e-kereskedelem kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: e-kereskedelem

Webinárium az e-kereskedelemről

2021. április 8-án Mi az e-kereskedelem jogi keretrendszerének jövője? címmel online kerekasztal beszélgetést szervezett az E-Commerce Hungary, melyen a tech vállalatok, a versenyhatóság, a civil és tudományos társadalom jeles szakemberei vitatták meg az e-kereskedelem jogi keretrendszerének jelenlegi helyzetét, éppen zajló, sokszor forrongó légkörű alakulását ás átalakulását, valamint az elkövetkező évek várható történéseit, potenciális lehetőségeit és kihívásait úgy itthon, mint Európában.

2021. április 12. 10:01

Zen.com: sajátos fogyasztótípust hozott létre az online kereskedelem robbanásszerű növekedése

Az új technológiák iránti nyitottságának köszönhetően Közép- és Kelet-Európa e-kereskedelme a globális átlag feletti ütemben bővült az elmúlt évben (29,1%), így a régió akár az európai piac mozgatórugójává is válhat. Az online értékesítési felület létrehozása azonban még nem garantálja a kis- és középvállalkozások sikerét a digitális világban: a ZEN.com piaci elemzése szerint a gyorsuló digitalizáció új, egyéni jellemvonásokkal bíró e-fogyasztói típust hozott létre, és a vállalkozások számára élet-halál kérdés, hogy hogyan tudnak alkalmazkodni sajátos igényeikhez.

2021. április 6. 13:30

Webinárium az e-kereskedelem jogi keretrendszerének jövőjéről

Az Ecommerce Hungary által 2021. április 8-ra szervezett webináriumon tech vállalatok, a civil és egyetemi társadalom jeles képviselői, valamint hatósági szakértők vitatják meg az e-kereskedelem jogi keretrendszerének jövőjét.

2021. április 5. 14:54

Magyar webshopok is átvehetik az e-kereskedelmi óriás módszerét!

Óriásit robbant az e-kereskedelmi szektor a tavalyi évben, hiszen 2020-ban már a Föld lakosságnak több mint negyede, mintegy kétmilliárd fő vásárolt online. A webshopok számára azonban nem csak a növekvő forgalom jelent kihívást, de az átalakuló felhasználói igényeknek is meg kell felelniük ahhoz, hogy talpon tudjanak maradni a globális nagyágyúk mellett. Költséghatékonyság, rugalmasság, fenntarthatóság – csak néhány olyan tényező, amely biztosíthatja a sikert, és könnyedén megvalósítható az Amazon, vagy éppen az eBay és az AliExpress által is használt módszer, az ún. microservice architektúra segítségével. De mit is takar pontosan ez a titokzatosnak tűnő fogalom és vajon hogyan profitálhat ebből egy magyar webshop? A komplex vállalati informatikai megoldásokat kínáló Stylers Group szakértői elemzése következik.

2021. április 3. 13:20

2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem

A GKI Digital és az Árukereső.hu legfrissebb közös kutatása szerint 2020-ban a belföldi online kiskereskedelmi forgalom 45%-os rekord bővülést követően, 909 milliárd forintos forgalmat bonyolított. A számok alapján mostanra kijelenthető, hogy a kezdetben csak az extra és az átterelt (kényszer) költések miatt lendületet nyerő online piac tavaly nem csak átmeneti sebességtöbbletet kapott, hanem olyan valós versenyelőnyt, amivel – ha jól gazdálkodik – akár hosszú távon is fenntartható növekedési pályára állhat, fogyasztók millióinak vásárlási szokásait alakítva át.

2021. március 27. 12:33

Szlovák példa mutatja, fel fog robbanni a magyar e-kereskedelem

Szlovákia most az e-kereskedelem laboratóriuma. A december óta tartó a lezárások hatására minden elképzelhető e-kereskedelmi rekord megdőlt. Hasonló folyamatokra számíthatunk Magyarországon is a lezárások fejleményeként. A Growww Digital e-kereskedelmi trendriportjának adatai alapján akár duplázhat az e-kereskedelem forgalma a lezárások heteiben.

2021. március 25. 20:35

A mesterséges intelligencia lehet a túlélés kulcsa a ruházati- és divat cégek számára

A GLAMI divatkereső platform iparági jelentése szerint a ruházati- és divatárucikkek online kereskedelemével foglalkozó vállalkozások körében egyre nagyobb szerephez jut a mesterséges intelligencián alapuló eszközök használata. A jelentés négy területet jelöl meg, amelyeken a kereskedelmi platformok számára kiemelt jelentőségű lehet az MI-eszközök használata.

