Az Aleph egyesíti globális márkáit

forrás: Prím Online, 2023. október 26. 14:17

A vállalat One Brand kezdeményezése hazai szinten a Httpool by Aleph-et érinti, továbbá erős növekedési platformot teremt a piaci terjeszkedéshez, a több szolgáltatásra kiterjedő kereszt-értékesítéshez, és a stratégiai felvásárlásokhoz.

Az Aleph Group, Inc. elindítja "One Brand" nevű kezdeményezését, amely egyedülálló márkakínálatát – Httpool by Aleph – az Aleph név alatt egyesíti.

 

Az Aleph szakértelme abban rejlik, hogy hirdetők ezreit fogyasztók milliárdjaival kapcsolja össze világszerte, és a digitális hirdetések által piacokat teremt a helyi vállalkozások számára a növekedéshez. A csoport több, nagyrészt regionális márkája a Httpool, az IMS Internet Media Services, az Ad Dynamo és a Connect Ads volt, illetve a világ vezető platformjai, hirdetői és ügynökségei számára kiváló reklámtechnológiai partnerként szolgált.

 

 

A Buenos Aires-i és dubaji székhelyekkel rendelkező Group jelenlegi intézkedése alapján azonnal átnevezi a Httpool by Aleph-et Magyarországon, valamint a márkák többségét* Aleph-re, és ezzel egy egységes, globális, helyi szakértőkből álló ökoszisztémát hoz létre. Ez az Aleph középtávú növekedési stratégiáját is támogatja: a vállalat célja 2026-ra, hogy több mint 60 vezető digitális platformmal legyen partner, amelyeket támogatva innovatív hirdetési megoldásokat kínál az ügyfeleknek több mint 150 országban. A One Brand kezdeményezésen keresztül az Aleph lehetővé teszi a sikeresebb együttműködést és tudásmegosztást, erősíti a szakmai fejlődést, valamint további lehetőségeket kínál, hogy Magyarországon is egy teljes szolgáltatáscsomag legyen elérhető. Emellett olyan platformot teremt az Aleph számára, amellyel megerősíti pozícióját az országban, új régiókban terjeszkedhet, felgyorsíthatja a növekedést, és megvizsgálhatja a stratégiai céljaihoz igazodó felvásárlási lehetőségeket.

 

A kezdeményezés segíteni fogja az Aleph-et abban is, hogy az elmúlt években világszerte és Magyarországon is elért kézzelfogható eredményekre építhessen. 2021 óta a cég 90 piacról 150-re bővült, jelenleg öt kontinensen tevékenykedik; és több mint 45 partnert szolgál ki a digitális szakértők elkötelezett csapatával világszerte. 

 

Novák Péter

 

„Az Aleph-nél nem csupán a márkanévváltás kedvéért változtatunk. Izgalmas új fejezetet kezdünk, amely szakértőinket és saját technológiánkat egyetlen erős márka, az Aleph alá gyűjti. Ez a célja a One Brand kezdeményezésünknek – egy stratégiai irány egy egységes jövő felé, ahol globális szakértelmünk lehetővé teszi, hogy páratlan értéket nyújtsunk partnereinknek, a hirdetőknek, ügynökségeknek és kis- és középvállalkozásoknak, miközben segítjük növekedésüket” – mondta el Novák Péter, az Aleph Magyarország ügyvezető igazgatója.

 

A vállalat nemrégiben indította el két különálló platformját: az Aleph Express-t, amely a kis- és középvállalkozásokat támogatja a feltörekvő országokban, valamint az Aleph Payments-et, a vállalat nemzetközi fizetés és hitelminősítési egységét, amelyek sikerességét szintén támogatja a One Brand kezdeményezés. 

 

______________________________

* A Social Snack, a The Mediam Group, a Clever Ads és a Wise.Blue egyedi márkaként, az Aleph Group, Inc. részeként működik tovább. Az Aleph szerződéses jogalanyai változatlanok maradnak.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Elérhetővé válik az automatikus munkabérelőleg

Automatikus Munkabérelőleg Rendszer (AMBER) néven biztosít új szolgáltatást a MagNet Faktor a Kulcs-Soft-tal partnerségben. Az új megoldás segítségével a bérszámfejtő szoftvert használó cégek alkalmazottai gyorsan és egyszerűen juthatnak a már ledolgozott munkanapok után járó fizetésükhöz. A munkavállalók mellett a vállalkozásoknak is kedvező ez a lehetőség: az adminisztratív terheik csökkennek, a bérfizetés pedig rugalmassá válik.

2024. május 9. 14:28

Üzembe állt a Siemens e-kamion töltője

A világon elsőként a felső-ausztriai Laakirchenben, az autópálya melletti OMV-töltőállómáson helyezték mindennapos üzembe a Siemens e-kamionok tankolására is alkalmas új csúcstöltőjét.

2024. május 9. 12:59

Ezeket a munkaköröket válthatja ki a magyar cégeknél a mesterséges intelligencia

Az elmúlt években figyelemreméltó fejlődésen ment át a mesterséges intelligencia, ami mára valamilyen formában szinte minden felhasználóhoz eljutott. Persze, ahogy az a nagy technológiai áttörések esetében lenni szokott, az MI megítélése is meglehetősen vegyes, valamint arról is megoszlanak a vélemények, hogy milyen gazdasági következményeket hoz magával és milyen hatással lesz a munkára. 

2024. május 9. 11:27

Új pályázatok segítik a hazai innovációk szellemitulajdon-védelmét

A Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal vissza nem térítendő támogatás formájában 500 millió forint keretösszeggel hirdet felhívásokat hazai vállalkozások, kutatóhelyek, illetve magánszemélyek számára szellemi alkotásaik levédetésére, elősegítve azok hatékony hasznosulását akár a nemzetközi piacokon is. 

2024. május 9. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36