e-kereskedelem kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: e-kereskedelem

Hazai kisvállalkozóknak biztosít európai piacot a MediaMarkt

Az áruházlánc vásárlóinak közvetlen elérését biztosítja a beszállítóknak a MediaMarkt új marketplace szolgáltatása. A felületre magyar vállalatok, vállalkozások is regisztrálhatnak mindössze 39 eurós havi díjért. A platformon keresztül Európa legnagyobb piacait érhetik el pár éven belül.

2021. október 13. 19:58

Jön az Amazon, napról napra nő a magyar webshopok fenyegetettsége

Az Amazon a világ vezető e-kereskedelmi piactere. Tavaszi, lengyelországi piacra lépésével megkezdte terjeszkedését Közép-Kelet-Európában. Már nem az a kérdés, hogy jön-e Magyarországra, hanem hogy mikor. A hazai e-kereskedőknek fel kell készülniük, hogy megvédhessék a piacaikat. Jelentős hátrányt kell ledolgozni, és az idő sürget.

2021. október 13. 14:07

Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek

Csaknem minden második hazai kereskedő a pandémia óta csatlakozott az eMAG Marketplace-hez, legtöbbjüknek 10 főnél kevesebb alkalmazottja van, saját webshopot is működtet, továbbá Facebook-oldallal is rendelkezik. Külföldre egyelőre csak a partnerkereskedők harmada értékesít, de további 40 százalék tervezi ezt - derül ki abból, a cég piacterének partnerállományára reprezentatív kutatásból, amelyet az eMAG megbízásából a GKI Digital készített.

2021. október 7. 14:00

Jótállási jegy minta készült a webáruház üzemeltetőknek

A magyar e-kereskedők és online platformszolgáltatók érdekképviseleti szervezete, az Ecommerce Hungary is részt vett az illetékes minisztérium felkérésére a most elérhetővé vált ingyenes jótállási jegy minta kidolgozásában. A jótállási jegy minta letölthető az Ecommerce Hungary weboldaláról.

2021. október 3. 12:05

Egy magyar fejlesztés akár 10-12% bevételnövekedést is hozhat a webáruházaknak

Folyamatosan bővül a hazai online kereskedelem, ahogy a rendelkezésre álló eszközök tárháza is. A kereskedők számára a webshop létrehozása és optimalizálása manapság az első napirendi pontok között szerepel, hiszen az értékesítés jelentős része átterelődött az online térbe. A kiélezett versenyhelyzetben elengedhetetlen a folyamatos fejlesztés a látogatók kiszolgálása, a kimagasló felhasználói élmény elérése és nem utolsó sorban a forgalom növelése érdekében.

2021. szeptember 23. 15:55

Növekvő vásárlóerővel és határozott elvárásokkal tör be az e-kereskedelembe a Z generáció

Nemcsak az aktív korú lakosság és az idősebbek körében egyre népszerűbb az online vásárlás, egyre jelentősebb ugyanis a Z generáció jelenléte is az e-kereskedelemben. A tinédzserek és a 20-as éveik elején járó fiatalok pedig magától értetődőnek tekintik a villámgyorsan bejárható vásárlói útvonalat, illetve a személyre szabott élményeket és a mobiloptimalizált szolgáltatásokat, ha pedig a webáruház nem áll ki a számukra fontos társadalmi értékek mellett, már lépnek is tovább. És ha már éppen megfejtenénk a mai 12-26 éves korosztály vásárlói döntéseinek hátterét, jönnek a legfiatalabbak: hamarosan már az Alfa generáció kedvében kell járniuk a kereskedőknek. Tetszik vagy sem, az e-commerce jövőjét már most a „digitális bennszülöttek” írják, erre pedig készülni kell – hívja fel a figyelmet a Stylers Group.

2021. szeptember 7. 14:20

Továbbra is lendületben az online piac

Másfél évvel a koronavírus megjelenése után eldőlni látszik a kérdés: 2021 év első hat hónapjának eredményei alapján úgy tűnik, hogy a járvány hatására tavaly hirtelen hatalmasat bővülő online kiskereskedelem meg tudta tartani a lendületét, ráadásul a növekedés motorja továbbra is a rendelési gyakoriság növekedése – derül ki az Árukereső.hu és a GKI Digital legfrissebb Online Kiskereskedelmi Index jelentéséből.

2021. augusztus 27. 11:19

Berobbant az e-kereskedelem, de hogyan lesz hűséges ügyfél a karantén-vásárlóból?

A koronavírus-járvány minden bizonnyal örökre megváltoztatta fogyasztási szokásainkat, hiszen mindennél fontosabbá vált a kényelmes és mindenekelőtt biztonságos vásárlás. Az e-kereskedelemben soha nem látott eredményeket hozott a karantén-bumm: 2021 júniusában az online költések volumene 95 százalékkal meghaladta 2019 ugyanezen időszakában mért értéket. 

2021. augusztus 12. 11:21

Munkaerőhiány fogja vissza az e-kereskedelmet

A munkaerőhiány visszafogja az e-kereskedelmet, sok webshopnak le kell állítania az online hirdetéseket, mert nem tudnák kiszolgálni a megnövekedett keresletet. 

2021. augusztus 10. 14:30

E-kereskedelem és kibervédelem – digitális kihívások és szakemberhiány

A COVID-19 pandémia egyik fontos következménye volt, hogy a lezárások és a tömeges otthoni munkavégzés bevezetése után a digitalizáció az élet szinte minden területén előtérbe került. Fontos kérdéssé vált, hogy hogyan lehet például a bankok és pénzintézetek működését optimalizálni és egyszerűbbé tenni amellett, hogy az elvárt biztonsági szinten tudják szolgáltatásaikat nyújtani. A biztonság témakörében felmerült egy újabb kérdés; hogyan lehet megoldani az egyre erősödő szakemberhiányt a kibervédelem területén?

