Viber kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Viber

Hercegnő vagy szuperhős? Így ünneplik a magyar családok a farsangot

A karácsonyi és újévi szezon végezetével, újabb ünnepségek hada vár ránk. Ezt az időszakot hagyományosan vidám esküvők, bálok, mulatságok, ünnepélyek jellemzik, amelyek január 6-án kezdődnek és több hétig, egészen a nagyböjtig tartanak. Idén a farsang február 13-val zárul, mellyel a magyarok elűzik a telet és a hideget, és felkészülnek a színes, vidám tavaszi hónapokra.

2024. február 10. 16:17

Ilyen volt a Viber 2023-as éve

A Rakuten Viber, a platformokon átívelő üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció egyik globális vezetője rekordszámú új funkció megjelenésével zárja a 2023-as évet, megerősítve elkötelezettségét a felhasználók kiszolgálása, a márkák üzleti céljainak elérésében való támogatása, és a következő generációs szuperapp ökoszisztéma megerősítése iránt.

2024. január 31. 13:00

Hogyan irányítsuk az ünnepi marketinget 2024-ben az üzenetküldő alkalmazásokkal?

A nyüzsgő ünnepi szezonban a vállalkozások minden lehetőséget megragadnak – legyen szó karácsonyi kampányokról, újévi eladásokról vagy az úgynevezett "ötödik negyedév" kihasználásáról: a karácsonyi ünnepek és a január vége közötti időszakról, amikor a fogyasztók még mindig kiemelkedő vásárlási szándékkal rendelkeznek a visszaküldött termékekből és ajándékkártyákból megmaradt összeggel. Ez az időszak ideális az értékesítés ösztönzésére irányuló stratégiák kialakítására, amelyek a 2024-es ünnepek alatt – beleértve a holdújévet, a Valentin-napot, a húsvétot, az anyák napját és még sok más ünnepet – a vállalkozások javát szolgálják.

2023. december 16. 13:42

Budapest fókuszú ünnepi eszközök a Viberen

Az izgalmas offline események mellett a Viberen aktuális matricák, ünnepi kártyák és egy szórakoztató kvíz bot is elérhető, amely az ünneplést egy egészen új digitális szintre emeli.

2023. november 17. 19:16

Magyar márkanagykövetet választott a Viber

A Rakuten Viber, az üzenetküldő és hangkommunikációs szolgáltatások globális vezetője bejelentette, hogy márkanagyköveti együttműködést indít a népszerű színésznővel és közösségi média influencerrel, Nyári Diával. Számos sikeres nemzetközi együttműködés után a Viber most először döntött úgy, hogy magyar tartalomgyártóval dolgozik együtt, a közös cél pedig a platform folyamatosan fejlődő és bővülő funkcióiról és lehetőségeiről történő kommunikáció.

2023. október 9. 19:50

E-kereskedelmi útmutató: Hogyan növelhetjük a konverziót és az eladásokat az üzenetküldő alkalmazásokkal?

Bár az üzenetküldést általában hétköznapi, kötetlen beszélgetésekhez társítják, mára a marketing és a kereskedelem szempontjából is nagyszerű csatornává vált.

2023. szeptember 29. 14:21

Diákoknak és tanároknak is jó választás a Viber

Újra elkezdődött az iskola, de ahelyett, hogy visszatérnél a régi rutinodhoz – itt az ideje, hogy kialakíts egy újat, amely jobban igazodik az igényeidhez. A Viber segíthet abban, hogy rendszerezett maradj, ne felejts el semmit, ne maradj le semmiről, és közben jól érezd magad.

2023. szeptember 8. 16:17

Így készülnek a magyarok az augusztus 20-i hétvégére

A Rakuten Viber, az egyik vezető globális üzenetküldő alkalmazás idén is megemlékezik a magyar államalapításról, hogy a felhasználói a platform kifejező digitális eszközeivel köszönthessék egymást. Az augusztus 20-i hétvége előtt elérhetővé válik többek között egy Lencse, mely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy felpróbálják a koronát és ünnepi hangulatba kerüljenek. 

2023. augusztus 17. 14:36

Így tartsd a kapcsolatot a közönségeddel, anélkül, hogy túlterhelnéd őket

Az internetfelhasználók közel 95%-a használ csevegő és üzenetküldő alkalmazásokat világszerte, így ezek tökéletes helyszínt biztosítanak a márkák számára a célközönségük eléréséhez. Hogyan lehet megtalálni a megfelelő egyensúlyt a márkaajánlatok népszerűsítésére, hogy az elérje a célját, de ne legyen tolakodó? Vizsgáljuk meg a kiegyensúlyozott üzenetküldő marketing megközelítés legjobb gyakorlatait.

2023. július 28. 11:24

Szövegtől videóig: így használhatja a pénzügyi ágazat az üzenetküldő alkalmazásokat

A mai rohanó digitális korban az üzenetküldő alkalmazások a mindennapi kommunikáció szerves részévé váltak. A kommunikációs csatornákban bekövetkezett váltás a pénzügyi ágazat számára sem maradt észrevétlen – számos bank és pénzintézet felkarolta a csevegőalkalmazásokban rejlő lehetőségeket az ügyfelekkel való kapcsolattartás és az innovatív szolgáltatásnyújtás érdekében. Egy évtizeddel ezelőtt még az a gondolat is elrugaszkodónak tűnt, hogy valaki a bankjától egy emojit tartalmazó üzenetet kapjon; mégis, ma itt vagyunk, és hihetetlen fejlődésnek lehetünk tanúi abban, ahogyan a pénzintézetek az ügyfeleikkel kapcsolatba lépnek.

