Burger King-eBay akció az USA-ban: CD-t, jegyet a sült krumplihoz

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2001. november 15. 22:17
Az USA második legnagyobb gyorséttermi hálózata, a Burger King Whopper szendvicsei és menüi felfuttatása érdekében egyezséget kötött az eBay online aukciós céggel, melyen belül a vásárláskor szerzett pontokkal hanglemezekért, koncertjegyekért licitálhatnak a vásárlók.
A jövőre induló terv európai és magyarországi bevezetéséről még nincs hír, egyelőre az USA 8400 Burger King gyorséttermében lesz hozzáférhető. A megoldás az első a maga nemében, ilyen típusú szövetséget még soha nem kötött gyorséttermi lánc, az egyéves akcióban 1 millió vevőre váró terméket ajánlanak fel az eBayen. A Burger King a játékokkal, helyszínen megkapható ajándéktárgyakkal operáló McDonald’s-szal ellentétben nagyon nyitott az internetre, néhány hete az AOL-lal kötöttek egyezséget, a Burger King vásárlói az AOL speciális szolgáltatásait is igénybe vehetik, mint a kiadással, rádiózással, zenével és filmmel, foglakozó weboldalak.
Kulcsszavak: reklám marketing AOL eBay

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14