AR kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: AR

Kiterjesztett valóság teszi hatékonyabbá és biztonságosabbá a gyógyszerek csomagolását

A GEFCO, a komplex ellátási lánc megoldások globális vezetője az ArtiShock-kal partnerségben egy innovatív kiterjesztett valóság (augmented reality, AR) applikációt fejlesztett ki, amelynek segítségével fokozható az ellátási lánc termelékenysége. A „GEFCO Enterprise AR”-nek nevezett új megoldást a GEFCO a minőség-ellenőrzés javítására és a hideg lánc csomagolási folyamat esetében a teljesítmény növelése érdekében fogja alkalmazni, mivel itt a pontosság és hatékonyság a legfontosabb tényezők.

2019. október 29. 09:19

5G-s technológiákat mutat be az Ericsson a Kutatók Éjszakáján

Tizedik alkalommal vesz részt az Ericsson Magyarország a Kutatók Éjszakája programsorozatban. A távközlési rendszerek vezető szállítójának számító Ericsonnál korunk legfontosabb kommunikációs technológiái terén folynak kutatások és fejlesztések, így a cég hazai központjában, az Ericsson Házban idén is ezekkel a technológiákkal ismerkedhetnek meg a látogatók. 

2019. szeptember 25. 14:55

A L’Oréal Magyarországra is elhozza a jövő szépségét

A hazai szépségápolásban is bevezette a mesterséges intelligenciával (AI) és kiterjesztett valósággal (AR) működő technológiai fejlesztéseket a L’Oréal.  Több olyan szolgáltatás is elérhetővé válik idén, amely alapjaiban változtathatja meg a fogyasztói szokásokat. Magyarországra érkezett a nyakláncként is hordható szenzor és a virtuális hajszín kipróbáló alkalmazás, és hamarosan jön a problémás bőrt elemző applikáció is.

2019. július 15. 11:10

A L’Oréal a Viva Tech-en mutatta be a jövő szépségét

A párizsi technológiai világkonferencián mutatta be a L’Oréal a „Határtalan szépség”-et, a Csoport legújabb hangvezérelt, mesterséges intelligenciával (AI) és kiterjesztett valósággal (AR) működő technológiai fejlesztéseit, melyek a szépség és fogyasztói élmény jövőjét szemléltetik. 

2019. május 22. 08:48

Mit hoz nekünk az 5G? - Átfogó fogyasztói kutatás az Ericssontól

Az Ericsson ConsumerLab kiadta ez évi jelentését  Az 5G fogyasztói potenciálja címmel, amely egyfelől lerombolja az 5G fogyasztó értékéről kialakult mítoszokat, másfelől felvázolja a hírközlési szolgáltatók előtt álló lehetőségeket.

2019. május 9. 15:28

A világ 10 legígéretesebb repülőgép-karbantartó ipari innovációja között az AerinX

A repülőgép-karbantartó iparág egyik legjelentősebb éves szakmai rendezvénye, az atlantai MRO Americas szervezői a szegmens 10 legígéretesebb innovációja közé választották a magyar AerinX kiterjesztett valóság-alapú technológiáját. A cég így előadhat a konferencián, melyen Észak-Amerika és a világ legjelentősebb vállalatai vesznek részt a repülőgép ipar és repülőgép-karbantartás területéről.

2019. április 9. 15:30

A HTC VIVE Focus Plus továbbfejlesztett lencsékkel érkezik

A HTC VIVE bejelentette a VIVE Focus Plus árával, elérhetőségével és a továbbfejlesztett lencsékkel kapcsolatos részleteket. A Sencsenben megrendezett VIVE Ecosystem Conference (VEC2019) során a multi-mode funkcióról is szó esett, aminek köszönhetően külső eszközökről is elérhetőek a tartalmak.

2019. március 27. 12:47

A HONOR Gaming+ technológia tovább növeli a grafikus teljesítményt

A Honor a legújabb csúcskészüléke, a Honor View20 ugyan már az év elején bemutatkozott Európában, a vállalat a Mobil Világkongresszusra is tartogatott meglepetést a készülékkel kapcsolatban: Barcelonában bejelentették a Gaming+ technológiát, amely további gyorsulást, jobb képminőséget és képmeghatározást, illetve jelentős teljesítménybeli növekedést biztosít játék során.  Ezeken túl a Honor bejelentette a 3D TOF kamerát használó alkalmazások ökoszisztémáját, amely új korszakot nyit az AR világában.

2019. február 27. 15:02

A LEGO HIDDEN SIDE új szintre emeli a játékélményt

A LEGO Csoport bemutatta az új, kiterjesztett valósággal erősítő játékcsaládját, a LEGO HIDDEN SIDE-ot, ahol a gyerekeknek szellemről szellemre haladva kell visszaváltoztatniuk a kísértetjárta világot normálissá. 

2019. február 18. 11:37

Digitális Rubik-kockával mutatta be a valós és virtuális világok közti átjárást a Nokia a CES-en

A Nokia a Las Vegas-i CES-en egy olyan digitális Rubik-kockát mutatott be a nagyközönségnek, mely alapból egyszínű – fekete vagy fehér – a színek pedig egy kiterjesztett valóság szemüvegnek köszönhetően válnak láthatóvá. A budapesti Nokia Bell Labs illetve a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem által kifejlesztett digitális eszköz ráadásul a virtuális térben segítséget is nyújt a felhasználónak a játék kirakásában. 

2019. január 15. 17:59

250 millió forintos tőkebefektetést kap az AerinX

Egyszerűbbé, gyorsabbá és pontosabbá teheti a repülőgépek és más légijárművek külső átvizsgálását, illetve karbantartását az AerinX nevű magyar cég kiterjesztett valóság (AR) alapú megoldása. 

2019. január 7. 12:41

Tegnap még szórakozás, holnap már termék

Mielőtt a Pokémon GO-val megérkeztünk az Augmented Reality (AR, azaz kiterjesztett valóság) egy jelentős mérföldkövéhez, a valóság-szimuláció viszonylag hosszú utat tett meg a kutatóközpontoktól a szórakoztatóiparig. Mára már marketingkommunikációs célokból is készítenek AR tartalmakat, ráadásul Magyarországon elég magas színvonalon.

2016. augusztus 20. 09:08

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer a rendkívüli helyzetre való tekintettel ingyenesen biztosítja ügyfelei számára innovatív célzási megoldását. A „DataMe DMP adatok” néven bevezetett szolgáltatás segítségével az AdServer felhasználóinak lehetősége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklődési körök szerint szegmentált adatokat a pontosabb célzás érdekében felhasználni. 

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

Történetének legjobb negyedévi üzemi eredményéről számolt be pénzügyi gyorsjelentésében az LG Electronics Inc. (LG). A dél-koreai vállalatcsoport 2020 január-márciusi időszakában 14,73 ezer milliárd won (12,45 milliárd dollár) konszolidált árbevételt ért el, míg az első negyedévi üzemi eredmény 1,09 milliárd wont (921,47 millió dollár) tett ki. 

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás