Százmilliós befektetést kaphat a RECASH

forrás: Prím Online, 2022. május 29. 16:48

Hétfőn éjfélkor zárul a RECASH nevű magyar mobilapp közösségi finanszírozási kampánya a Tőkeportálon. A PSD2 alapú automatikus pénzvisszatérítő applikáció az első olyan hazai fintech cég, amely crowdfunding kampányt indított. Bár a cég hivatalosan hétfőn éjfélig várja a befektetők szándéknyilatkozatait, már most túlteljesítették az eredetileg kitűzött minimum tőkecélt.

Péntek reggelig 94 189 100 Ft értékben, 320 befektető jelezte befektetési szándékát a RECASH nevű mobilappot fejlesztő társaságba a Tőkeportálon. A közel százmilliós érték már az eredetileg kitűzött cél 117,6 százaléka, azonban hétfő éjfélig várhatóan további milliókkal nőhet a közösségi befektetés összege.

 

 

A RECASH az első olyan fintech cég lehet, amely Magyarországon sikeres crowdfunding kampányt bonyolít le. A PSD2 alapú automatikus pénzvisszatérítő applikációba már húszezer forinttal be lehet szállni, amely lehetőséggel számos felhasználójuk is élt, de büszkélkednek egy tizenötmillió forinttal beszálló angyallal is. Ők a befektetésük mértéke szerint kapnak tulajdonrészt a kampány lezárulta után. A tulajdoni arányok pontosan még nem ismertek, hiszen egészen hétfő éjfélig bárki jelezheti befektetési szándékát. Erre a projektgazdák is számítanak: várakozásaik szerint még milliók érkezhetnek a RECASH-hez.

 

A közösségi befektetők nem véletlenül látnak fantáziát ekkora számban a mobilapplikációban. Zádor Balázs, a RECASH egyik alapítója elmondta: a különleges tevékenységi engedélyük révén olyan szolgáltatást nyújtanak, amire folyamatosan nő az igény. Két célcsoportot szolgálnak ki: a felhasználóit, akiknek a letöltést követően semmi teendőjük nincs, hogy a bankkártyás vásárlásaik után órákon belül pénzvisszatérítést kapjanak, és a kereskedelmi partnereit, akik e kedvezményeket (köztük a ROSSMANN, a Praktiker, PENNY, Foodpanda és mások) biztosítják, cserébe a nyers és feldolgozott adatokért, amivel azok nagyságrendekkel tudják javítani marketingtevékenységük hatékonyságát. Ez pedig a jövő marketingje.

 

Zádor Balázs

 

Kató Tamás, a Foodpanda média vezetője elmondta: „a RECASH, bár csak most indult, hatékony online marketing eszköz lehet a nagyvállalatok számára."

 

Az indulás óta eltelt szűk egy év alatt 25 ezer feletti organikus regisztrációt könyveltek el, amit jelentős eredménynek tartanak. A kapott tőkéből a sales tevékenységet fogják erősíteni, amivel a partneri kört bővítik, és külföldi piacokra is kilépnek. A cashback egy dinamikusan növekvő szegmense a fintech piacnak, amely az előrejelzések szerint 2024-ig egy 200 milliárd dolláros iparággá nővi ki magát. Nem csoda, hisz a cashback promóciókat előtérbe helyező szolgáltatók és viszonteladók több, mint kétszeresére tudják növelni eladásaikat kevesebb, mint egy év leforgása alatt.

 

A Tőkeportálon a felhasználói hitelesítést és befektetői tudástesztet követően lehet kérni a befektetési lehetőség megtekintését; a teljesen online befektetési folyamat révén a RECASH befektetési lehetőség iránt érdeklődők névre szóló részvényhez jutnak, amit a társaság tervei szerint egy, a növekedési szakaszt követő tőzsdei bevezetésben, vagy egy felvásárlásban tudnak majd értékesíteni.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hannover Messe 2024: A Bosch fenntartható megoldásokat mutatott be

Az ipari gyártás minden gazdaság motorja, a gyártóknak azonban egy jelentős kihívásra is kell megoldást találniuk: a klímaváltozás miatt a gyáraknak fenntarthatóvá kell válniuk és kímélni kell az erőforrásokat. A Bosch, a gyártási és ipari megoldások egyik vezető szállítója, a gyárautomatizáláshoz, a hidrogéngazdasághoz, a digitalizációhoz és a mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódó megoldások széles portfóliójával segíti az ipari vállalatokat a zöld átalakulás megvalósításában.

2024. május 4. 17:02

A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem

A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik.  Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.

2024. május 4. 10:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55