chatbot kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: chatbot

Legyél hatékonyabb és motiváltabb a munkahelyeden és otthon is ezzel az új módszerrel
Egy magyar pszichológus mesterséges intelligencia által vezérelt chatbot coaching megoldást fejlesztett ki, amely kizárólag a Viberen érhető el, és segít abban, hogy koncentrált, lelkes és kreatív maradhass.

5 digitális tipp a kiskereskedők és az e-kereskedelemben dolgozók számára
A mai, rendkívül versenyorientált e-kereskedelmi környezetben a kiskereskedőknek minden rendelkezésükre álló eszközt fel kell használniuk ahhoz, hogy kapcsolatba lépjenek vásárlóikkal, növeljék az eladásokat, és felülmúlják versenytársaikat. Vessünk közelebbi pillantást arra, hogyan használhatják ki a vállalkozók a digitális és technológiai lehetőségeket az e-kereskedelemben!

ChatGPT mint fegyver? Az ESET szerint elhárulnak a nyelvi akadályok a csalók elől, de azért marad 10 árulkodó jel
Világszerte rohamléptekkel nő a ChatGPT népszerűsége, amely mindössze két hónappal az elindítása után már 100 millió havi aktív felhasználóval rendelkezik. Az ESET kiberbiztonsági szakértői azonban felhívják a figyelmet arra, hogy a médiában megjelenő hírek csupán az alkalmazás intelligens válaszokat generáló tulajdonságát emelik ki, miközben egy veszélyesebb valóságot rejtenek el a fogyasztók elől. Ugyanis a csalók visszaélhetnek a chatbottal (amely már a Bing keresőmotorba is beépült), így elősegíthetik hogy viszonylag alacsony költséggel, automatizált módon lehessen tömeges csalási kampányokat létrehozni, ez pedig az eddigieknél is meggyőzőbb adathalász-támadások új hullámát idézheti elő.

Európai szinten is élen jár HR-digitalizációban a magyar WHC Csoport
A magyar WHC Csoport már évek óta használ kommunikációs folyamataiban professzionális mesterséges intelligencia-megoldásokat. Néhány hónappal ezelőtt vezette be a vállalat legújabb chatbotját, mely a külföldről érkező munkavállalók koordinálását és a velük való mindennapi kapcsolattartást könnyíti meg. A cég emellett mind hazai, mind európai szinten élen jár az elektronikus aláírás munkaügyi folyamatokban való alkalmazásában, melyeket így mára szinte teljesen automatizált.

Tényleg szakmák szűnhetnek meg a ChatGPT miatt?
Sokakban bámulatot kelt, mások a munkahelyüket féltik az egész világot néhány hét alatt meghódító ChatGPT miatt. A mesterséges intelligenciával megtámogatott szövegalkotó robot akár emberek által végzett feladatokat is képes lehet hatékonyan átvenni, de Gál Kristóf vállalkozófejlesztő szakember szerint pánikra nincs ok. Mint mondta, hiba lenne a cégek részéről, ha innentől kizárólag a ChatGPT-re támaszkodnának a szövegalkotásnál, az ilyen típusú tartalmakból ugyanis hiányzik a lélek, könnyen felismerhetőek, ráadásul a Google is szankcionálja azokat.

Bing ChatGPT: első tapasztalatok teljes hozzáférés után
A mai napon teljes hozzáférést kaptam a Bing ChatGPT-jéhez. Ebben a cikkben megírom az első tapasztalataimat. Előre bocsátom: döbbenetes élmény volt és forradalmi változásokat hozhat az interneten véleményem szerint.

A Google vezérigazgatója jelentette be a Google Bard indulását
A cég hivatalos blogoldalán közzétett nyilatkozat szerint a Google Bard egyelőre felhasználók válogatott csoportjának lesz elérhető, de heteken belül a széles nyilvánosság számára is megnyílik majd.

A Codecool programozóiskola ügyfélszolgálata is a Talk-a-Bot rendszerét használja
Március óta közel 1000 érdeklődő tette próbára Coolbotot, a Codecool Programozóiskola chatbotját. A magyar Talk-A-Bot által fejlesztett chatbot hamarosan a Codecool osztrák és román iskoláinál is tehermentesíti a helyi ügyfélszolgálatot, ami az elmúlt időben tapasztalt érdeklődési hullám miatt kifejezetten előnyös mind a cégnek, mind a tanfolyam iránt érdeklődőknek.

