marketing kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: marketing

Evangélistákkal népszerűsíti a marketinget a Magyar Marketing Szövetség

A 30 éves Magyar Marketing Szövetség hosszú idő óta elkötelezett a marketing értékteremtő képességének hirdetése mellett. Nemrég mutatták be a Marketing Indikátor című hiánypótló ágazati tanulmányukat, amellyel megmutatták, hogy mi a szerepe a marketingnek a gazdaság motorizálásában. Most pedig „A Marketing Evangélistái” kezdeményezésük keretében ismert és elismert szakemberek mondják el, hogy számukra mit jelent a marketing, szerintük mivel járul hozzá a gazdasági értékteremtéshez és, hogy ők, személy szerint miért hisznek a marketing erejében.

2021. január 26. 19:33

5 trend, amiért ránk köszönthet a marketingromantika kora

A 2016-ban alakult, és a Magyar Marketing Szövetség exkluzív szakmai közösségeként működő Marketing Döntéshozók Klubja immár 5 éve összegzi, mi várható a marketingkommunikáció területén az előttünk álló esztendőben. Az elmúlt hónapokban jelentősen megváltozott minden: biztonság-, és bizalomhiány jellemzi ma a környezetet. A marketing és kommunikációs szakma döntéshozói éppen ezért a márkák kommunikációja során az érzelmek jelentőségét, a kommunikációs csatornák és eszközhasználat esetén az egyre tudatosabb differenciálást, míg a stratégia kapcsán az agilitás fontosságát emelik ki.  

2021. január 19. 09:40

Az „általános Facebook adó”, a kkv-k új áfája

A Facebook már nemcsak a kis- és közepes vállalkozások legnépszerűbb marketingeszköze, hanem a leghatékonyabbra értékelt is. A legtöbb kkv oda menekült a koronavírus „elől”, azonban a kék óriás egyre többet követel a sikerért cserébe, mégis jobban bíznak benne. Stockholm-szindrómában a kkv-k – derül ki a Marketing Commando tíz éve folyó felmérésének idei eredményéből.

2020. december 15. 14:50

A marketing motorizálja a gazdaságot

Minden, az ágazatban létrejövő 1000 forint bruttó hozzáadott érték további 860 forinttal járul hozzá a nemzetgazdasági összteljesítményhez. Minden, az ágazatban dolgozó 100 munkavállaló tevékenysége további 111 munkahelyet teremt a gazdaság egészében. 

2020. december 8. 08:54

Történelmet írt a Marketing Summit

Az együttműködő partnerek páratlan összefogásának köszönhetően idén is létrejöhetett az ősz meghatározó marketingszakmai csúcstalálkozója, a Marketing Summit. Az eseményt múlt hét csütörtökön, szeptember 17-én szervezték az Akvárium Klubban. A várva várt szakmai találkozási lehetőségen túl a Marketing Summiton adták át a TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozók elismerését, illetve az idei Városmarketing díjakat is.

2020. szeptember 25. 14:58

Alkalmazottból exkluzív lakástextil-tervező, majd az Év Marketingese

Ambrus Barbara enteriőrtervező, lakástextil-specialista lett az Év Marketingese, amit exkluzív ügyfélkiszolgálási megoldásaival érdemelt ki. Többek között a nevéhez fűződik a Gresham palota berendezési és textilmunkája.

2020. szeptember 23. 13:40

Átfogó digitális képzéseket indít a Magyar Marketing Szövetség

A koronavírus előtt is ismert volt, hogy a modern marketingben a digitalizáció nagyobb hangsúllyal van jelen, mint a hagyományos kommunikációs csatornák. Azt ugyanakkor már a vírus hozta magával, hogy jelenleg lényegében minden oktatás digitális csatornákon keresztül folyik; szinte dömping van az online elérhető képzési, illetve edukációs tartalmak terén. A kialakult helyzetre való tekintettel a Magyar Marketing Szövetség ingyenes állásfoglalást biztosít az online elérhető képzések és edukációs tartalmak kapcsán, azok valódiságát és minőségét illetően, valamint változtatott a digitális oktatási stratégiáján is, és minőségi, többlépcsős digitális edukációs csomagot kínál a szakma figyelmébe.

