15 és 17 hüvelykes modellek quad-core processzorosak, ezekben már az i7 van.
A gépekbe teljesen új grafikus megoldás került, az NVIDIA helyett az Intel CPU-Sandy Bridge, míg a nagyobb modelleknél kiegészítésként az AMD Radeon grafikus processzora. Az AMD grafikus chip áttörést jelent a nagyfelbontású játékok világában vagy az olyan alkalmazásoknál, amelyekben a HD-videó nagy szerephez jut.
Az előzetesen kiszivárogtatott híreknek megfelelően a MacBook Pro sorozat új input/output portot is kapott (ez egyben a mini display port is), amit az Apple Thunderboltnak nevez, és azt állítja, hogy ezeken keresztül az adatátvitel sebessége akár 10 Gbps, vagyis valóban villámgyors.
Kapcsolódó cikkek
- Az Apple OS X Mountain Lion több mint 100 új funkciót tartalmaz
- Magyarországon állítják fel az első, életnagyságú Steve Jobs szobrot
- Hogyan változtatta meg Steve Jobs a világot? November elsején, délben megtudhatjuk!
- „A világ elveszített egy látnokot” - Jobs-t gyászolják a számítástechnika óriásai
- Elhunyt Steve Jobs, az Apple atyja
- Dupla teljesítményű új Apple MacBook Air modellek
- Több mint egymillió Lion letöltés már az első napon
- Megújult a Mac mini
- A Mac OS X Lion rendszer letölthető a Mac App Store áruházból
- Átlépte a 15 milliárdot az Apple App Store letöltések száma
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.