chatbot kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: chatbot

A Codecool programozóiskola ügyfélszolgálata is a Talk-a-Bot rendszerét használja

Március óta közel 1000 érdeklődő tette próbára Coolbotot, a Codecool Programozóiskola chatbotját. A magyar Talk-A-Bot által fejlesztett chatbot hamarosan a Codecool osztrák és román iskoláinál is tehermentesíti a helyi ügyfélszolgálatot, ami az elmúlt időben tapasztalt érdeklődési hullám miatt kifejezetten előnyös mind a cégnek, mind a tanfolyam iránt érdeklődőknek.

2022. július 20. 11:23

Népszerű a bécsiek körében a város chatbotja, a WienBot

2021-ben összesen 2,3 millió választ adott az osztrák főváros chatbotja, a WienBot. Ezzel a bécsiek egyik legfontosabb információforrásává nőtte ki magát. A legtöbben a koronavírus-járvánnyal kapcsolatban fordultak hozzá. 

Kulcsszavak: chatbot WienBot
2022. január 25. 17:13

Háromból két vállalat már használ chatbotokat

Az európai vállalatok közel kétharmada már használ chatbotokat, és ez a szám egyre csak nő – derült ki az EOS csoport által 14 európai piacon végzett felmérésből.

Kulcsszavak: csevegőrobot chatbot EOS
2021. december 12. 11:09

Chatbottal szurkol a magyar válogatottnak a Burger King

Chatbot alapú EB tippjátékot hozott létre a Burger King a labdarúgás kedvelőinek. A jól ismert gyorsétteremlánc a magyar válogatott 2021-es EB szereplésére időzítve indította útjára az online szurkolás új eszközét. A hazai piacon még innovációnak számító chatbot játékkal a Burger King az EB iránt elkötelezettek számára kívánt gesztust gyakorolni. 

2021. június 15. 15:10

Vanda már chatelni is tud

A Telekom ügyfelei már megszokhatták, hogy évek óta Vanda, a virtuális asszisztens fogadja hívásaikat a 1414-es ügyfélszolgálati telefonszámon. 2018 nyara óta már minden beérkező hívást a mesterséges intelligencia alapú, magyarul beszélő Vanda fogad, kiváltva ezzel a hagyományos nyomógombos menürendszert, az IVR-t (Interactive Voice Response). 

2021. május 18. 09:56

Az SAP chatbotja segíti a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatát

Az egy évvel ezelőtti lezárások idején debütált a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatán az a chatbot, ami a leggyakrabban felmerülő kérdésekre adja meg a választ, a munkatársak tehermentesítésével. Az átlagosan heti 900 beérkező kérdés között a gyakorlatiastól a trágárig mindenféle akadt. Az első évi tapasztalatok birtokában folyamatosan bővül a rendszer által felismert kérdések és javasolt válaszok köre, idővel pedig a fogyasztó azonosításával még komplexebb feladatok elvégzésére is alkalmas lehet.

2021. április 21. 13:30

Húsvéti tanácsokkal is segít az ÉletMentő applikáció chatbot funkciója

A mai naptól a mentők húsvéti tanácsai is elérhetőek a Vodafone Alapítvány és az Országos Mentőszolgálat közös ÉletMentő applikációjának chatbotjában – így az alkalmazást használók gyorsan tájékozódhatnak az ilyenkor gyakran előforduló háztartási, szabadidős és közlekedési balesetekről. 

2021. március 31. 16:40

Az online shopping a magyarok új hobbija

Régóta találgatják a szakértők, hogy vajon mit hoz majd az új évtized a dinamikusan fejlődő e-kereskedelem területén, az idei év eseményei azonban minden előzetes elképzelést felülmúltak. Míg a világjárvány számos szektort küldött a padlóra hazánkban is, azok a cégek, melyek sikeresen fel tudták venni az online értékesítés száguldó tempóját, nagyot nyertek: a pandémiának köszönhetően az aktív felnőtt lakosság harmada kapcsolódott be az e-kereskedelembe. Legyen szó ételkiszállításról, barkácseszközökről vagy sportruházatról, fókuszba került a személyre szabott vásárlói élmény és az ehhez nélkülözhetetlen technológiai fejlesztések. Chatbot, mesterséges intelligencia, kiterjesztett valóság – mi kell egy sikeres webshophoz ma?

2020. augusztus 24. 17:53

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Új HR vezérigazgató-helyettes a Yettelnél

2022. augusztus 1-jétől Szalai Enikő a Yettel Magyarország Zrt. HR vezérigazgató-helyettese. A HR-menedzsment területén 25 év nemzetközi tapasztalattal rendelkező szakember egy kihívásokkal teli időszakban, izgalmas vállalati környezetben veszi át a terület vezetését a telekommunikációs cégnél.

2022. augusztus 11. 11:21

Most lesz csak igazán fontos érteni az energiacímkéket

Tudatosabb háztartásigép-használatot hozhat lakossági szinten az energiavészhelyzet. Az augusztustól érvényes szabályozás szerint az is könnyen kicsúszhat majd az átlagos havi fogyasztásból, aki nem él fényűző életet. Simon Anikó, a Gorenje Magyarország Kft. marketingvezetője szerint a jövőben kulcsfontosságú lehet, hogy milyen állapotban vannak a háztartási gépeink, hiszen egy 15 éves vagy annál idősebb készülék akár meg is háromszorozhatja a fogyasztást. Aki új termékre ruházna be, annak érdemes lesz tisztában lennie a gépeket kategorizáló energiacímkék jelentésével – a szakértő szerint azonban a magyaroknak ez még mindig nehézséget okoz.

2022. július 31. 12:17