e-kereskedelem kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: e-kereskedelem

Magyarországon is egyre népszerűbbek a csomagátvételi pontok

Robbanás előtt áll az átvevőhelyi csomagkézbesítés piaca Kelet-Közép-Európában – derül ki a Roland Berger legfrissebb tanulmányából. 

2017. augusztus 15. 10:17

A pelenka volt a slágertermék 2017 első félévében

A GKI Digital felmérése szerint a dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu csaknem 40 százalékkal több megrendelést regisztrált 2017 első felében az egy évvel korábbi időszakhoz képest. Kiderült, hogy a vásárlók legnagyobb számban pelenkákat, mobiltelefonokat, valamint mobiltelefon tartozékokat rendeltek. Forgalmi érték szerint a háztartási gépek, televíziók, valamint a mobiltelefonok adták az eMAG bevételének legnagyobb részét.

2017. július 15. 11:19

Kedvező e-kereskedelmi export kilátások

Amekkora akadály a magyar piac kis mérete, a nyelvi korlátok, a kulturális különbözőség a hagyományos kereskedelemben, éppen akkora lehetőség az e-kereskedők számára. A közép-kelet-európai piacok növekedéssel kecsegtetnek. Tudatos országnyitásokkal tíz-hússzoros piacok válnak elérhetővé. De nem mindig marad így.

2017. július 5. 09:34

Az e-kereskedelem felborítja az ipari disztribúció megszokott rendszerét

A UPS friss, európai, amerikai és kínai beszerzők körében végzett felmérése újra igazolni látszik azt a közkeletű véleményt, hogy az online kereskedelem gyökeresen megváltoztatja az ipari disztribúciót is. 

2017. július 3. 17:25

A fogyasztók digitális DNS-ének megértésén múlik az online kiskereskedelem jövője

Az online kiskereskedőknek meg kell érteniük vásárlóik „digitális DNS-ét”, ha versenyképesek akarnak maradni – állítja a Roland Berger új tanulmánya. A fogyasztók ott szeretnek vásárolni, ahol személyre szabott termékajánlásokat kapnak, ezért a kereskedőknek tisztában kell lenniük a fogyasztói preferenciákkal. Ezek megértéséhez a közösségi média ad elképesztő segítséget.

2017. június 14. 12:36

Dinamikusan növekszik a hazai kiskereskedelem

Ismét sikeres évet zárt a hazai online kiskereskedelem. 2016-ban 427 milliárd forintos forgalmat bonyolítottak le a magyar webshopok, ami a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom több mint 5%-a. Az online szektor dinamikus bővülése nem meglepő, hiszen egyre többen és egyre nagyobb kosárértékben vásárolnak online.

2017. június 7. 12:08

Kiterjeszti eladóvédelmi programját Magyaroszágon a PayPal

A PayPal bejelentette, hogy kibővíti eladóvédelmi programját Magyarországon. A program védelmet kínál a kereskedőknek arra az esetre, ha a vételárat jogtalan tranzakcióval, például egy hackerek által feltört számláról fizetik, vagy ha a vásárló azt állítja, nem kapta meg a megrendelt tételt. Ezekben az esetekben a PayPal Eladóvédelmi Program (PayPal Seller Protection) a hatálya alá eső tranzakciók teljes összegére kiterjedően biztosítja az eladó felet.

2017. május 26. 11:01

Öt tipp a PayPal-től startupoknak

A szezonális vásárlási időszakok hosszának állandó növekedésével a fogyasztói igények és várakozások megváltoztak. 

2017. május 18. 08:43

Az ígéret földje: nőtt, nő és nőni fog az e-kereskedelem

Az európai e-kereskedelem továbbra is évi 12% körüli ütemben gyarapodik, míg a magyar szereplők ennél valamivel magasabb, 15-20% közötti átlagos növekedéssel számolhatnak – derül ki az  Ecommerce Europe legfrissebb előrejelzéséből. A szakértők szerint a következő évek több iparágban robbanást ígérnek, ma az e-kereskedelem az ígéret földje.

2017. május 8. 11:24

Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét

Idén tizenegyedik alakalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj (röviden: „Évker”) versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, részben a vásárlóközönség, részben szakértő zsűri döntése alapján. A Díj legfőbb célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése, az online vásárlás iránti bizalom építése. A versenyben minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehet, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat. A közönség április 30-ig szavazhat kedvenc kereskedőire, a szavazók között értékes nyereményeket is kisorsolnak.

2017. április 13. 11:11

Seregszemlét tartott a hazai e-kereskedelem

Ötven szakmai előadáson és egész napos szakkiállításon ismerhette meg az e-kereskedelmi szektor újdonságait az kétezer résztvevő akik befértek a 2017. március 30-án csütörtökön, Budapesten megrendezett Ecommerce Expo-ra. 