2021. március 19. 11:18

Egyeztetést kezdeményezett a jogalkotókkal az Ecommerce Hungary

A magyar e-kereskedők érdekképviseleti szervezete, az Ecommerce Hungary egyeztetést kezdeményezett a koronavírus járvány elleni védekező intézkedések ideiglenes szigorításáról szóló jogszabály egyes rendelkezéseinek értelmezése kapcsán a Gazdaságvédelmi Operatív Törzs szakembereivel. A szervezet elsősorban a csomagküldő internetes kereskedelem egyik mozzanata, a személyes átvétel biztosításának lehetőségével kapcsolatosan kért pontosítást és fejtette ki szakmai álláspontját.

2021. március 9. 14:58

Leginkább a felhasználói élmény dönt a netes vásárlásnál

Nagyot fordult a világ az online kereskedelemben az elmúlt egy évben, a globális járványhelyzet, a bezártság és az átalakult fogyasztói igények miatt örökre megváltozott a kapcsolat a vásárlók és az e-kereskedők között. Az emberek az új, bizonytalan mindennapokban már nem csupán termékeket és szolgáltatásokat választanak az interneten, sőt, az árazás is visszaszorult a dobogó első helyéről: a vásárlók valódi kapcsolatot és bizalmat keresnek a webáruházakban. Óriási viszont a verseny és a zaj, így komplett szemléletváltásra van szükség, amely az egész vásárlói életciklus során   és megértést mutat a vevők felé. A webshopoknak tehát olyan sikerreceptet kell találniuk, mely az üzleti célok, a felhasználói élmény és a technológiai fejlesztések tökéletes kombinációjából áll össze.

2021. március 6. 16:59

GLAMI: öt évet ugrott a jövőbe a divatkereskedelem digitalizációja

Gyökeresen átalakulás várható a divatkereskedelemben, a gyors piaci változások a márkákat és a kiskereskedőket egyaránt érintik. Az online kereskedők helyzeti előnye megkérdőjelezhetetlen, a kereskedelmi láncok több ezer offline üzletet zártak be és jelentős összegeket fektetnek e-kereskedelembe.

2021. március 3. 09:45

A DHL is támogatja az e-kereskedelmet

Az e-kereskedelem a globális koronavírus járvány alatt megfigyelhető virágzásának köszönhetően, Európa-szerte megnövekedett a kereslet a csomagküldő és online értékesítők szolgáltatásai iránt. A márkaboltoknak, illetve kisebb kereskedelmi platformoknak a nagyobb üzletekkel és aukciós weboldalakkal kell versenyezniük. 

2021. február 10. 16:29

Már sosem fogunk úgy vásárolni, mint korábban

A magyar emberek nagy hányadának vásárlási szokásait változtatta meg a pandémia alapjaiban: az online vásárlók harmada mondta, hogy a jövőben már soha nem fog ugyanúgy vásárolni, mint 2020 előtt. - derül ki egy friss felmérésből*. Az e-kereskedők többnyire előnyt kovácsoltak a vírushelyzetből, azonban, akik nem alkalmazkodtak időben a fogyasztói és keresleti változásokhoz, azok idén óriási lemaradásokkal indulnak. Hazai e-commerce szakértők szerint, míg 2020 a tanulás és az alkalmazkodás éve volt, 2021-ben a vizsgázásra kerül a sor.

2021. február 10. 09:53

Messze várakozáson felül nőtt a webáruházak forgalma a divatágazatban

Megjelent a GLAMI divatkereső Fashion (Re)search piackutatási projektjének legfrissebb jelentése a magyar online divatkereskedelem aktuális állapotáról.  A beszámoló átfogó áttekintést nyújt a magyar divat e-kereskedelem hosszú távú fejlődéséről, tartalmazza a 2020-as év legnépszerűbb termékkategóriáit, és a 10 leglátogatottabb divat-webáruház toplistáját.

2021. február 3. 11:59

Átalakul az Ecommerce Hungary

Az Ecommerce Hungary első Reformtaggyűlésén a tagság egyhangúlag elfogadta az új Alapszabályt, ezáltal megnyílt az út a Szövetség átalakulása és a hatékony érdekképviselet előtt. Három kereskedelmi tagozat alakul méret szerint. A megváltozott struktúrában az elnök döntési súlya csökken, míg a tagozatok saját vezetőt választhatnak.

