Brandépítés – 2024. Vigyázzunk a márka hírnevére!

forrás: Prím Online, 2023. november 9. 15:56

A beérett brand magától is termeli, növeli a bevételt és a hűséges vásárlók számát. Nagy bajtól menekülhetünk meg, ha azonnal észrevesszük, hogy romlik a márkánk reputációja. Rögtön változtassunk a márkastratégián, de az alapértékekhez, üzenetekhez ne nyúljunk! A PP Konferenciaközpont – BKIK „Brandépítés – 2024. Vigyázzunk a márka hírnevére!” című konferenciájának előadóitól megtudhatjuk, hogy milyen változások várhatók a következő évben, mik a nyerő stratégiák és eszköztárak a brandépítésben.

Hogyan kell brandet, márkát építeni 2024-ben? Egy biztos! Másként, mint eddig! Hol erősítsünk, mikor legyünk óvatosabbak, milyen új eszközöket, újdonságokat, technológiavezérelt segítségeket vegyünk igénybe a sikeres brandépítéshez?

 

A szakma legjobbjai várják a konferencián, hogy elmondják, milyen változások várhatók a következő évben, mik a nyerő stratégiák, eszköztárak a brandépítésben.

 

 

A PP Konferenciaközpont – BKIK „Brandépítés – 2024. Vigyázzunk a márka hírnevére!” című hibrid konferenciáján december 7-én várjuk azokat a vállalatokat, akiket érzékenyen érint márkájuk, brandjük csökkenő hírneve. 

 

Lehet jönni személyesen a helyszínre és lehet másnaptól 10 napig videón nézni az eseményt!

 

Earlybird utolsó napja: november 23.

 

Részletes program és regisztráció: https://ppkonferencia.hu/konferenciakozpont/brandepites-2024-2/

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14