YaTube – YouTube kihívón dolgozik a Yahoo?
Ha hihetünk a pletykáknak, a Yahoo saját, a YouTube-hoz hasonló videómegosztó oldalon dolgozik. A kulcskülönbség, hogy a konkurenciával ellentétben nem ingyenesség, hanem az igényesség a cél.
A Re/Code számolt be arról, hogy új YouTube kihívó érkezhet a piacra, melyet a Yahoo fejleszt. A "YaTube" néven is emlegetett szolgáltatás esetében kérdés, hogy milyen csábítaná oda hirdetőket és az embereket, akik már évek óta a YouTube-ot használják, és amelynek évek óta nem akadt komolyabb kihívója.
A hirdetők csalogatására – ha minden igaz – már megvan a tervük. A vállalat arra alapoz, hogy reklámozók sokat panaszkodnak a YouTube miatt, hogy nem tudnak sok pénzt keresni azokból a hirdetésekből. A Yahoo azonban jobb hirdetési bevételeket ígér és garantált videóárakat. Mindemellett erősebb marketinget is kínálnak, amely azt is magában foglalja, hogy az egyes videók a Yahoo kezdőoldalán is szerepelhetnek, még akkor is, ha nem exkluzív.
Sokan úgy vélik, a Yahoo nem egy teljesen új dolgot fejleszt, hanem már egy meglévő szolgáltatást kebelez majd be, mint a Vimeo. A jelentés szerint ugyanis a Yahoo újdonsága nem is olyan sokára, a következő hónapokban debütálna, és nem kimondottan a YouTube által alkalmazott nyílt modellt követné, hanem egy válogatottabb, sokkal szakmaibb tartalom a cél, és több YouTube „sztárt” is szeretnének elcsábítani.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Már több mint 80 ezren látták a magyar „Nokia-rapper” videóját
- A török miniszterelnök betiltaná a Facebookot és a YouTube-ot
- Megszűnik a Facebook és Google-belépés a Yahoo szolgáltatásainál
- Interaktívak és hiperaktívak a tévé előtt
- YouTube videók a Google kiemelt találatai között
- Hírek 15 másodpercben a BBC Instagram csatornáján
- A Yahoo a mobilszegmensre összpontosítja figyelmét
- 4K támogatást kap a YouTube
- Indul a Fuso Premium Streaming videószolgáltatása
- A YouTube mobilapp offline módban is kínál élményt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.