2021. augusztus 9. 14:59

A fogyasztók nagy része gyakrabban vásárol online a járvány óta

A világ egyik vezető kiberbiztonsági vállalata, az ESET felméréséből kiderült, hogy világszerte a fogyasztók csupán 29 százaléka érzi kifejezetten biztonságosnak az online vásárlást, ugyanakkor 61 százalékuk gyakrabban vásárol online, mint a koronavírus-járvány előtt. 

2021. augusztus 6. 10:00

Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások

Az intelligens személyre szabási megoldások használata egyre inkább szükségszerűvé válik a divat e-kereskedelemben, mivel segítségükkel nem csak a vásárló számára válik könnyebbé a releváns tartalmak megtalálása, de kedvező hatással vannak a webáruház értékesítési mutatóira is.

2021. július 13. 12:28

Hogyan felelnek meg az ajánlórendszerek az adatvédelmi jogszabályoknak?

Mi történik valójában, amikor egy webshopon hozzájárulunk az adataink tárolásához és kezeléséhez? Hogyan fér bele a GDPR szigorú szabályaiba, hogy a webshop ismeri a vásárlók böngészési történetét és adatait? A három éve hatályba lépett GDPR évfordulójának alkalmából az eCommerce ajánlórendszerekkel foglalkozó  Yuspify jogi szakértő bevonásával bogozta ki a mindenkit foglalkoztató kérdéseket.

2021. július 8. 13:54

Az új e-kereskedelmi szabályok kedveznek az exportnak

Július 1-jétől egyszerűsödtek az e-kereskedelemmel kapcsolatos áfaszabályok az EU-ban. Szakértők szerint a könnyítés az e-kereskedelem további élénkülését és a hazai export bővülését eredményezheti.

2021. július 3. 16:28

5 hatékony módszer az e-kereskedelmi vállalkozások számára az online visszaélések megelőzésére

A Juniper Research piackutató becslése szerint idén világszerte 18%-kal fog nőni az e-kereskedelmi vállalkozások online csalásokból származó vesztesége, amelynek értéke  szemben a tavalyi 17,5 milliárddal, akár a 20 milliárd dollárt is elérheti. Az online értékesítést végző vállalkozásoknak számára ezért minden korábbinál nagyobb a jelentősége, hogy milyen csalásmegelőzési stratégiákat alkalmaznak a rosszindulatú tranzakciók kiszűréséhez.

2021. június 29. 17:06

PR ügynökséget választott a Yuspify

A Clue PR ügynökséget választotta kommunikációs partnerének a Yuspify, ami személyre szabott ajánlásokkal teszi hatékonyabbá a webshopok működését. A megbízás magában foglalja a márka ismeretségének növelését, valamint a PR kommunikációs aktivitások tervezését és megvalósítását.

2021. június 18. 13:16

Exportkényszerben a hazai e-kereskedelem

Szédítő növekedésen ment át a hazai e-kereskedelem a pandémia alatt. Az online kiskereskedelem 45%-os rekordbővülést követően 909 milliárd forintos forgalmat ért el tavaly.*  Igen ám, de ennek 41%-a a tizenöt legnagyobb e-kereskedőnél realizálódott, melyek közül mindössze öt magyar. Az öt legnagyobb forgalmú online FMCG, azaz napi fogyasztási cikkeket értékesítő e-kereskedő közül pedig egy sem.**  A külföldi e-kereskedők térnyerése egyre nagyobb; külpiacra lépést sürgetnek a szakértők.

2021. június 15. 11:10

Szakmai szövetség tagja lett a Vivre

Kelet-Közép-Európa legnagyobb online lakberendezési áruháza belépett az Ecommerce Hungary szövetségbe, hogy a tagsággal és a vezetőséggel együtt segítse a magyarországi elektronikus kereskedelem fejlődését. 

2021. június 12. 16:20

10 részes ingyenes videósorozat indult e-kereskedőknek

A leendő és már meglévő webáruházkereskedőknek segít inspirálódni az a 10 részes ingyenes online videósorozat, melyben a témában jártas szakértők beszélnek a legfontosabb tapasztalataikról. A Shoprenter olyan interjúalanyokat válogatott össze, akik valamit nagyon jól csinálnak, legyen az a logisztika vagy az árazási stratégia. Az egyik részben Ördög Nóra és Nánási Pál mesél részletesen a kezdetekről: a sztárpár azt is elárulta, milyen nehézségekkel kellett megküzdeniük vállalkozásuk építésekor az ismertségük miatt.

2021. június 9. 16:55

Beszáll a Recartba a Lead Ventures

Eddig több mint 200 millió dollár pluszbevételt generált ügyfeleinek a budapesti Recart. A mobil marketing platform webshopok ezreinek segít egyebek között azzal, hogy valós idejű viselkedési adatokat elemezve veszi rá az érdeklődő vevőket a félbehagyott vásárlások befejezésére. A Lead Ventures által kezelt Enter Tomorrow kockázati tőkealaptól érkező befektetést a társaság részben automatizált online marketingszoftverének továbbfejlesztésére fordítja, részben pedig értékesítése felfuttatását fedezi belőle.

2021. június 5. 18:29

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai megoldásokat 28 kategóriában várja a szakmai zsűri, november 8-án éjfélig. Itt a legjobb lehetőség, hogy megmérettesd Magad a digitális világban!

2021. október 15. 18:12

Google: környezetbarát keresési funkciók érkeztek

Több új, Magyarországon is elérhető környezetbarát keresési funkciót jelentett be a tegnapi napon a Google vezérigazgatója. 

2021. október 7. 17:13