e-kereskedelem kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: e-kereskedelem

Az online vásárlás szárnyal a vírus-válságban is

A koronavírus-járvány soha nem látott áttörést hozott az online kereskedelem terén tavaly. 2020 első hat hónapjában a KSH adatai szerint közel 500 milliárd forintra nőtt az e-kereskedelem forgalma, miközben minden 3. magyar rendszeresen és szívesen költi pénzét a digitális térben. A szegmens tehát a válság nyertese lett. 

2021. január 12. 11:58

Új vásárlási szokásokat szült a járvány

Kreatívan kombinálják a vásárlók a helyszíni és az online vásárlás egyes előnyös elemeit - ez az egyik legfontosabb újdonság, amit a MediaMarkt szakemberei a járvány jelenlegi szakaszában tapasztalnak. Második hullámánál tart a nagy őszi-téli műszaki bevásárlás is: az otthoni gépparkok megújítása után már az ajándékozás felé fordult a vevők figyelme.

Kulcsszavak: MediaMarkt e-kereskedelem
2020. december 24. 09:48

Továbbra is szárnyal az e-kereskedelem

Bár még bő egy hónap hátra van 2020-ból, az mostanra már egyértelműen kijelenthető, hogy a kereskedelmen belül az online piac lett az egyik nyertese a koronavírus-járványnak. A Black Friday időszak után, az év végi szezon hajrája ugyanakkor még hátra van, aminek kimenetele, dinamikája talán sose volt még ennyire többismeretlenes egyenlet. Ebben az új, megváltozott piaci környezetben a vásárlók reakciói (és anyagi lehetőségei) is jóval kiszámíthatatlanabbá váltak. A GKI Digital és az Árukereső.hu friss publikációja ezt a különleges év végi időszakot járja körbe.

2020. november 28. 09:55

Megérkezik a csomag a karácsonyfa alá?

Az e-kereskedelem elterjedésének köszönhetően évről évre egyre többen döntenek úgy, hogy a bolti sorban állás helyett az internetről rendelnek ajándékot karácsonyra. Most, a koronavírus válság közepén, a webshopokból vásárlók száma exponenciálisan növekszik. Az ünnepek közeledtével felmerül a kérdés: időben ide fognak érni a karácsonyi ajándékok? Meddig adhatóak le úgy a rendelések a távol-keleti, európai és a magyar webshopokban, hogy a csomagok megérkezzenek a karácsonyfa alá?

2020. november 25. 17:53

Black Week: egy hét az akciók szerelmeseinek

A Black Friday évek óta sok magyar érdeklődését vonzza. Ez a neves vásárlási ünnep fogyasztók tömkelegének kínál kedvezményeket, amiket a vásárlók igyekszenek a legjobban kihasználni. Ennek a magas érdeklődésnek köszönhetően az üzletek kiterjesztve a Black Friday napot, már a hét elejétől elkezdik a kedvezményeket és a következő hétfőig, azaz a Cyber Monday-ig tartják az év végi akcióhullámot.

2020. november 21. 13:24

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

A járvány elleni védekezést segítő friss korlátozások miatt az év végi vásárlási szezonban ismét robbanásszerűen bővülhet itthon az e-kereskedelmi forgalom. A friss felmérések szerint a magyarok 37%-a idén legalább ugyanannyit tervez online vásárolni az Black Friday-hez kapcsolódó akciódömpingben, mint tavaly, 32%-uk pedig még többet fog költeni. Az igazi különbség a fogyasztók hozzáállásában mutatkozik: többségük előre csekkolja a webshopokat, összehasonlítja az árakat és a megbízhatóság mellett a különleges vásárlói élményeket keresi. Itt az utolsó pillanat, ha informatikai katasztrófa helyett elégedett vevőkkel zárnád a szezont – mutatjuk a teendőket!

2020. november 12. 15:52

November 13-án tartja a Black Friday-t az Extreme Digital

Összesen mintegy száz termékkategória több százezer darab terméke lesz elérhető az Extreme Digital Black Friday-én, 2020. november 13-án. A vállalat várakozásai szerint a járványhelyzet ellenére is jelentős érdeklődésre számít, ezért a “karanténspecifikus” akciók mellett megnövelt szerverkapacitással várja a rohamot a www.edigital.hu oldalon.

2020. november 9. 09:36

Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata

Idén jelentősen megnőtt itthon azoknak az internetes vásárlóknak a száma, akik csomagautomatából veszik át rendeléseiket. Az igények kiszolgálása érdekében Magyarország két legnagyobb e-kereskedelmi márkája, az eMAG és az Extreme Digital Easybox csomagautomata-hálózata folyamatosan bővül: Budapesten már harminchárom helyszínen működnek a rendelések egyszerű, érintésmentes átvételét biztosító gépek. Az eMAG mobil applikációjából feladott rendeléseket Easybox automatába az év végéig ingyenesen szállítja ki a cég, a házhoz szállítás pedig az év végéig féláron történik appos rendelés esetén.

