A Fujitsu felkészíti a szervezeteket a kibertámadásokra
A Fujitsu frissen bemutatott, biztonsági érettséget vizsgáló (Security Maturity Assessment) szolgáltatásával a szervezetek eredményesen kezelhetik az elkerülhetetlen internetes támadásokat.
A fix áras, rögzített tartalmú Fujitsu Security Incident Response Management szolgáltatás felméri, milyen mértékben képes a szervezet felkészülni a biztonsági incidensekre, illetve kezelni és enyhíteni őket, továbbá levonni belőlük a tanulságokat. A szolgáltatás keretében megvizsgálják, mennyire felkészült az ügyfél a hetek vagy akár évek múltán felfedezett szabályszegések kezelésére, amelyek – iparági vizsgálatok szerint* – az összes incidens egyharmadát teszik ki. Egyes támadásokat (pl. a zsarolóvírusokat) szándékosan úgy építenek fel, hogy mihamarabb észleljék őket, másoknál átlagosan 106 nap telik el a támadás és annak azonosítása között1.
Annak ellenére, milyen komoly fenyegetést jelent az üzletmenet folytonosságára egy biztonsági incidens vagy – potenciálisan a teljes szervezet internetes elérhetőségét blokkoló – DDoS-támadás, sok vállalat még mindig nincs tisztában az internetes kockázatok mértékével, és nem készült fel a kezelésükre. Ezt mutatja az is, hogy sokuknak nincs megbízható biztonsági stratégiája a kiberfenyegetések ellen, és az incidenskezelést lényegében manuálisan és ad-hoc jelleggel végzik.
A nyilvános, privát és katonai környezeteket támogató biztonsági és adatközpont-üzemeltetési szolgáltatások nyújtása terén több mint 40 év tapasztalattal** rendelkező Fujitsu új felmérési szolgáltatásával a szervezetek megismerhetik érettségi szintjüket és azt, mennyire képesek felismerni és kezelni az internetes biztonsági incidenseket. Így hatásosabban védhetik adataikat és hírnevüket, kézben tarthatják költségeiket, és kiegészíthetik a házon belül gyakran hiányzó kiberbiztonsági szakértelmet.
Az új szolgáltatással a szervezetek feltérképezhetik, milyen további lépésekre van szükség ellenállóképességük és az üzletmenet folytonosságát támogató készenléti terv továbbfejlesztésére, és bizonyíthatják képességüket az incidensek utáni gyors és teljes visszaállásra. A kiberbiztonsági támadások észlelésére és kezelésére megbízható stratégiával rendelkező szervezetek számára előnyt jelentenek az így kivívott bizalom a partnerek részéről és a kedvezőbb kockázati profillal elérhető pénzügyi kondíciók.
A Fujitsu az amerikai szabványügyi hivatal (NIST) számítógépes biztonsági incidensek kezelésére vonatkozó útmutatója (SP 800-61, 2. változat) szerint nyújtja új szolgáltatását***. A szolgáltatás keretében ellenőrzik a szervezet internetes biztonsági alapelveit, folyamatait, eljárásait, a dokumentáció és eszközök elérhetőségét, ennek alapján megállapítják a támadásokra való felkészültség szintjét, a fejlesztendő területeket, és egyértelmű javaslatokat fogalmaznak meg az incidensekre való reagálás folyamatinak továbbfejlesztéséhez szükséges intézkedésekre.
Ár és piaci bevezetés
A Fujitsu Security Incident Response Management szolgáltatás már jelenleg is elérhető az EMEIA-régióban közvetlenül a Fujitsutól, országonként eltérő áron. További információ itt.
____________
* https://www.sans.org/reading-room/whitepapers/incident/show-on-2017-incident-response-survey-37815
** A Fujitsu 2017-ben hozta létre a szervezeteket az internetes fenyegetések megelőzésében, észlelésében és kezelésében segítő kiberbiztonsági üzletágát. A magas biztonsági szintű környezetekben végzett több mint 40 évnyi munka során felhalmozott, tapasztalattal rendelkező, mintegy 2000 internetes biztonsági szakemberből álló csapat átfogó portfóliót kínál a kiberbiztonsági fenyegetések elleni szolgáltatásokból. A Fujitsuaa világ vezető menedzselt biztonsági szolgáltatóinak egyike az internetes biztonság szegmensében. Teljes körű kínálata a szervezeteket érintő összes kockázatot lefedi. 2018-ban a vállalat bekerült a Gartner menedzselt biztonsági szolgáltatások piacáról készített Magic Quadrant felmérésében értékelt 17 globális MSS-szolgáltató listájára. Ez is igazolja a vállalat folyamatos növekedését a szegmensben, és elismeri a globális biztonsági üzletág létrehozása óta megvalósult gyors ütemű fejlődést.
*** https://nvlpubs.nist.gov/nistpubs/specialpublications/nist.sp.800-61r2.pdf
Kapcsolódó cikkek
- Vállalatbiztonsági kompetenciaközpontot hoz létre a Micro Focus Budapesten
- WITSEC IT-Biztonsági Konferencia nem kizárólag hölgyeknek
- A Fujitsu „Connected Retail” Élményközpontot nyit Dublinban
- Az önmagukat titkosító meghajtók a GDPR előírásainak teljesítését is egyszerűbbé teszik
- Így védekezzünk a csalóktól, ha pénzt küldünk
- Ultrakompakt és energiahatékony a Fujitsu új PC-je
- Új blokklánc-tesztelő szolgáltatás a Fujitsutól
- Saját dolgozóik sodorhatják kiberveszélybe a cégeket
- Jelszó? Fiatal vagyok én már ehhez
- Ignite 2018 bejelentések
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.