Megújult a We Love Budapest
Hat évvel az indulást követően letisztultabb, átláthatóbb, reszponzív megjelenést kapott a We Love Budapest. A minőségi tartalom változatlanul marad, a logó és a design trendibb, az elrendezés pedig még inkább felhasználóbarát lesz. A jövőben nagyobb hangsúly kerül a képi- és térképes megjelenésekre, de a programkínálat is terebélyesedik.
A népszerű turisztikai site modernizálása folyamán újragondolták az elrendezést, és a mai kor követelményeinek megfelelően egyszerűsítették a navigációt. A felhasználóbarát menürendszer után szinte egyenes út vezetett az oldal reszponzívvá tételéhez, amelynek köszönhetően a We Love Budapest már mobilon, tableten és PC-n is ugyanazokat a lehetőségeket nyújtja. Az oldal három fő pillérre támaszkodik: magazinos tartalmaiban izgalmas cikkekkel és informatív toplistákkal jelentkezik, adatbázisa segít megismerni a legújabb és legnépszerűbb helyeket, a programajánlók segítségével pedig kedvünkre szűrhetünk és válogathatunk a lehetőségek sorából.
‒ A magyar és angol nyelven elérhető prémium tartalmon semmiképp sem szerettünk volna változtatni, de dizájnban és funkciókban a kor elvárásaihoz igazodtunk. A site fókuszában továbbra is a különböző szolgáltató, főként gasztronómiai helyek bemutatása áll, azonban szeretnénk, ha felhasználóinknak még egyszerűbb dolga lenne. A választás megkönnyítése érdekében például egy interaktív, gyorskeresésre alkalmas térképet helyezünk el az oldal tetején a legkedveltebb keresési feltételekkel: bárokkal, éttermekkel, street foodokkal, reggelizőkkel, mai programokkal stb. Az érdeklődők saját tartózkodási helyük alapján is megtalálhatják majd a hozzájuk legközelebb eső helyeket, programlehetőségeket – szemléltette a változást Papp Regina főszerkesztő, hozzátéve, hogy az üzemeltető és szerkesztő csapat idejét látta már a logóváltásnak is. A jól ismert cégér animált gif formát ölt, amelyben a „love” szó és a szív designelem váltogatja majd egymást.
A programkínálat tovább növekszik, az újonnan nyitó helyek külön szekcióban sorakoznak majd, a népszerű toplisták pedig még kiemeltebb részt kapnak az oldalon. A designváltás és a fejlesztés jelenleg is zajlik, de a felhasználók már a megújult oldalon böngészhetnek. A cégcsoport tájékoztatása szerint a We Love Budapest testvéroldala, a hazánk legnagyobb tavának turisztikai programkínálatára szakosodott We Love Balaton is hamarosan új köntösbe öltözik.
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.