2020. november 7. 11:59

Rekord: 1000 milliárd felett lehet az idei e-kereskedelemi összforgalom

A belföldi online vásárlások száma és értéke évek óta folyamatosan növekszik, 2020 azonban rekord év lehet a hazai online kiskereskedelmi piacon. A koronavírus miatt az emberek egyre nagyobb mértékben kezdenek el áttérni az életük digitális kiszolgálására, ami szakértők szerint ebben az évben legalább 1000 milliárd forintos összforgalmat eredményezhet. A termékkategóriák esetében kiugró növekedést érnek el azok, akik az otthoni munkavégzéshez szükséges kellékeket áruló, sport, háztartási vagy hobbi termékekre építették a webshopjaikat. A karácsonyi forgalom pedig további extrém meglepetéseket hozhat.

2020. november 7. 09:44

Az e-kereskedelemre fókuszáló startupok lehetnek a világjárvány nyertesei?

660 millió forintos tőkeemelést hajtott végre a Conversific Zrt., egy a nemzetközi e-kereskedelemi analitikai piacon versenyző debreceni startup, amelynek egyedi megoldása mára 180 ország több mint 20 ezer webáruházának bevétel- és profit növelését támogatja automatikus elemzésekkel és testreszabott ajánlásokkal. 

2020. november 5. 19:44

Legjobb boltok - Cyber Monday Magyarország

A Cyber Monday Magyarországon nem csak az itthoni, de a világ minden tájáról találhatsz információkat a Cyber Monday-ról. Górcső alá vettük ezt a napot, hogy ne maradj le semmiről. Nálunk megtalálod a legnagyobb és legjobb Picodi nyújtotta árengedményeket Magyarországon, a világ minden tájáról.

2020. november 2. 09:34

Black Friday 2020: a COVID sem áll az útjába

Rohamos léptekkel közeledik a 2020-as ünnepi időszak, így a Black Friday akciók is hamarosan lázba hozzák az arra nyitott közönséget. Míg tavaly csak minden 3. ember vásárolt valamilyen Black Friday akció keretében, idén, a COVID okozta gazdasági bizonytalanság ellenére ezt a lakosság fele tervezi. Ők azok, akik kifejezetten örülnek, hogy a bolti és az online akciók nem csak 1 napig tartanak, így biztosan nem maradnak le a kedvezményekről - derült ki a LogiNet és a Reacty Digital közös, 18-79 éveseket vizsgáló, reprezentatív felmérésből.

2020. október 24. 10:40

E-kereskedelmi logisztika szolgáltatással terjeszkedik Budapesten a Trans-Sped

Bár az idei év sokak számítását keresztülhúzta, a Trans-Sped továbbra is tartja a 2020-ra kitűzött fejlesztési ütemtervét. A legnagyobb hazai tulajdonban lévő logisztikai vállalat stratégiájának része az erősebb budapesti jelenlét, melyet idén 2000 m2-es raktárral, új irodával és az e-kereskedelmi logisztika szolgáltatás indításával valósít meg, 2021-ben pedig további 12.000 m2-es raktárral fejleszt tovább.

2020. október 18. 11:40

Elérte az e-kereskedelmet a második hullám!

Meredek emelkedésnek indult az e-kereskedelmi forgalom szeptember végén. Az e-kereskedelem árbevétele szeptember végén meghaladta a koronavírus első hulláma utáni májusi csúcsot. Pedig a java még ezután jön: ha bejön a papírforma, a „szokásos” év végi szezonális forgalomnövekedés rekordszintű bővülést, valamint számos kellemetlenséget hozhat – derül ki a Growww Digital digitálismarketing-ügynökség 185 e-kereskedelmi hirdetési fiók adatait vizsgáló elemzéséből.

2020. október 16. 09:38

Az online piacterek menthetik meg a magyar vállalkozásokat

A pandémia alatt a kkv-k több mint harmada növelte eladásait az online piactereken – derül ki a GKI és az eMAG reprezentatív kutatásából. A felmérésben többek között azt vizsgálták, hogy a hazai kis- és középvállalkozások hogyan tudtak alkalmazkodni a koronavírus-járvány miatti állapotokhoz, milyen a digitális felkészültségük és milyen lépéseket tettek az online értékesítésre való átállás érdekében. 

2020. október 5. 09:38

Rekordbővülést hozott a koronavírus az e-kereskedelemben

A koronavírus-járvány hatásaként jelentősen megnőtt az online vásárlási kedv, így gyorsult az online kiskereskedelmi szektor növekedése is: az év első hat hónapjában az összesített belföldi online forgalom meghaladta a bruttó 355 milliárd forintot, ami közel 35%-os bővülés 2019 azonos időszakához viszonyítva. Leginkább az élelmiszerek, a drogériai és háztartási cikkek, az otthon, kert és barkács termékek, valamint a számítástechnikai eszközök iránt ugrott meg az online kereslet – derül ki, a GKI Digital és az Árukereső.hu friss kutatásából, mely a hazánkban működő webáruházak körében készült.

