Egyedülálló vállalkozásfejlesztő program indul mától
A Hello Biznisz a vállalkozók szakmaspecifikus tudását egészíti ki az üzleti életben használható hasznos ismeretekkel. A vállalkozások azonnal használható, lényegre törő és könnyen érthető tudással gazdagodhatnak rövid és hasznos cikkek, videók, feladatok és képzések révén.
„Olyan digitális korszakhoz érkeztünk el, amikor a hazai kis- és közepes vállalatok előtt is óriási lehetőség nyílik arra, hogy akár nemzetközi versenytársaikat is egy ugrással érjék utol. Mindehhez elsősorban képzésre és üzleti szemléletváltásra van szükség a hazai KKV-k körében, ebben kívánunk kulcsszerepet vállalni az infokommunikációs és technológiai támogatásuk mellett” – mondta Lakatos Péter, a Magyar Telekom vállalati szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.
A Hello Biznisz egy program, ami azt a célt szolgálja, hogy a vállalkozók jobbakká váljanak. Jobban értékesítsenek, jobb legyen a cégük marketingje, hatékonyabban működjön a vállalkozásuk, megtalálják a lehető legjobb alkalmazottakat, merjenek és tudjanak exportálni vagy termék- és szolgáltatási portfóliót szélesíteni. Ezen kihívások egy részén különböző digitális megoldások tudnak segíteni, ám a hellobiznisz.hu oldalon ennél sokkal szerteágazóbb kérdésekre is igyekszik a Telekom pragmatikus és érdekfeszítő megoldásokat adni. Konkrét, működő megoldásokat ad az érintett vállalkozói körnek, olyat, amivel még nem tudott előállni piaci szereplő.
A Hello Biznisz több elemből áll: a program zászlóshajója a május 2-tól elérhető hellobiznisz.hu címen megtalálható digitális edukációs honlap, amely kiegészül egy facebook oldallal (facebook.hu/hellobiznisz), valamint youtube csatornával is. Az online portálon témakörökre bontva ingyenes oktató- és inspirációs anyagokat biztosít a magyar KKV szektor szereplőinek. A cél, hogy a cégvezetők számára 5 nagyobb területre osztva (ügyvitel, pénzügy, marketing, ügyfélkapcsolat, hr) könnyen emészthető tartalmat kínáljanak, amelyek azt sugallják, hogy egy kis odafigyeléssel bárki felvirágoztathatja a vállalkozását. A tartalomegységek egymásra épülő módon dolgoznak össze az oldalon. Tehát például az Eladásösztönző kommunikáció című cikkhez kapcsolódóan az oldalra látogatóknak lehetőségük van a témakörhöz kapcsolódó videókat is megtekinteni, valamint idevágó feladatsort is kitölteni, ahol a saját vállalkozásukra szabva tudják végigvenni, hogy mitől is fogja a hirdetésük valóban az eladást szolgálni.
A program másik kiemelt eleme az élő, „tantermi” oktatás sorozat, és workshop. Az vállalkozásfejlesztő online platform mellett elindulnak a Telekom Hello Biznisz Műhely eseményei, amelyek a személyes képzést, tapasztalatcserét szolgálják. A Hello Biznisz Műhelyek programjait, akárcsak magát a programot, a Telekom kutatásából és az ügyfelek visszajelzéseiből kapott eredmények hívták életre. Kiderült, hogy a vállalkozásoknak hiányosak saját tevékenységen túli ismereteik, valamint kevés idejük van önállóan megtanulni az új informatikai megoldások használatát, ezért az edukáció, és a professzionális segítség nagyon fontos számukra. Mivel az önképzésbe fektetett idő megtérül, a programsorozat várhatóan nagyon népszerű lesz a kisvállalkozások körében. A Hello Biznisz szakmai műhely a Forbes magazinnal együttműködésben valósul meg.
Marketinggel, ügyvitellel, adózással és a digitális technológiákkal kapcsolatos kérdései minden kisvállalkozás vezetőjének vannak, ennek ellenére még mindig hiányoznak azok a használható ismeretterjesztő anyagok a piacon, ahol a cégük méretére szabottan, a gyakorlatban is használható információkat szerezhetnének ezekkel a témákkal kapcsolatban. A Hello Biznisz program pont ilyen segítsége lesz a hazai kisvállalkozásoknak. Erre szükség is van, mert hiába jó egy kisvállalkozás a fő tevékenységében, a legtöbbször a növekedésük komoly gátja, hogy a mindennapi működéshez nélkülözhetetlen üzletviteli ismereteik hiányosak. Egy átlagos kisvállalkozás vezetőjének nemcsak szakmai, hanem ügyviteli kérdésekben is folyamatosan döntéseket kell hozni, erre a legtöbb helyen nincs külön ember. De sokszor elegendő tudás sem.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes angoltanulás a Telekom TV-előfizetők májusi bónusza
- Legyél Te is Informatikus: Megduplázták a Kihívásban résztvevő iskolai csapatok számát!
- Paramore a Telekom VOLT Fesztiválon!
- 1414 – új szám, új hang a Telekom telefonos ügyfélszolgálatán
- 32. Telekom Vivicittá városvédő futás
- A Telekom meghirdette NB-IoT pályázatát
- A Telekom 4G+ mobilinternet már egész Budapesten elérhető!
- Okoseszközzel az autizmussal élőkért
- A Telekom honlapján már megvásárolhatók az Apple legújabb, iPhone 7 és 7 Plus (PRODUCT)RED modelljei!
- Már mától online előrendelhető a Samsung Galaxy S8 és S8+ a Telekomnál!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.