2020. április 30. 10:23

A marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot

Sokat változott a környezet, sokat változtak a gazdasági kilátások és még többet változott a marketingkommunikációs szakma szerepe és súlypontja az utóbbi alig két hét leforgása alatt. Hatalmas szervezési, üzleti és szakmai feladatcsomagot kaptak a szervezetek, amelyet tudatosan kell menedzselniük. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői szerint jelen körülmények között a marketingszakma kiemelt felelőssége éppen abban áll, hogy lendületben tartsa, illetve motorizálja a hazai gazdaságot.

2020. március 30. 10:16

Átfogó és transzparens digitális hatékonyságmérés

A marketing alapvető értékteremtő funkciója a fogyasztóknak szánt termék, illetve szolgáltatás útjának tudatos alakítása - nincs ez másként a digitális környezetben sem. Marketingesként azt kell megcéloznunk, hogy a fogyasztó folyamatosan élményhez jusson és bizalommal fordulhasson az általunk gondozott brandek felé.

2020. február 27. 17:34

Előre törnek az adatvezérelt kommunikációs csatornák

Nyolcadik alkalommal készítette el az Inspira Research a reklámpiac hirdetői percepcióját mérő Marketing Mood Barometer kutatását. A 2020-as adatok egyértelműen mutatják az adatvezérelt, sőt a hagyományos direktmarketing területek egyre kedvezőbb hirdetői megítélését. 

2020. február 24. 12:53

Újra fesztiváloznak a marketingesek

A tavaly 1500 döntéshozóval megrendezett, teltházas Magyar Marketing Fesztivál – a szervezők közleménye szerint – minden eddiginél erősebb szakmai programmal és „show”-val érkezik immár 7. alkalommal 2020. január 23-án. Az esemény célja – a hagyományokhoz híven – a 2020-as év várható üzleti és marketingtrendjeinek bemutatása, a vállalkozások, cégvezetők és döntéshozók felkészítése az idei év kihívásaira.

2020. január 9. 08:01

Lehet-e trend a trendnélküliség?

A Magyar Marketing Szövetség keretén belül működő Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai ezúttal is összeállították miben látják a marketing és kommunikációs szakma meghatározó trendjeit. Az egyéniségektől és számtalan egyéni megoldásoktól hemzsegő tarka világunkban még nagyobb szükség van az egyértelmű eligazodási pontokra, amelyhez a legalkalmasabb zsinórmértéket a fogyasztói igények és azok kielégítési színvonala nyújtja – állítják a döntéshozók.

2020. január 8. 17:49

Rekordszámú nevezés a Marketing Diamond Awards-on

A Kreatív Vonalak Kft. lett „Az Év Ügynöksége 2019-ben”, a Móricz Zsigmond Színház pedig „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019” címet nyerte el a Marketing Diamond Awards idei pályázatán. Az egyedülálló díj küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára. A sikeresen elbírált pályázatok gyémántokkal gazdagodnak, amelyekkel egyenes út vezet a Diamond Listre a beküldő ügynökségek, marketingaktív vállalkozások számára.

2019. december 4. 13:34

Kiderül, kik készítették az év legjobb marketing megoldásait

Keresik az elmúlt egy év legjobb marketing munkáit, a Magyar Marketing Szövetség a hagyományokhoz híven idén is átadja Az Év Ügynöksége 2019 és Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019 díjakat. A szövetség tizenegy kategóriában várja a pályázatokat olyan kampányokról és aktivitásokról, amelyek 2018. október 1. és 2019. október 31. között valósultak meg.

2019. október 24. 12:01

Érkezik az ősz legnagyobb üzleti design konferenciája!

Több mint száz előadó, a hazai service design szakma krémje, a legújabb innovációk, a marketing jövője – többek között ezek szerepelnek az idei Service Design Day kínálatában. Az eseményen olyan sikeres márkaépítőktől lehet ellesni a trükköket, mint az élmény-alkotó Gerendai Károly, vagy az NNG-t alapító, ma már startup befektetésekkel foglalkozó Balogh Péter. 