2020. szeptember 2. 12:21

Így változtatta meg a COVID19 az online tartalom fogyasztásunkat

A koronavírus-járvány megjelenése gazdasági válságot és a marketing –, valamint a reklám költségek visszaesését és elmaradását eredményezte az egész világon. Nincs olyan iparág, ahol ne okozott volna gondokat a járvány. Mégis milyen módon lehetett használni a tartalom marketinget és mennyire kellett a reklámkiadásokon csökkenteni egyes iparágban? Egy biztos a válság igazi vesztesei a kulturális szférában dolgozók, illetve az esküvő és rendezvényszervezők. A másik oldalon pedig a videojátékok és az elektronikus kereskedelem növekedését figyelhetjük meg.

2020. augusztus 28. 09:45

Az online shopping a magyarok új hobbija

Régóta találgatják a szakértők, hogy vajon mit hoz majd az új évtized a dinamikusan fejlődő e-kereskedelem területén, az idei év eseményei azonban minden előzetes elképzelést felülmúltak. Míg a világjárvány számos szektort küldött a padlóra hazánkban is, azok a cégek, melyek sikeresen fel tudták venni az online értékesítés száguldó tempóját, nagyot nyertek: a pandémiának köszönhetően az aktív felnőtt lakosság harmada kapcsolódott be az e-kereskedelembe. Legyen szó ételkiszállításról, barkácseszközökről vagy sportruházatról, fókuszba került a személyre szabott vásárlói élmény és az ehhez nélkülözhetetlen technológiai fejlesztések. Chatbot, mesterséges intelligencia, kiterjesztett valóság – mi kell egy sikeres webshophoz ma?

2020. augusztus 24. 17:53

E-kereskedelem: ezek a szektorok bővülhetnek még

Az e-kereskedelmi szektor a koronavírus-járvány kereskedelemre gyakorolt hatásai miatt rakétaszerű növekedésre kapcsolt, éves szinten akár 25%-kal növekedhet a hazai online piac. Nemcsak a járvánnyal közvetlenül összefüggő piacok, mint az FMCG, vagy a műszaki cikkek online piaca erősödhet, de egyes prognózisok szerint a pharma, az építőipar, és a B2B szektor jelentős digitalizációjára is számítani lehet. Számos vállalkozás most indít webáruházat, vagy fejleszti webshopját: az ideális e-kereskedelmi szoftver kiválasztását a LogiNet most megjelent ingyenes e-bookja segíti.

2020. július 21. 15:58

Új szintre léphet a hazai e-kereskedelem

A hazai online kiskereskedelmi forgalom 2019-ben elérte a 781 milliárd forintot, ez 17 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest – derül ki a Reacty Digital és az eNET Internetkutató közös e-kereskedelmi kutatásaiból. Az előrejelzés szerint a hazai e-kereskedelem forgalma 2024-re meghaladhatja akár az 1700 milliárd forintot is. A belföldi online vásárlások gyakorisága évek óta folyamatosan növekszik, a termékkategóriák esetében a ruházat, szolgáltatások közül a szállásfoglalás a legnépszerűbb. A vásárlók egyre tudatosabban választanak szállítási és fizetési módokat, ha a webáruház nem kínál megfelelőt, akár el is állnak a vásárlástól.

2020. június 19. 10:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

A hatodik egymást követő évben is a mateking.hu nyerte az Év Honlapja kitüntetést. A bejelentés kapcsán kihirdették: a leggyorsabban jelentkező 5 iskolának ingyenes hozzáférést biztosítanak. Magyarország legnépszerűbb egyetemi e-learning oldalának célja, hogy élménnyé változtassa a matektanulást, hatékonyságát pedig az adja, hogy a tananyagok sok-sok apró lépésből, picike morzsákból épülnek fel. A honlapon ráadásul folyamatosak a fejlesztések is: 2020-ban a mateking epizódok új, sokkal intenzívebb dizájnt kapott, a letisztult és elegáns külső pedig egy felhasználóbarát felületet eredményezett.

2021. január 7. 09:55

Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.

Az Adverticum Zrt., Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek fejlesztője és üzemeltetője a járvány ellenére rendkívül sikeres és eredményes üzleti évet zárt. Az Indexből történt Telex kiválás pozitív szaldóval változtatta az ügyfélkört, és elkészült az a fejlesztés is, amely képes maximalizálni a tartalomszolgáltatók, portálok hirdetési bevételeit. Ez utóbbi – különösen most, amikor a járvány a reklámpiacot is jelentős megpróbáltatások elé állítja, nem csak az Adverticum, hanem összes partnere bevételeit is pozitívan befolyásolja.

2020. december 18. 08:54
online sportfogadás