2017. április 2. 12:25

Megbízható szállítóra vágynak az online vásárlók és eladók

Az online kereskedelemben a megbízhatóság a legfontosabb szempont a szállítási mód kiválasztásakor – derül ki a Vatera legfrissebb felméréséből. 

2017. március 10. 11:57

1 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem

A forintban kifejezve mintegy 310 milliárdos online piac, 2016-ban arányaiban háromszor gyorsabban bővült a teljes hazai kiskereskedelemnél, a jelenlegi növekedési ütem korlátai azonban már látszanak – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei első felméréséből.

2017. február 23. 10:57

Közelebb kerül az emberekhez az átalakult fogyasztóvédelem

2017. január 1-jétől már mind a 197 járási hivatalban elérhető a fogyasztóvédelem. Így mindenki a lakóhelyhez legközelebbi hivatalban intézheti fogyasztóvédelmi ügyét, kérhet tanácsot például jótállási, szavatossági, panaszkezelési kérdésekben. Az idei év fókuszába a robbanásszerűen növekvő e-kereskedelem, vagyis az interneten történő vásárlással összefüggő fogyasztóvédelmi kérdések kerülnek.

2017. január 15. 09:06

A PayPal és az Ipsos előrejelzése szerint a magyarok idén 19%-kal többet fognak vásárolni külföldi webshopokban

Megjelent a PayPal és az Ipsos éves nemzetközi e-kereskedelmi jelentése. A belföldi és a határon átnyúló online vásárlási szokásokat vizsgáló, 32 országban több mint 28000 résztvevő válaszait elemző kutatás bemutatja a globális e-kereskedelem legfrissebb trendjeit, továbbá tartalmazza a legfrissebb információkat a magyarok online vásárlási szokásairól. Az e-kereskedelemi szektor világszerte töretlenül bővül, az Ipsos előrejelzése szerint Magyarországon 2017-ben az online költések összvolumene 10%-kal fog nőni.

2017. január 13. 12:09

Az e-kereskedelem sztori - tények és adatok 2016

Az eNET frissen készült infografikája a 2016. évi e-kereskedelmi kutatások adatait mutatja be.

2016. december 28. 15:13

A Cellum mobilon kínálja az azonnali fizetési rendszert

A Cellum üdvözli a Magyar Nemzeti Bank terveit az azonnali fizetési rendszer bevezetésére, ami még gyorsabb és kényelmesebb tranzakciókat tesz majd lehetővé országszerte. 

2016. december 22. 07:16

A magyarok ingyen akarják visszaküldeni az online vásárolt árucikkeket

Az egyik legnépszerűbb PayPal funkció, az eredetileg kísérleti projektnek indult Visszaküldési Garancia a fogyasztók körében annyira népszerűnek bizonyult, hogy mostantól Magyarországon és számos más országban is folyamatosan elérhető lesz. A Visszaküldési Garancia mindenki számára fontos lehet, aki az interneten tervezi beszerezni a karácsonyi ajándékokat.

2016. december 13. 15:06

Közeleg a Black Friday – 5 hasznos tipp a biztonságos online vásárláshoz

A Deloitte elemzői szerint az idei Black Friday során több ember fog ajánlatokat keresni és online vásárolni, mint valaha. Várhatóan ez lesz az első olyan alkalom, amikor az online vásárlók csaknem annyi pénzt fognak költeni a virtuális világban, mint amennyit a hagyományos üzletekben. 

2016. november 24. 07:24

Idén 30.500 Ft-ot szánnak a karácsonyra a magyar internetezők

Az online kereskedelem térnyerését mi sem mutatja jobban, hogy az internetezők karácsonyi ajándékaikat már elsősorban webáruházakból rendelik. A tavalyi évhez képest idén 12 százalékkal több ajándék kerülhet a webáruházak „polcairól” a karácsonyfa alá.

2016. november 19. 09:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Késésben vagy? - Akkor gyorsan regisztrálj!

Szeptember 20-án éjfélig lehet normál áron regisztrálni az idén 18. alkalommal megrendezett Internet Hungary konferenciára, úgyhogy - így 19-én este - joggal idézhetjük a konferencia mottóját azok számára, akik eddig elmulasztották a jelentkezést, azaz: "Késésben vagy?" 

2017. szeptember 19. 19:45

Együttműködés a biztonságos jövőért

Partnerségi megállapodást kötött a Fujitsuval a hazai BioSec Group Kft., amely biometrikus technológiára fejleszt megoldásokat. Az együttműködés célja a biztonságtechnikai megoldások új generációjának bevezetése az EMEIA térségben. A megállapodás középpontjában a BioSec tenyérvéna-mintázat alapú biztonsági megoldásai állnak, többek között a BioSec beléptetési-, IT biztonsági- és stadionbiztonsági megoldásai, melyek a Fujitsu termékportfóliójában is elérhetőek lesznek hamarosan.

2017. szeptember 6. 09:21
cloudappsportal.com