PayPal kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: PayPal

Az ünnepek előtti promóciók nem csak a vásárlók körében népszerűek
A Black Friday mára az egész világon valódi jelenséggé nőtte ki magát, a Google adatai szerint az elmúlt 5 évben az internethasználók körében több, mint duplájára nőtt az érdeklődés az esemény iránt. A világon szinte minden évben, minden országban újabb és újabb eladási rekordok dőlnek meg, a vásárlók ebben a néhány napban akár tízszer annyit költenek az online áruházakban, mint egy átlagos hétköznapon. Egyes becslések szerint az éves forgalom körülbelül 20%-át realizálják ebben a hónapban a kereskedők, miközben a 18–40 év közötti fogyasztók egyharmada körében a leárazások időszakában történő vásárlás már-már hagyománynak tekinthető.

PayPal: világszerte nő a mobil eszközökről történő vásárlás aránya
Az online értékesítő vállalkozások számára 2020 és az azt követő időszak több lehetőséget kínál mint valaha, hogy a fogyasztói szokásokat és az egyes piacok jellegzetességeit figyelembe véve egyszerűbbé tegyék a vásárlás folyamatát és növeljék a vásárlási élményt. A kereskedők számára nyitva áll a lehetőség, hogy kihasználják a mobil kereskedelem növekedését és a közösségi platformokon történő vásárlás térnyerését, ha olyan partnerekkel működnek együtt, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy még jobb digitális élményt nyújtsanak vásárlóiknak.

Idén ünnepli 25. évfordulóját az e-kereskedelem
Huszonöt évvel ezelőtt senki sem gondolta volna, hogy az online áruházak valaha képesek lesznek átvenni a hagyományos üzletek szerepét. A mesterséges intelligencia, a virtuális valóság és a legújabb technológiák azonban egyre közelebb hoznak minket az áttöréshez.

A PayPal Magyarországon is elindította díjmentes online pénzgyűjtési megoldását
Az új PayPal-pénzgyűjtés funkcióval egyszerűen és gyorsan létrehozható egy személyes pénzgyűjtő oldal, ahol ismertethető a gyűjtés célja, majd a hivatkozás gyorsan megosztható e-mailben, chaten vagy közösségi oldalakon. A funkció egyszerű megoldás lehet személyes célokra, de alkalmas jótékonysági felajánlások gyűjtésére is.

A PayPal több mint 30 európai piacon indította el a Xoom-ot
A PayPal Xoom szolgáltatásának európai bevezetésével lehetővé válik a gyors és biztonságos nemzetközi pénzküldés a világ 130 országába, köztük Magyarországra. Ezzel több mint 400 ezer külföldön dolgozó magyar küldhet pénzt Magyarországon élő családtagjainak azonnali készpénzfelvételre vagy bankszámlára a Xoom mobilalkalmazáson vagy weboldalon keresztül.

A tizenévesek nagy része Instagram posztok alapján választ nyári úticélt
A PayPal online fizetési szolgáltató nyaralási szokásokat vizsgáló friss elemzése szerint a negyven év alattiak kétharmada világszerte a közösségi médiumokban közzétett posztokból merít ötleteket a nyaraláshoz[1], a tizenévesek pedig tízből hatan az alapján választanak úticélt, hogy mennyire lesz könnyű az átélt élményekből népszerű Instagram posztot készíteni. Az Egyesült Államokban ez az arány még magasabb, ott a negyven év alattiak már közel kilencven százaléka veszi számításba ezeket a tartalmakat.

A magyar kis- és középvállalkozások helyzete a digitális Európában
A PayPal Kisvállalkozások növekedése Európában című fehér könyve az Európai Unió 28 tagállamában bejegyzett 157.636 olyan kisvállalkozás adatait elemzi, amelyek a PayPal használatával fogadnak digitális fizetéseket. A tanulmány szerint az Európai Unióban a PayPal-es fizetést fogadó vállalkozások székhelytől függetlenül közel azonos növekedési rátával rendelkeznek (a városi cégeknél 14%, a vidéki területeken található PayPal cégek esetében pedig 12%). Mindez elsősorban a digitális gazdaságban, az exportban és az online fizetési megoldásokban rejlő lehetőségeknek köszönhető. Vajon kihasználják-e a vállalkozók ezeket a gyökeres változásokat?

Stresszmentes karácsony? Igen!
A PayPal éves karácsonyi vásárlási szokásokat vizsgáló nemzetközi felmérése* szerint az ajándékvásárlás a magyarok számára különösen nagy kihívást jelent, aminek egyik oka, hogy egyre később kezdünk ajándékokat keresni: tavaly még 83% volt azoknak az aránya, akik a karácsonyt megelőző négy hétben már vásároltak valamit, idén viszont már csak 64% gondol ilyen korán a meglepetések beszerzésére.

A digitális médiafogyasztási szokásokat vizsgálta a PayPal
A streaming szolgáltatások Magyarországon is egyre népszerűbbek, jelenleg a megkérdezettek 52%-a részesíti előnyben a videóadatfolyam-átvitel alapú szolgáltatásokat ahelyett, hogy megvásárolná és letöltené a videótartalmakat – derül ki a PayPal és a SuperData Digital Goods Economy Survey című digitális médiafogyasztási szokásokat vizsgáló nemzetközi felméréséből.

