Tőzsdére készül a HONOR
A HONOR új stratégiai céljainak elérése érdekében megkezdi a tőzsdére való belépés előkészítési folyamatát.
Az elmúlt három évben a HONOR gyors stratégiai és üzleti növekedést ért el a nemzetközi piacon, beleértve Magyarországot, ahol tavalyhoz képest megduplázta okostelefonjainak eladását. A vállalatirányítás és a menedzsment folyamatos fejlődésével együtt ez nagymértékben növelte a cég általános versenyképességét és piaci pozícióját.
A HONOR most folytatja részvényesi struktúrájának optimalizálását, valamint diverzifikált tőke bevonását, így belép a tőkepiacra. Ahogy a vállalat megkezdi a tőzsdére való belépés előkészítési folyamatát, az igazgatótanács összetételét fokozatosan igazítja a tőzsdén jegyzett vállalatokra vonatkozó előírásoknak megfelelően, hogy a kormányzati és szabályozási követelményeknek megfelelve sokszínűbb, diverzebb legyen.
A cég részvényeseinek közgyűlése és igazgatótanácsának megválasztása szerint Wu Hui igazgatója és elnöke lesz az igazgatótanácsnak, míg Wan Biao lesz az alelnök.
Kapcsolódó cikkek
- Tippek divat appokhoz a HONOR-tól
- A HONOR az egyetlen okostelefon márka, ami növekedni tudott Európában!
- Biztonsági tippek a HONOR-tól
- Tovább erősíti magyarországi jelenlétét a világ egyik vezető szoftverfejlesztő vállalata
- Tőkepiaci holdinggá alakul a 4iG
- Magyar kiberbiztonsági laborral bővült a TIC szektor vezető cégcsoportja
- A Magyar Telekom 2023. harmadik negyedéves eredményei
- Új vezető a Schneider Electric hazai Secure Power csapatánál
- A UPS egészségügyi üzletága új logisztikai és disztribúciós vezetőt nevez ki
- Idén negyedszer lett Családbarát Munkahely a Bridgestone
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.
GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése, valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.