Randizna egy oltott az oltatlannal?
A jelenlegi járványhelyzetben szinte mindenhol az oltás felvételére buzdítják az embereket, és habár a tudomány szerint ez lenne a helyes lépés, mégis sokan tartanak tőle vagy nem ebben látják a megoldást. De vajon mennyire befolyásolja napjainkban az ismerkedést, hogy valaki már beoltatta magát, vagy sem? Elzárkózik egymástól a két tábor vagy ez nem szempont a párra vágyó egyedülállóknál? A Randivonal.hu társkereső oldal most ennek járt utána a belső statisztikái alapján és a legújabb, felhasználó körében készített felmérésben, melyet közel 1000-en töltöttek ki.
A szinglik fogékonyabbak az oltás felvételére?
Úgy tűnik igen, ugyanis a kérdőívet kitöltők nagyjából 80%-a beoltatta már magát a covid-19 ellen és közel kétharmada már a harmadik oltást is felvette. Az életkor emelkedésével növekszik az átoltottság aránya is, de az iskolai végzettséget nézve ugyanolyan magas arányban vették már fel az oltást a társkeresők, akár felsőfokú, akár általános iskolai végzettséggel rendelkeznek.
A Randivonalon ismerkedőknek ugyanakkor nem muszáj kerülgetniük a forró kását, ha szeretnék tudni a kiválasztott partner oltásokhoz való hozzáállását. Az oldal készítői létrehozták a "Beoltva" plecsnit, így aki már megkapta az oltást, tudathatja a többi társkeresővel azt. A kérdőív és a belső adatok egybecsengenek, ha a nemeket is megvizsgáljuk, ugyanis a férfiak között pár százalékkal többen vannak a beoltottak a nőkhöz képest.
A belső statisztikák szerint nagyjából másfélszer több levelet is kapnak a "Beoltva" plecsnit használó társkeresők és jelenleg minden nyolcadik aktív felhasználó állította be a jelölést az adatlapján. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy a többi társkereső között nincs oltott, de ebből részben az is következhet akkor, hogy a társkeresőknek az oltás felvétele nem olyan fontos tényező a partner kiválasztásánál?
Az oltottak szerint
Habár az oltottak több mint 80%-a nem levelez jelenleg olyan társkeresővel, aki nincs beoltva, ugyanakkor a válaszadók kétharmada nem zárkózna el, ha egy számára vonzó, de nem beoltott társkereső kezdeményezne. Igaz a nők csak negyedannyira nyitottak a férfiakhoz képest ilyen esetekben. Más szemszögből viszont a beoltottaknak nagyjából az ötöde nem kezdeményez, ha nem látja a "Beoltva" jelölést az adatlapon, de több mint fele szerint fennáll az esély, hogy az illető csak nem élt az adatlapon való feltüntetés lehetőségével. Ebből is következik, hogy a beoltottak nem feltétlenül elutasítóak az oltatlanokkal, sőt!
Az oltást már felvett válaszadóknak csak a harmada kérdez rá a másik oltottsági állapotára és csak az ötöde nem tudna érzelmileg kötődni egy olyan emberhez, aki nincs beoltva. Nagyon úgy tűnik a szerelem mindent legyőz, ugyanis, ha csak a randin derülne ki, hogy a partner oltatlan, a társkeresők több mint kétharmadát nem zavarná, pláne ha az illető nagyon tetszik neki. De vajon hasonlóan vélekednek, akik nem oltották be magukat?
Az oltatlanok szerint
Az előző kérdés megválaszolását leegyszerűsíthetjük egy igenre is akár, de a részletek természetesen árnyalják az oltást elutasítók véleményét. Hasonlóan a másik táborhoz, az oltatlan társkeresők 80%-a nem levelez jelenleg olyan társkeresővel, aki be van oltva, de ugyanennyire elfogadnák, ha egy oltott társkereső kezdeményezne. Kimondhatjuk, hogy nyitottabbak az oltottakhoz képest, ugyanis kétharmaduk különösebb fenntartás nélkül kezdeményez azoknál, akiknek kint van a "Beoltva" plecsni. Az eredmények azt is megerősítették, hogy az oltás nélküli társkeresőket kevésbé érdekli a másik hozzáállása, mert csak minden hatodik társkereső kérdez rá az oltottsági állapotra, ha nem látja a "Beoltva" jelölést. Összességében úgy tűnik az oltást elutasító társkeresők egy kicsit nyitottabbak, de hasonlóan a másik táborhoz, kevésbé érdekli őket, hogy a leendő partner felvette-e már az oltást, és szintén csak az ötöde nem tudna érzelmileg kötődni egy beoltott partnerhez, de több mint kétharmadát nem zavarná, ha a randin kiderülne, hogy a másik már felvette az oltást.
Úgy tűnik a kisebbséget leszámítva, jelenleg nem határozza meg a társkeresők partnerrel szemben támasztott igényeit az oltás témaköre. Sőt inkább az elfogadás jellemző, és a párra vágyó egyedülállók inkább azt szeretnék, hogy ne az ellenségeskedés határozza meg az egymáshoz fűződő kapcsolat kialakulását.
Kapcsolódó cikkek
- Az egyedülállók negyede még igazán hisz a nagy Ő-ben!
- A két ember közti kémiát méri egy új párkereső szolgáltatás
- Kívánhat-e egy társkereső oldal sok terhességi tesztet?
- A gyermeküket egyedül nevelő szülők felé nyit a Randivonal cégcsoport
- Új online társkereső indult romáknak
- Kutatás: mire vágynak a magyarok az ágyban
- Elkészült az ország legfrissebb randitérképe
- A nők sokkal kritikusabbak a másik kinézetét illetően
- Hamis profilok és kibercsalók
- 10 gyakori hiba, ami miatt nem találunk párt az interneten
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.