Jamie Cooke bemutatta a Warner Bros. Discovery vezetői csapatát
Jamie Cooke – akit júniusban neveztek ki a Warner Bros. Discovery Közép- és Kelet-Európa, Baltikum, Közel-Kelet, mediterrán térség és Törökország (CEE MENAT) vezérigazgatójává – ma bejelentette vezetői csapatát, amely a jövőben irányítani fogja a CEE MENAT régiót, valamint az Európát, Közel-Keletet és Afrikát magában foglaló térség (EMEA) fizetős TV hálózatait és kreatív ügynökségét.
„Az elmúlt heteket azzal töltöttem, hogy megismerkedtem az egyesített vállalat legfontosabb vezetőivel, és a lehető legtöbbet tanultam annak érdekében, hogy a legjobb döntéseket hozhassam a struktúra és stratégiánk jövőjét illetően – mondta Jamie Cooke. – Nagy és komplex régióról van szó, így megnyugtató látni, hogy ennyi tehetséges és képzett emberrel rendelkezünk. Ezért örömmel jelentem be ma a vezetői csapatom, akik a saját csapataikkal együtt támogatni fognak abban, hogy a régiónkban előre vigyük a Warner Bros. Discovery üzleti tevékenységét.”
Roni Patel az egyesített régió és az északi országok tartalomlicenceléséért lesz felelős.
Andrei Grigorescu az egyesített régió reklámértékesítéséért felel majd.
Cristina Valasutean irányítja a romániai, magyarországi, csehországi és szlovákiai üzletfejlesztést és terjesztést.
Kenechi Belusevic felel az üzletfejlesztésért és terjesztésért Délkelet-Európában (Bulgária, Szerbia, Horvátország, Bosznia-Hercegovina, Montenegró, Észak-Macedónia, Szlovénia, Albánia), a Baltikumban (Lettország, Észtország, Litvánia), a FÁK-országokban (Örményország, Azerbajdzsán, Kazahsztán, Fehéroroszország, Moldova, Üzbegisztán, Ukrajna, Kirgizisztán, Grúzia, Tádzsikisztán és Türkmenisztán), a mediterrán térségben (Görögország, Málta és Ciprus) és Izraelben, emellett az egyesített régióban a sport terület kereskedelmi fejlesztését irányítja.
Francesco Perta felel az üzletfejlesztéséért és terjesztéséért a MENA térségben és Törökországban.
Grigory Lavrov irányítja a trade marketinget az egyesített régióban, illetve a TLC és a DMAX csatornamenedzsmentjét Törökországban, a Fatafeatét pedig a Közel-Keleten.
Lee Hobbs az EMEA-országok fizetős TV-csatorna üzletágáért (beleértve a Discovery Channel, a TLC, a HGTV és az ID márkákat), illetve a több tartalom- és csatornamárkát kiszolgáló új EMEA WBD Creative Agency irányításáért felel majd.
Mabelie Bruijns az EMEA régióban a fizetős TV hálózat, az egyesített régióban pedig a teljes kommunikációs tevékenységéért lesz felelős.
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Telefonunk biztonsága a személyes biztonságunk
Az okostelefonok óriási segítséget jelentenek a hétköznapokban, és a munkától kezdve a szórakozáson át a pénzügyekig mindent intézhetünk rajtuk. Ezzel együtt azonban komoly veszélynek is kitehetjük magunkat – már ha nem figyelünk arra, hogy óvjuk a személyes adatainkat, és illetéktelenek ne férhessenek hozzá készülékünkhöz. Az alábbiak figyelembevételével nemcsak eszközünktől, hanem személyes adatainktól is távol tarthatunk másokat.
A Rakuten Viber visszatér a Formula E-be
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális vezetője örömmel jelenti be, hogy az ERT Formula E csapattal kötött új partnerség révén visszatér az ABB FIA Formula E World Championshipbe.
Copilot for Microsoft 365 már magyarul is
A Microsoft bejelentése szerint 16 újabb nyelvvel gyarapodott azon nyelvek száma, amelyeket a vállalat generatív mesterséges intelligenciára alapuló alkalmazása, a Copilot for Microsoft 365 támogat mind az üzleti, mind pedig az egyéni felhasználók esetében. A magyar is ezek között van.
Ilyen lesz az első, személyzet nélkül is működő magyar bolt
A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. A technológia révén a hagyományos üzletek átalakítást követően személyzet jelenléte nélkül is nyitva tarthatnak, akár 24/7-es üzemmódban.
A régiós pénzügyi vezetők harmada már teszteli a generatív AI megoldásokat
Közép-Európában már minden harmadik szervezetnek közvetlen tapasztalata van a generatív mesterséges intelligenciával, és mindössze a vállalatok négy százaléka várja passzívan, hogy a versenytársak tegyék meg az első lépést. A régióban négyből három pénzügyi vezető (73%) véli úgy, hogy az AI fontos a vállalatuk stratégiája szempontjából. A Deloitte legfrissebb CFO felmérése szerint a megkérdezett pénzügyi vezetők fele költségcsökkentést vár a mesterséges intelligencia bevezetésétől.