Készítse fel vállalkozását az ünnepi rohamra
Megjelent a PayPal „Készítse fel vállalkozását az ünnepi forgalomra” című e-könyve, amelyben a fizetési szolgáltató a legfrissebb online fogyasztói kutatások eredményei alapján osztja meg az e-kereskedelem szereplőivel, hogy miként tudják maximalizálni az értékesítést az ünnepek alatt.

Nemzetközi online vásárlási trendek
A PayPal és az IPSOS 31 országában készült fogyasztói felmérése szerint a világ internetes vásárlóinak már 55%-a vásárol külföldi webshopokban, ahonnan leggyakrabban ruhát, cipőt, háztartási elektronikai cikkeket, játékokat és hobbi termékeket rendelnek. A globális fogyasztók fele azért vásárol külföldön, mert az adott termék nem kapható a saját országában, egyharmaduk pedig érdekes helyi terméket keres más országok webáruházaiban.

Megújult a PayPal mobil applikáció
Magyarországon is elérhető a PayPal mobilalkalmazás legújabb változata Android és iOS operációs rendszerekre. A frissítés még egyszerűbbé teszi a mobilon történő pénz küldést és fogadást.

PayPal felmérés a videójátékokhoz kapcsolódó magyar szokásokról
A PayPal és a SuperData piackutató közzétette a PayPal 2018 Gaming Insights című nemzetközi felmérésének eredményeit. A 25 országban készült kutatás izgalmas bepillantást enged a játékfejlesztők, a tartalomgyártók és a játékosok világába.

A PayPal már magyarul is elérhető
A közép- és kelet-európai országok közül Magyarország az egyik első, ahol a PayPal helyi nyelven is elérhetővé teszi szolgáltatásait.

Már bankkártyával is fizethetünk a Vatera online piacterén
A hazai online piacterek közül elsőként a Vatera vezette be a PayPal fizetési módot oldalán, amely lehetővé teszi a felhasználók közötti közvetlen online fizetést. A világszerte több mint 200 országban 227 millió aktív felhasználói fiókkal rendelkező online pénzügyi szolgáltatóval kötött együttműködés kezdeti időszakában különleges akciókkal élhetnek a felhasználók. A partnerség számos előnnyel jár vásárlóknak és eladóknak egyaránt.

Európa új tigrisei
Megjelent a PayPal és a Deloitte Európa új tigrisei címmel készített jelentése az elmúlt években kiemelkedő növekedést produkáló közép- és kelet-európai országok gazdasági sikereinek hátteréről.

Hazánkban is egyre népszerűbb az eSport
A PayPal és a SuperData legújabb kutatása szerint az európai eSport piac bevétele 2018-ban elérheti a 325 millió dollárt, a teljes magyar piac értéke elérheti a 665.000 dollárt.

A karácsonyi vásárlás – meghitt pillantok vagy őrültek háza?
A PayPal online fizetési szolgáltató nemzetközi felmérést* készített arról, hogy miként viszonyulnak az európai fogyasztók a karácsonyi ajándékvásárlással járó kényelmetlenségekhez. A felmérés tíz országban, köztük Magyarországon, több mint 10.000 válaszadó megkérdezésével készült.

A PayPal és a Mastercard globális szintre emeli stratégiai együttműködését
A PayPal és a Mastercard között létrejött új megállapodás egyszerűsíti az online és bolti fizetés folyamatatát, és az egész világon felgyorsíthatja a digitális fizetések elfogadását.

Így többszörözd meg forgalmad a Black Friday-en
A globális online kereskedelem egyik meghatározó vállalata öt pontban foglalta össze az iparág magyarországi szereplőinek, hogy mivel érdemes készülni az év legfontosabb kereskedelmi időszakára.
Kövess minket a Facebookon!
Cikkgyűjtő
További híreink
Mutatunk 10 tippet, amivel kivédhetjük a csalásokat a Black Friday és a Cyber Monday idején
A Black Friday és a kiberhétfő (Cyber Monday) közeledtével a csalók nagyobb sebességbe kapcsolnak, hogy minél több pénzt gomboljanak le a gyanútlan áldozatokról az év kereskedelmi tekintetben legforgalmasabb időszakában. A vásárlók 2021-ben 8,9 milliárd dollárért vásároltak webshopokban a Black Friday ideje alatt, az azt követő kiberhétfőn pedig éves rekordot jelentő 10,7 milliárd dollárt költöttek amerikai webáruházakban. Érdemes körültekintőnek maradni az akciók idején is – segítségképpen az ESET kiberbiztonsági szakértői összegyűjtötték a leggyakoribb átveréseket, amikkel a csalók próbálkoznak a Black Friday-szezonban.
Tovább erősíti magyarországi jelenlétét a világ egyik vezető szoftverfejlesztő vállalata
A világ egyik vezető AI-alapú, globális felhőszolgáltatója, a Genesys új kutatás-fejlesztési (K+F) központot nyitott Budapesten, amely a vállalat magyarországi beruházásának újabb mérföldkövét jelenti. A Genesys 2021-ben vásárolta meg a LogMein Bold360 termékét, ezzel pedig létrehozta magyarországi központját, a Genesys Hungary-t.