e-kereskedelem kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: e-kereskedelem

e-Toplista 2018 – A legnagyobb webáruházak listája

A GKI Digital 2018-ban negyedik alkalommal publikálja a hazai online kiskereskedelem 10 legnagyobb szereplőjének rangsorát. A lista élére ezúttal is az Extreme Digital került.

2018. augusztus 15. 19:20

Hűtővásárlási csúcsszezon van a kereskedelemben

Hagyományosan az év legmelegebb időszaka augusztus eleje, ilyenkor a legmagasabb a napi átlagos középhőmérséklet, ezért sokan csak az év ezen időszakában eszmélnek rá, hogy hűtőjük már nem (vagy csak nagyon nagy fogyasztás és zaj árán) képes leadni az elvárt hűtési teljesítményt. 

2018. augusztus 10. 15:39

Az online kereskedelemre is érvényes a versenyjog – újabb gigabírság multicégeknek

Az Európai Bizottság négy nagy háztartási elektronikai céget (Asus, Philips, Pioneer és Denon & Marantz) sújtott több, mint 111 millió eurós bírsággal – tájékoztatott a CHSH Dezső és Társai Ügyvédi Iroda. Az eljárás 2017 februárjában indult meg, ugyanis felmerült annak a gyanúja, hogy az említett cégek meghatározzák, hogy az online kereskedőik (tipikusan web áruházak, amelyeket kisebb vállalkozások üzemeltetnek) milyen áron értékesíthetik tovább termékeiket.

2018. augusztus 8. 13:19

Tilos lesz a vevők hátrányos megkülönböztetése: itt a geo-blocking szigorítás

Az EU hosszas tárgyalások után 2018 tavaszán elfogadta az ún. geo-blocking rendeletet, amely decembertől szigorítja a vevők indokolatlan hátrányos megkülönböztetésének tilalmát, legyen szó kereskedelmi értékesítésről, az árazásról, vagy az értékesítési és fizetési feltételekről.

2018. július 23. 15:50

Hatósági együttműködéssel szűrtek ki interneten kapható, csodát ígérő termékeket

A kormány célja, hogy a családok biztonságosan tudjanak vásárolni az interneten is, ezért a fogyasztóvédelem középpontjában a netes kereskedelem ellenőrzése áll.  Az elmúlt időszakban több mint 1200 e-kereskedelmi vállalkozást vizsgáltak, köztük az úgynevezett csodát ígérő termékeket forgalmazókat is. A megtévesztő weboldalak, a hamis ígéretekkel kínált termékek kiszűrése érdekében az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) több hatóság összefogását kezdeményezte. A hatóságok együttműködésének eredményeként számos terméket vont ki a forgalomból a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

2018. június 22. 09:52

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.

2018. június 6. 15:17

Tíz év alatt tízszeresére nőtt a magyar e-kiskereskedelem

545 milliárd forint: ennyi volt 2017-ben a magyar online kiskereskedelem nettó forgalma. Ezzel először szárnyalta túl az 500 milliárd forintos lélektani határt. 10 év alatt, 46 milliárd forintról 545 milliárd forintra, több mint tízszeresére nőtt a hazai internetes kiskereskedelem. Május 31-el bezárólag a webáruházak is közzétették éves beszámolójukat a 2017. évről. Az eNET immár hagyományosan az Ecommerce Hungary konferenciáján publikálta a legfrissebb adatokat a hazai e-kiskereskedelemről.

2018. június 5. 12:17

Hatalmas siker az eMAG Marketplace

A tavalyi évben már több mint hárommillió magyar vásárolt a hazai webshopokban a GKI adatai alapján. Ez azt is jelenti, hogy egyre nehezebb dolga van azoknak az értékesítőknek, akik az online csatornákat nem használják. Éppen ezért indította el 2014-ben az eMAG a Marketplace nevű platformját, melynek elsődleges célja összekapcsolni a keresletet a kínálattal az eMAG-tól megszokott, kiváló minőségben és a már ismert formában.

2018. május 15. 13:58

Újból teljesen magyar tulajdonba került az Extreme Digital

A magyar résztulajdonosok visszavásárolták a Steinhoff International csoporttól az Extreme Digital többségi tulajdonrészét. A tulajdonosi szerkezet változása nem érinti a vállalat operatív működését, Magyarország vezető online kereskedője tovább folytatja régiós terjeszkedését, és az idei évre is kétszámjegyű növekedést vár.

2018. április 25. 18:41

A magyar e-kereskedelmi piacra is készül a Retargeting

Az e-kereskedelmi piacon erősíti tovább a pozícióit a Retargeting.biz. A romániai székhelyű online kereskedő és marketing cég nem csak hazájában, hanem egész Kelet-Európában, így Magyarországon is, bevezeti új megoldását, amely az alkalmazásprogramozási (API) felületen keresztül teszi elérhetővé az ügyfeleinek a Google, a Facebook és az Instagram alkalmazásait. Ezzel regionálisan az egyetlen olyan, az e-kereskedelmi szektorban-működő cégévé válik, amely minden nagyobb platform felé API integrációt kínál.

2018. április 25. 09:47

Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét

Tizenkettedik alkalommal ítélik oda az Év Internetes Kereskedője Díjat, mellyel a legjobb magyar online kereskedőket tünteti ki a szakmai zsűri és a vásárlóközönség. 

2018. április 15. 12:23

Európa új tigrisei

Megjelent a PayPal és a Deloitte Európa új tigrisei címmel készített jelentése az elmúlt években kiemelkedő növekedést produkáló közép- és kelet-európai országok gazdasági sikereinek hátteréről. 

2018. március 26. 15:58

Az eMAG nem titkolt célja, hogy mindenben az első legyen

A GKI Digital felmérése szerint az e-kereskedelemben kiemelt időszaknak számító utolsó három hónap a teljes éves költések 36 százalékát adta a tavalyi évben. Az ország egyik legnagyobb online kereskedője, a dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu esetében ez koncentráltan jelenik meg, hiszen ez a periódus az egész éves rendelésállomány 27 százalékát tette ki. 

2018. március 16. 09:45

eTrends Monitor: Hatalmas potenciált rejt a hazai online fizetési piac

Az elmúlt években dinamikus növekedés jellemezte a hazai online fizetési piacot: alig hat év alatt megtízszereződött a volumene. A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint 2016-ban 375 milliárd forint értékben fizettek az interneten belföldön a hazai kibocsátású bankkártyákkal. Bár ezzel a forgalommal egyáltalán nem vagyunk elmaradva a világ élvonalától, azonban még van hová bővülnie a területnek, amihez szükség van a tudatosság növelésére. A közhiedelemmel ellentétben ugyanis a bankkártyás fizetés biztonságosabb a készpénznél is – derül ki az eNET Internetkutató friss eTrends Monitor kutatásából, amely az OTP Mobil megbízásából online fizetési szakértők megkérdezésével készült. 

2018. március 12. 10:13

A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes

A hazai webáruházak 93%-a használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe. A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetések a favoritok az online marketing eszközök közül. Nemcsak a legnagyobb arányban használják ezeket, hanem a leghatékonyabbnak is bizonyulnak a webáruházak szerint. A közösségi médiában való megjelenés már szinte alapvető, és tízből nyolc webáruház van jelen a Facebookon. Az évben pedig továbbra is a karácsony és a Black Friday időszakában indít marketing kampányt a legtöbb webáruház – derül ki az eNET webáruházak marketingtevékenységét vizsgáló kutatásából.

2018. március 7. 10:51

1,2 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem

A hagyományos kiskereskedelemhez képest továbbra is háromszoros sebességgel bővül a hazai online értékesítés, a szektor 2017-ben átlépte a 360 milliárd forintos forgalmat. A bővülés mértéke jelzi, az ágazat továbbra is dinamikusan fejlődik. - tudhatjuk meg a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatásából.

2018. február 21. 18:48

Ne légy online csalás áldozata!

A nemzetközi e-kereskedelem fejlődése alapjaiban változtatta meg vásárlási szokásainkat. De van ennek egy sötét oldala is, nevezetesen: online csalások és átverések. Fontossá vált napjainkban felismerni a hamis weboldalakat, webshopokat és online reklámokat, hogy ne csaljanak ki tőlünk felesleges pénzeket. A Shopalike nemzetközi csapata ennek érdekében szeretne egy átfogó tájékoztatást adni arról, hogyan is ismerjük fel a hamis webshopokat és mit tegyünk a legrosszabb esetben, ha csalás áldozataivá válunk.

2018. február 20. 10:33

E-kereskedelem: így viselkedünk egy webáruházban

A Mall.hu éves e-kereskedelmi statisztikáiból többek között az is kiderül, hogy a magyar férfiaknak vagy a nőknek van jobban megtömve a virtuális kosaruk, hogy melyik nem képviselői látogatják leginkább a webáruházat, illetve az is, hogy a vásárlók mely fizetési és átvételi mód, illetve termékcsoport mellett döntenek a legnagyobb számban.

2018. február 14. 17:24

Az európai e-vásárlók egyre szívesebben vásárolnak külföldről

Tízből hét e-vásárló rendelt már terméket külföldi kiskereskedőtől, ennek két fő oka a jobb árakban, illetve a speciális keresett termékben vagy márkában keresendő. A UPS friss összeurópai „Pulse of the Online Shopper” kutatása szerint ez a kereskedők számára nem csupán komoly lehetőséget jelent, de egyben azt is, hogy személyre szabott szolgáltatásaik széles körével meg is kell felelniük az online vásárlók elvárásainak. 

2018. február 7. 14:33

E-kereskedelem: a női vásárlók, az okostelefon-használat és a mosogatógép-tabletta az élen

Azt viszont ki gondolta volna, hogy hazánkban második helyezett a varrógép, a harmadik pedig a Catan telepesei társasjáték, s hogy a 65 év feletti korosztály Csehországban vásárol a legnagyobb arányban az interneten? Mindez és még sok, az internetes vásárlással kapcsolatos érdekesség derül ki a Mall Group tavaly év végi Black Friday akciójának regionális vásárlási statisztikáiból.

2018. január 26. 10:02

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Magyar Telekom 2018. második negyedéves eredményei

A Magyar Telekom ma közzétette 2018. második negyedévre és első félévre vonatkozó Nemzetközi Pénzügyi Jelentési Szabványok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.

2018. augusztus 9. 14:43

Területi értékesítési igazgatót igazolt a Kaspersky Lab

Tóth Árpád júliustól 16-tól erősíti a Kaspersky Lab Magyarország csapatát területi értékesítési igazgatóként. Korábban számos vezető pozíciót töltött be, többek között olyan nemzetközi nagyvállalatoknál, mint a DHL és a HEINZ.

2018. július 25. 15:17
cloudappsportal.com