2023. július 18. 17:30

A mindent kézben tartó esküvőszervező

A nyár beköszöntével elérkezett az esküvőszezon is. Napjainkban megfigyelhető az a tendencia, hogy egyre több pár dönt úgy, nem fogad hivatásos szakembert, hanem egyedül vág neki a szervezésnek. Ennek számos oka lehet, de mivel még sosem volt ennyire drága a boldogító igen, mint most, legtöbben a költségek csökkentése miatt döntenek úgy, hogy inkább esküvőszervező nélkül birkóznak meg a feladattal.

2023. július 8. 11:47

Mobiltelefonokon érkezik a bankolás jövője

A következő évtizedben az Y és a Z generáció válnak a bankok legfontosabb célcsoportjaivái, mivel várhatóan közel 70 billió dollárnyi vagyon száll rájuk szüleiktől. Mit jelent ez a bankszektor számára? Először is azt, hogy gyorsan kell digitalizálódnia. Az újabb generációk szülöttei számára a mobiltelefonok kiemelt fontossággal bírnak: gyors, kényelmes és könnyen navigálható hozzáférést szeretnének a szolgáltatásokhoz. Mivel az Y és a Z generáció közel fele online szeretne hozzájutni a szükséges információkhoz, a banki szolgáltatások iránti elvárásaik eltérnek a szüleikétől.

2023. május 31. 12:45

Legyél hatékonyabb és motiváltabb a munkahelyeden és otthon is ezzel az új módszerrel

Egy magyar pszichológus mesterséges intelligencia által vezérelt chatbot coaching megoldást fejlesztett ki, amely kizárólag a Viberen érhető el, és segít abban, hogy koncentrált, lelkes és kreatív maradhass.

2023. május 15. 18:40

A magyar Viber felhasználói számára minden nap anyák napja

Az anyák napja remek alkalom arra, hogy örömet szerezzünk az anyukáknak, és még jobban kifejezzük hálánkat odaadásukért és gondoskodásukért. Mivel az anyák napját a világ különböző országaiban másképp ünneplik, a Viber szerette volna megtudni a magyarországi felhasználóitól, hogy ez a fontos nap hogyan jelenik meg náluk a platformon történő kommunikációban.

2023. május 6. 14:58

5 digitális tipp a kiskereskedők és az e-kereskedelemben dolgozók számára

A mai, rendkívül versenyorientált e-kereskedelmi környezetben a kiskereskedőknek minden rendelkezésükre álló eszközt fel kell használniuk ahhoz, hogy kapcsolatba lépjenek vásárlóikkal, növeljék az eladásokat, és felülmúlják versenytársaikat. Vessünk közelebbi pillantást arra, hogyan használhatják ki a vállalkozók a digitális és technológiai lehetőségeket az e-kereskedelemben! 

2023. április 27. 14:10

A Viber új funkciót vezet be az alkalmazás tárhelyének csökkentésére

Rakuten Viber, az üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bejelentette új tárhelykezelési funkcióját, amellyel a Viber felhasználói kényelmesen ellenőrizhetik, és szükség esetén felszabadíthatják tárhelyüket. A korlátozott szabad hellyel rendelkező felhasználók hatékonyabban használhatják majd a Viber alkalmazást.

2023. február 23. 21:09

A busójárás inspirálja a Vibert a digitális hagyományőrzésre

A Rakuten Viber nagy hangsúlyt fektet a hiperlokális és gyakorlatias megközelítésre, amellyel támogatja és erősíti a helyi hagyományokat a működésének kulcsfontosságú országaiban. Magyarország az évek során a Viber stratégiai tervei szempontjából továbbra is az egyik legfontosabb piac maradt.

2023. február 16. 20:48

Mit várhatnak a magyar márkák és felhasználók a Vibertől 2023-ban?

A Rakuten Viber Cristina Constandache bevételi igazgató vezetésével jelentette be legújabb, 2023-as terveit, amelyek fő célja a márkák és a felhasználók közötti interakciók szuperapplikációjának létrehozása. A Viber bemutatta a magyar piac aktuális digitális trendjeit, az alkalmazás legújabb termékeit mint a Business Inbox és a Commercial Account, valamint hosszútávú hazai és nemzetközi stratégiáját.

2023. február 12. 15:18

Új chatbotjával szabadítja fel a mesterséges intelligencia képességeit a Viber

A Viber AI Chat & Create chatbotja lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy kérdéseket tegyenek fel és képeket tervezzenek közvetlenül az alkalmazáson keresztül, a DALL-E és a Davinci mesterséges intelligencia technológiák támogatásával.

2023. február 2. 20:16

A Rakuten Viber jelentős fejlesztésekkel lépte túl a szuper alkalmazások státuszát

A Rakuten Viber, az üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció globális vezetője két jelentős újítást jelentett be világszerte, amely az alkalmazáson belüli márka és felhasználó közötti interakció fejlődésének új szakaszát vetíti előre. Az új funkciók közé tartozik ezentúl a Business Inbox és a kereshető Commercial Account (Kereskedelmi Fiók), amely a Viber hosszú távú szuperapp-stratégiájának következő lépését jelenti.

2023. január 23. 20:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

A szezonnyitó Forma-1-es futam házigazdája, a Bahrain International Circuit (BIC) ma kiadott sajtóközleményében jelentette be, hogy a magyar Festipay készpénzmentes fizetés és integrált rendezvénymenedzsment szolgáltató cég által működtetett BIC PAY bevezetésével készpénzmentes fizetési rendszerre állnak át. 

2024. február 21. 16:15

Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP

A kiválasztott felsőbbéves corvinusos hallgatók közép- és felsővezetők irányításával négy hónap alatt megismerhetik a banki vezetői kultúrát és mindennapokat. 

2024. február 20. 11:27