2019. szeptember 27. 17:37

Kulcspiacnak tekinti Magyarországot a Retargeting.biz

Tavaly lépett piacra hazánkban a romániai székhelyű e-kereskedelmi vállalat, a Retargeting.biz és az eddigi tapasztalataikat felhasználva bővítik szolgáltatásukat, valamint újabb fejlesztéseket hajtanak végre a megoldásaikon, amelyekkel a webáruházak forgalmát, a vásárlási élmény javítását szeretnék még inkább elősegíteni. A cég rövid idő alatt a kelet-európai régió egyik meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát az online marketing tevékenység automatizálása terén, és jelenleg több mint 3000 ügyfelet szolgál ki. A közelmúltban beléptek a görög e-kereskedelmi piacra és vele párhuzamosan megújították a magyar nyelven is elérhető honlapjukat.

2019. június 6. 11:26

A Marketing Summit Hungary szakértői összeállították a szakma kihívásait

Összegyűltek a marketingszakma „nagyágyúi”, hogy közösen gyűjtsék össze a szakma aktuális és jövőbeni kihívásait. A Marketing Summit Hungary szervezői azonban továbbra is gyűjtik a kihívásokat, melyeket összegezve Marketing Challenge List 2019 néven fognak nyilvánosságra hozni. A lista a konferencia programalkotási folyamatának alapját képezi.

2019. május 6. 13:51

Ezek a várható 2019-es marketing trendek

A 2016 év végén alakult, ma több, mint 20 tagot és 15 márkát képviselő, és a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubja ezúttal harmadik alkalommal adja közre, hogy tagjai miben látják az előttünk álló esztendő meghatározó marketing és kommunikációs trendjeit. 

2019. január 17. 08:48

Kelet-európai partnert választott a Facebook

A Magyarországon is egyre jelentősebb piaci szereplővé váló online kereskedő és marketing cég, a Retargeting.biz lett a Facebook egyik első hivatalos marketing partnere a kelet-európai régióban. Ezzel a vállalat azon ötven európai cég közé tartozik, amelyek egyszerre birtokolják a Facebook Marketing Partner és Google Premier Partner címeket.

2018. december 11. 17:20

A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes

A hazai webáruházak 93%-a használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe. A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetések a favoritok az online marketing eszközök közül. Nemcsak a legnagyobb arányban használják ezeket, hanem a leghatékonyabbnak is bizonyulnak a webáruházak szerint. A közösségi médiában való megjelenés már szinte alapvető, és tízből nyolc webáruház van jelen a Facebookon. Az évben pedig továbbra is a karácsony és a Black Friday időszakában indít marketing kampányt a legtöbb webáruház – derül ki az eNET webáruházak marketingtevékenységét vizsgáló kutatásából.

2018. március 7. 10:51

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A DokiApp-ot választották az év applikációjának

A Magyar Marketing Szövetség 2020-ban is kihirdette az Év Applikációja díjat, melyet a DokiApp vihetett haza. A telemedicina alkalmazás segítségével a nap bármely időszakában, mindössze pár perc várakozás után konzultálhatunk egy orvossal vagy pszichológussal. Az online orvoslás Uber-e nem először kap rangos díjat, tavaly ősszel ugyanis a Vodafone Digitális Díj egyik fődíját vihették haza az ötletgazdák.

2021. január 18. 14:59

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

A hatodik egymást követő évben is a mateking.hu nyerte az Év Honlapja kitüntetést. A bejelentés kapcsán kihirdették: a leggyorsabban jelentkező 5 iskolának ingyenes hozzáférést biztosítanak. Magyarország legnépszerűbb egyetemi e-learning oldalának célja, hogy élménnyé változtassa a matektanulást, hatékonyságát pedig az adja, hogy a tananyagok sok-sok apró lépésből, picike morzsákból épülnek fel. A honlapon ráadásul folyamatosak a fejlesztések is: 2020-ban a mateking epizódok új, sokkal intenzívebb dizájnt kapott, a letisztult és elegáns külső pedig egy felhasználóbarát felületet eredményezett.

2021. január 7. 09:55
online sportfogadás