Népszerű a bécsiek körében a város chatbotja, a WienBot
2021-ben összesen 2,3 millió választ adott az osztrák főváros chatbotja, a WienBot. Ezzel a bécsiek egyik legfontosabb információforrásává nőtte ki magát. A legtöbben a koronavírus-járvánnyal kapcsolatban fordultak hozzá.

Háromból két vállalat már használ chatbotokat
Az európai vállalatok közel kétharmada már használ chatbotokat, és ez a szám egyre csak nő – derült ki az EOS csoport által 14 európai piacon végzett felmérésből.

Chatbottal szurkol a magyar válogatottnak a Burger King
Chatbot alapú EB tippjátékot hozott létre a Burger King a labdarúgás kedvelőinek. A jól ismert gyorsétteremlánc a magyar válogatott 2021-es EB szereplésére időzítve indította útjára az online szurkolás új eszközét. A hazai piacon még innovációnak számító chatbot játékkal a Burger King az EB iránt elkötelezettek számára kívánt gesztust gyakorolni.

Vanda már chatelni is tud
A Telekom ügyfelei már megszokhatták, hogy évek óta Vanda, a virtuális asszisztens fogadja hívásaikat a 1414-es ügyfélszolgálati telefonszámon. 2018 nyara óta már minden beérkező hívást a mesterséges intelligencia alapú, magyarul beszélő Vanda fogad, kiváltva ezzel a hagyományos nyomógombos menürendszert, az IVR-t (Interactive Voice Response).

Az SAP chatbotja segíti a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatát
Az egy évvel ezelőtti lezárások idején debütált a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatán az a chatbot, ami a leggyakrabban felmerülő kérdésekre adja meg a választ, a munkatársak tehermentesítésével. Az átlagosan heti 900 beérkező kérdés között a gyakorlatiastól a trágárig mindenféle akadt. Az első évi tapasztalatok birtokában folyamatosan bővül a rendszer által felismert kérdések és javasolt válaszok köre, idővel pedig a fogyasztó azonosításával még komplexebb feladatok elvégzésére is alkalmas lehet.

Húsvéti tanácsokkal is segít az ÉletMentő applikáció chatbot funkciója
A mai naptól a mentők húsvéti tanácsai is elérhetőek a Vodafone Alapítvány és az Országos Mentőszolgálat közös ÉletMentő applikációjának chatbotjában – így az alkalmazást használók gyorsan tájékozódhatnak az ilyenkor gyakran előforduló háztartási, szabadidős és közlekedési balesetekről.

Az online shopping a magyarok új hobbija
Régóta találgatják a szakértők, hogy vajon mit hoz majd az új évtized a dinamikusan fejlődő e-kereskedelem területén, az idei év eseményei azonban minden előzetes elképzelést felülmúltak. Míg a világjárvány számos szektort küldött a padlóra hazánkban is, azok a cégek, melyek sikeresen fel tudták venni az online értékesítés száguldó tempóját, nagyot nyertek: a pandémiának köszönhetően az aktív felnőtt lakosság harmada kapcsolódott be az e-kereskedelembe. Legyen szó ételkiszállításról, barkácseszközökről vagy sportruházatról, fókuszba került a személyre szabott vásárlói élmény és az ehhez nélkülözhetetlen technológiai fejlesztések. Chatbot, mesterséges intelligencia, kiterjesztett valóság – mi kell egy sikeres webshophoz ma?
Kövess minket a Facebookon!
Cikkgyűjtő
További híreink
Hogyan lopják el adatainkat a hackerek és mire figyeljünk jelszókezelő vásárlásakor?
Egy 2022-es jelentés szerint 24 milliárd felhasználónév és jelszó kombináció kering a kiberbűnözői piacon, ami 65 százalékos növekedést jelent 2020-hoz képest. A felhasználók sajnos gyakran ugyanazokat a belépési adatokat adják meg kényelmi szempontok miatt, amit a hackerek ki is használnak úgy, hogy az ellopott jelszavakat minden népszerű online szolgáltatásban végigpróbálják, így egyszerre akár több fiókhoz is hozzáférhetnek. Kiemelten fontos tehát, hogy egyedi, erős jelszavakat használjunk minden egyes online fiókunk esetében. Egy jelszókezelő pedig remek megoldást nyújt ezek megjegyzésére és kényelmes előhívására. De hogyan válasszunk, hogy biztonságban legyenek az adataink? Az ESET szakértőinek tanácsai.
Itt a legnagyobb webáruházak rangsora
A GKID a Mastercard közreműködésével 2023-ban immár nyolcadik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát.