MasterCard kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: MasterCard

30 percen belüli pénzvisszatérítést vezet be az eMAG és a Mastercard

A Mastercard és az eMAG bejelentette, hogy Magyarországon elsőként az eMAG-nál vált elérhetővé a gyors visszatérítés nevű szolgáltatás, amely a több napos pénzvisszatérítési folyamatot legfeljebb 30 percre csökkenti. A lehetőséggel azok a kártyabirtokosok élhetnek, akik az adott terméket mentett kártyás fizetéssel rendelték. 

Kulcsszavak: webáruház MasterCard eMag
2021. július 29. 17:40

A ZEN fizetési szolgáltató bejelentette magyarországi indulását

A ZEN modern elektronikus fizetési technológiákon alapuló pénzügyi megoldásokat kínáló európai startup bejelentette hivatalos indulását Magyarországon. A Mastercard által támogatott új megoldás exkluzív előnyeinek és a rendkívüli biztonságnak köszönhetően mostantól az egyéni ügyfelek és az üzleti ügyfelek is tökéletes nyugalomban kezelhetik pénzforgalmukat és vásárlási tranzakcióikat.

2021. február 8. 12:19

Indul az Év Internetes Kereskedője díj 2019

Idén tizenharmadik alkalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj szakmai versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, objektív szempontrendszer, a vásárlók preferenciája, valamint szakértői zsűri szavazatai alapján. 

2019. február 21. 10:45

Tudatos pénzügyek az iskolákban

Komoly előrelépést hozhat a pénzügyi tudatosságra nevelésben a jelenlegi iskolai tanév kezdetével a Pénzügyminisztérium, az MNB Pénziránytű Alapítványa, a Mastercard és megbízása alapján a Deloitte közös munkájával elindított Készpénzkímélő Iskola program. 

2019. január 28. 11:10

A PayPal és a Mastercard globális szintre emeli stratégiai együttműködését

A PayPal és a Mastercard között létrejött új megállapodás egyszerűsíti az online és bolti fizetés folyamatatát, és az egész világon felgyorsíthatja a digitális fizetések elfogadását.

2017. október 16. 09:48

Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét

Idén tizenegyedik alakalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj (röviden: „Évker”) versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, részben a vásárlóközönség, részben szakértő zsűri döntése alapján. A Díj legfőbb célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése, az online vásárlás iránti bizalom építése. A versenyben minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehet, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat. A közönség április 30-ig szavazhat kedvenc kereskedőire, a szavazók között értékes nyereményeket is kisorsolnak.

2017. április 13. 11:11

Látvány, izgalom, siker: világpremier a Millenárison

A legmodernebb technológiákat alkalmazó, lenyűgöző látványvilágot felvonultató, játékos képességtesztekkel és egy színházi produkcióval is tarkított interaktív családi sportélmény-park nyílt a Millenáris D épületében. A The Champion – A Bajnok című élmény-expo április közepéig várja a nagyérdeműt.

2017. január 17. 15:33

Limitált kiadású, prepaid MasterCard kártyát dob piacra a Festipay a Sziget Fesztiválon

A Sziget Fesztiválon debütál a Festipay Prepaid kártya, amely minden MasterCard elfogadóhelyen és online vásárlások során is használható lesz. 

2016. július 8. 09:44

Csak ma: kártyás fesztiválos nyereményjáték

A MasterCard nyereményjátékot hirdetett: azok, akik ma délelőtt 10 és holnap délelőtt 10 között MasterCard-dal vagy Maestro kártyával megvásárolják fesztivál-belépőjüket a Szigetre, a Balaton Soundra vagy a Volt fesztiválra (online bankkártyás vásárlással vagy MasterPass digitális tárcával), fesztiválcsomagot nyerhetnek.

2016. május 18. 11:43

MasterCard: a vásárlók örülnek az új mobilfizetési megoldásoknak

A vásárlók 2015-ben örömmel fogadták a mobilfizetési lehetőségek bővülését, ugyanakkor egyre többen szeretnék látni ezeket a megoldásokat a mindennapi életben is. Erre utal az is, hogy az erről szóló közösségi média kommentek száma megduplázódott 2014-hez képest - derül ki a MasterCard negyedik mobilfizetési kutatásából, amelyet a PRIME Research kutatóintézettel közösen végzett.

2016. február 23. 16:00

Vodafone Wallet: 45 ezer terminálnál lehet fizetni mobillal

A Vodafone Magyarország partnereivel, az OTP Bankkal és a MasterCarddal közösen elindította gyors, kényelmes és biztonságos mobiltárca alkalmazását a Vodafone Wallet szolgáltatást, amellyel már az induláskor közel 45 ezer terminálnál lehet fizetni Magyarországon a mobiltelefon odaérintésével.

2015. május 6. 13:28

Már a szolnoki buszokon is működik az érintéses bankkártyás fizetés

Négy vállalat együttműködésének és munkájának köszönhetően Szolnokon is lehetővé vált az egyérintéses kártyával való fizetés a helyi járatokon. A megoldás az évek óta működő T-City program, a CityPass rendszer mellé csatlakozik a sorba.

2015. március 20. 09:29

A MasterCard és a Visa az internetes fizetést egyszerűsítő szabványon dolgozik

Az internetes fizetést egyszerűsítő, új hitelesítési szabványon dolgozik a MasterCard a Visával közösen, az új szabványban komoly szerep juthat az egyszer használatos jelszavak és a biometrikus adatok használatának - közölte a MasterCard.

2014. november 17. 15:14

2020-ra Európában mindenhol lehet majd egyérintéssel és mobillal fizetni

A MasterCard 2020-ra Európa-szerte alapvető szabvánnyá szeretné tenni az egyérintéses fizetést - közölte a cég. Ennek köszönhetően valamennyi kereskedőnél, ahol lehet MasterCard és Maestro bankkártyával fizetni, arra is lehetőség lesz, hogy a vásárlók egyérintéses bankkártyával és NFC-képes (közeli, néhány centiméteres hatótávolságú) mobiltelefonnal fizessenek.

2014. szeptember 11. 16:23

Ugrásszerűen növekedhet a mobilfizetés és az online vásárlás Magyarországon

A MasterCard szerint ugrásszerű növekedésre lehet számítani a mobilfizetés terén Magyarországon a nemzetközi viszonylatban is rendkívül elterjedt egyérintéses, úgy nevezett PayPass fizetésnek köszönhetően, az online vásárlás terén pedig a MasterCard új, globális platformja, a MasterPass bevezetése hozhat jelentős változást a magyar vásárlóknak.

Kulcsszavak: MasterCard mobilfizetés
2014. május 17. 13:17

Elérhető az OTPay mobilfizetési szolgáltatás

Februárban, a Mobile World Congressen (MWC) jelentették be az OTPay szolgáltatást, melyet a Cellum, MasterCard és az OTP közösen fejlesztett. Az új szolgáltatás forradalmasítja a mobilfizetést hazánkban, hiszen nincs szükség a bankkártáynk fizikai jelenlétére.

2014. május 9. 09:38

Hazai találmány az első Mastercard integrációjú digitális pénztárca

A Cellum az OTP-vel és a MasterCarddal együttműködve egy új mobilfizetési megoldást fejlesztett, mely jelentősen megkönnyíti a Mastercard bankkártyával rendelkezők dolgát, mind az online, mind pedig a mobilfizetés tekintetében.

2014. február 28. 10:41

Magyarországon adottak a feltételek az érintés nélküli mobilfizetésre

Magyarországon adottak a feltételek az érintés nélküli mobilfizetés széles körű bevezetésére - mondták el a MasterCard Europe kártyatársaság szakértői keddi budapesti sajtótájékoztatójukon.

Kulcsszavak: MasterCard mobilfizetés
2013. június 12. 07:36

7000 vállalkozás tudja számláját kiegyenlíteni MasterCard Mobile QR kóddal

A MasterCard Mobile és a Számlázz.hu együttműködésének köszönhetően mára az online számlázó rendszert használó vállalkozások is külön fejlesztés nélkül nyomtathatnak QR kódot számláikra.

2013. május 21. 18:20

A mobilfizetésre térnének át a pénzintézetek

A mobiltelefonos fizetési szolgáltatások felé nyitnak a hagyományos fizetőkártya szolgáltató pénzintézetek - írja a Wall Street Journal online kiadása.

2013. március 4. 08:20

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

Új elnököt és elnökséget választott a 2022-2024-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek középpontba 2022-ben. Berta Gergő marketingszakértő arról beszélt, napjainkban a hirdetéseknél már nemcsak a klasszikus értelemben vett demográfiai adatokkal lehet dolgozni, hanem előtérbe kerül az anyagi státusz, a hobbi és hogy éppen milyen érzelmi állapotban van valaki, így gyakorlatilag személyre szabhatók a reklámok. Hozzátette, a cégeknek a szakma komplexitása miatt érdemes ügynökséget maguk mellé állítani, így tényleg valós értéket képviselhet és megtérülővé válik az online marketing.

2022. január 18. 15:29