2021. február 2. 18:03

Az online vásárlás szárnyal a vírus-válságban is

A koronavírus-járvány soha nem látott áttörést hozott az online kereskedelem terén tavaly. 2020 első hat hónapjában a KSH adatai szerint közel 500 milliárd forintra nőtt az e-kereskedelem forgalma, miközben minden 3. magyar rendszeresen és szívesen költi pénzét a digitális térben. A szegmens tehát a válság nyertese lett. 

2021. január 12. 11:58

Új vásárlási szokásokat szült a járvány

Kreatívan kombinálják a vásárlók a helyszíni és az online vásárlás egyes előnyös elemeit - ez az egyik legfontosabb újdonság, amit a MediaMarkt szakemberei a járvány jelenlegi szakaszában tapasztalnak. Második hullámánál tart a nagy őszi-téli műszaki bevásárlás is: az otthoni gépparkok megújítása után már az ajándékozás felé fordult a vevők figyelme.

Kulcsszavak: MediaMarkt e-kereskedelem
2020. december 24. 09:48

Továbbra is szárnyal az e-kereskedelem

Bár még bő egy hónap hátra van 2020-ból, az mostanra már egyértelműen kijelenthető, hogy a kereskedelmen belül az online piac lett az egyik nyertese a koronavírus-járványnak. A Black Friday időszak után, az év végi szezon hajrája ugyanakkor még hátra van, aminek kimenetele, dinamikája talán sose volt még ennyire többismeretlenes egyenlet. Ebben az új, megváltozott piaci környezetben a vásárlók reakciói (és anyagi lehetőségei) is jóval kiszámíthatatlanabbá váltak. A GKI Digital és az Árukereső.hu friss publikációja ezt a különleges év végi időszakot járja körbe.

2020. november 28. 09:55

Megérkezik a csomag a karácsonyfa alá?

Az e-kereskedelem elterjedésének köszönhetően évről évre egyre többen döntenek úgy, hogy a bolti sorban állás helyett az internetről rendelnek ajándékot karácsonyra. Most, a koronavírus válság közepén, a webshopokból vásárlók száma exponenciálisan növekszik. Az ünnepek közeledtével felmerül a kérdés: időben ide fognak érni a karácsonyi ajándékok? Meddig adhatóak le úgy a rendelések a távol-keleti, európai és a magyar webshopokban, hogy a csomagok megérkezzenek a karácsonyfa alá?

2020. november 25. 17:53

Black Week: egy hét az akciók szerelmeseinek

A Black Friday évek óta sok magyar érdeklődését vonzza. Ez a neves vásárlási ünnep fogyasztók tömkelegének kínál kedvezményeket, amiket a vásárlók igyekszenek a legjobban kihasználni. Ennek a magas érdeklődésnek köszönhetően az üzletek kiterjesztve a Black Friday napot, már a hét elejétől elkezdik a kedvezményeket és a következő hétfőig, azaz a Cyber Monday-ig tartják az év végi akcióhullámot.

2020. november 21. 13:24

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

A járvány elleni védekezést segítő friss korlátozások miatt az év végi vásárlási szezonban ismét robbanásszerűen bővülhet itthon az e-kereskedelmi forgalom. A friss felmérések szerint a magyarok 37%-a idén legalább ugyanannyit tervez online vásárolni az Black Friday-hez kapcsolódó akciódömpingben, mint tavaly, 32%-uk pedig még többet fog költeni. Az igazi különbség a fogyasztók hozzáállásában mutatkozik: többségük előre csekkolja a webshopokat, összehasonlítja az árakat és a megbízhatóság mellett a különleges vásárlói élményeket keresi. Itt az utolsó pillanat, ha informatikai katasztrófa helyett elégedett vevőkkel zárnád a szezont – mutatjuk a teendőket!

2020. november 12. 15:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Új pályázatokat indít az EIT Digital

Két új programot hirdet az EIT Digital az innovatív digitális technológia világából érkező pályázóknak. A kezdeményezés célja a deep tech vállalkozások és termékek létrehozásának támogatása (Innovation Factory), valamint digitális technológiai oktatási programok létrehozásának ösztönzése (Entrepreneurial Academy). Az EIT Digital 2022 közös néven futó két programra május 12-ig lehet jelentkezni.

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

Több mint 3,8 százalékkal növelte globális árbevételét a Huawei Technologies 2020-ban az egy évvel korábbihoz képest. A vállalat auditált teljes árbevétele a tavalyi évben 136,7 milliárd dollár lett, nettó nyeresége pedig elérte a 9,9 milliárd dollárt, ami 3,2 százalékkal magasabb az előző évinél.

2021. március 31. 13:35