Brandépítés – 2024. Vigyázzunk a márka hírnevére!
A beérett brand magától is termeli, növeli a bevételt és a hűséges vásárlók számát. Nagy bajtól menekülhetünk meg, ha azonnal észrevesszük, hogy romlik a márkánk reputációja. Rögtön változtassunk a márkastratégián, de az alapértékekhez, üzenetekhez ne nyúljunk! A PP Konferenciaközpont – BKIK „Brandépítés – 2024. Vigyázzunk a márka hírnevére!” című konferenciájának előadóitól megtudhatjuk, hogy milyen változások várhatók a következő évben, mik a nyerő stratégiák és eszköztárak a brandépítésben.
Hogyan kell brandet, márkát építeni 2024-ben? Egy biztos! Másként, mint eddig! Hol erősítsünk, mikor legyünk óvatosabbak, milyen új eszközöket, újdonságokat, technológiavezérelt segítségeket vegyünk igénybe a sikeres brandépítéshez?
A szakma legjobbjai várják a konferencián, hogy elmondják, milyen változások várhatók a következő évben, mik a nyerő stratégiák, eszköztárak a brandépítésben.
A PP Konferenciaközpont – BKIK „Brandépítés – 2024. Vigyázzunk a márka hírnevére!” című hibrid konferenciáján december 7-én várjuk azokat a vállalatokat, akiket érzékenyen érint márkájuk, brandjük csökkenő hírneve.
Lehet jönni személyesen a helyszínre és lehet másnaptól 10 napig videón nézni az eseményt!
Earlybird utolsó napja: november 23.
Részletes program és regisztráció: https://ppkonferencia.hu/konferenciakozpont/brandepites-2024-2/
Kapcsolódó cikkek
- Szavazz a cégcsoportra! Alapítvánnyal vagy vagyonkezelővel?
- Nemzetközi hírű mentalista és az AI segít a vállalkozásoknak
- XIV. Magyar Fenntarthatósági Csúcs. Ég a világ! Mit lehet tenni?
- Jövőfókuszú konferenciával ünneplik a #neumann120 évet
- SimpleTrends Konferencia: ahol a jövő üzleti trendjei és a ma e-kereskedői találkoznak
- Adó- és pénzgazdálkodás. Minden forint számít!
- Díjmentes roadshow-konferencia az Közép-Dunántúl Régió kkv-döntéshozóinak
- Törökország – Egyesült Arab Emírségek. Üzleti Fórum a két közel-keleti óriással
- Smart company – 2024. Jövőre még okosabban!
- Nemzetközi nagyágyúk beszélnek Budapesten a legfrissebb mesterséges intelligencia trendekről
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.