e-sport kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: e-sport

KPMG: Karácsonyra elérheti a félmilliót a magyar esport rajongók száma

Az aktuális előrejelzések szerint idén év végén globálisan már több mint 450 millió ember érdeklődésére számíthatnak az esport közvetítések, miközben már 1 milliárd dollár felett van az iparág bevétele. A növekedési trendeket figyelembe véve a becslések szerint jövőre érheti el a bűvös félmilliárdot a rajongók száma. Ugyanakkor a növekedés ellenére sem lehetnek nyugodtak az iparági szereplők: a befektetők pénzt is szeretnének látni mindebből.

Kulcsszavak: KPMG e-sport videojáték
2019. október 28. 13:07

Szombaton volt a K&H e-kupa FIFA20 verseny

Profi kategóriában Molnár „molnargabo” Gábor megvédte címét a K&H e-kupa FIFA20 versenyen, míg az amatőr kategória győztese Horváth Darius lett. A több mint 300 000 forint összdíjazású verseny helyszíne az újonnan megnyitott MTK Budapest Esport Aréna, ahol most először rendeztek e-sport bajnokságot.

Kulcsszavak: e-sport
2019. október 7. 12:52

A Samsung a PUBG Európa Liga hivatalos 2019-es monitorszponzora

A Samsung bejelentette, hogy a PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS Európa Liga (PUBG PEL) hivatalos támogatója lesz. Az együttműködés keretében a Liga minden 2019-es meccsét a Samsung legújabb ívelt gaming monitorán, a C27RG5-ön játsszák majd. A sorozat történetében először fordul elő, hogy ívelt kijelzőt használnak a játékhoz. Az E3 rendezvényen, 2019-en bemutatott CRG5 240 Hz-es frissítési rátával és NVIDIA G-SYNC kompatibilitással biztosít különleges játékélményt.

2019. szeptember 30. 17:56

Rekord nézőszámot hozott az idei V4 Future Sports Festival

Szeptember 21. és 22. között a Hungexpo adott otthont a visegrádi régió nemzetközi e-sport tornájának, a V4 Future Sports Festivalnak. A V4-ek küldöttjei és a meghívott sztárcsapatok két kiemelt játékban, míg a esemény látogatói négy másik játékban mérhették össze erejüket a rendezvény 350.000 euros összdíjazásáért. A rendezvény hatalmas sikerrel zárult, hiszen a tavalyi rekordot megdöntve, két nap alatt több mint 21 ezren látogattak ki a helyszínre, és a még nem összesített statisztikák szerint több mint kétmillióan voltak kíváncsiak az élő közvetítésekre 6 különböző nyelven. 

2019. szeptember 24. 10:48

A V4 Future Sports Festival döntőjének mezőnye

Counter Strike: Global Offensive (CS:GO), Fortnite, Gran Turismo, FIFA, NBA2k20, Tekken - különféle játékokban mérhetik össze erejüket a több mint 110 millió forint összdíjazású tornán az e-sport világ profi és amatőr szereplői.  A szeptember 21-22. között a budapesti Hungexpón megrendezett eseményen az izgalmas kiállítások mellett VR-állomások, szimulátorok, és youtuber színpad várja az érdeklődőket.   

Kulcsszavak: e-sport
2019. szeptember 10. 16:04

Videójáték a szoba falain túl

A mobiltechnológia és a sávszélesség fejlődése alapjaiban változtatja meg a videójátékok világát is. Ma már a gamerek nagyobb része játszik okostelefonon, mint asztali számítógépen, egy év alatt ugyanis 54-ről 65 százalékra ugrott itthon az okostelefonon videójátékozók aránya. Az e-sport hazai fejlődését támogató K&H szerint a digitális fejlődés egyre inkább teret enged a szabadban történő videójátékozásnak, így a fiatalok az online játék mellett offline közösségi élménnyel is gazdagodhatnak.

2019. augusztus 28. 08:57

Szeptemberben ismét jön a V4 Future Sports Festival

Immáron második alkalommal rendezik meg a V4 Future Sports Festivalt, a régió kiemelkedően magas, több mint 110 millió forint összdíjazású e-sport rendezvényét. 

2019. augusztus 21. 10:05

Gamer a gyerek? Ezek a sportok lehetnek nála nyerők

A 15 évesnél idősebb gamerek 82 százaléka mozog rendszeresen, 29 százalékuk pedig heti több mint 4 alkalommal végez aktív testmozgást. A sportolási szokások kialakítása tehát akkor sem lehetetlen, ha gyermekünk idejének nagy részét inkább tölti online játékokkal, mintsem sportolással. A K&H az egészséges életmód és az e-sport támogatójaként ezért azt javasolja, érdemes megfigyelni, hogy a gyerekünk melyik online játékkal foglalkozik a legtöbbet. Könnyebben választhatunk számára olyan offline tevékenységet, mozgásformát, ami valóban tetszik neki, élményt nyújt, ha az kapcsolódik a játék típusához.

2019. augusztus 7. 11:20

Átadták az Év E-sport díjait a hétvégén

Kihirdették a K&H Év E-sport díjak nyerteseit a budapesti PlayIt rendezvényen. A 12 díjazottat egy 27 fős szakmai zsűri választotta ki a közel 300 jelölt közül, a közösségi szavazatok és szakmai szempontok figyelembe vételével.

Kulcsszavak: PlayIT e-sport
2019. június 2. 12:19

A Vodafone és az ESL útjára indítja a világ első nemzetközi 5G mobil e-sport tornáját

A Vodafone 5G ESL mobil nyílt milánói nagydöntője bemutatja az 5G alapú játékélményt a Vodafone valós idejű mobilhálózatán. A résztvevők 165 000 EUR összdíjazásért, valamint 5G-s okostelefonokért és egyéb díjakért versenyezhetnek.

2019. május 30. 17:53

Az AOC és a Red Bull új, hosszútávú partnerséget jelent be

A monitorok szakértőjeként ismert AOC bejelenti a Red Bullal kötött hosszútávú partnerségét. Mostantól kezdve a Red Bull által támogatott kiemelt jelentőségű e-sport eseményeken versenyző csapatok és játékosok az AOC élvonalbeli gaming monitorait használják. Ezenkívül 2019-ben az AOC tíz Red Bull Player One eseményt támogat Európa-szerte.

2019. május 14. 12:05

Ők lettek a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság legjobbjai

272 mérkőzés és 277 óra játék után kiderült, hogy kik lettek Magyarország első, hivatalos ligarendszerű e-sport versenysorozata, a K&H által támogatott Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság legjobbjai. A kétnapos döntő két helyszínen, Győrben és Budapesten zajlott, amit a nézők élő adásban is követhettek. Az e-sportolók számára a versenyzés szeretete, a saját határok feszegetése jelenti az igazi motivációt arra, hogy kiválóan teljesítsenek, erre pedig 5 játék, köztük a K&H League of Legends, valamint a K&H Hearthstone mérkőzései adtak lehetőséget. 

2019. április 30. 10:20

Idén is drónparádé Óbudán

Drónbemutatóval, e-sport sarokkal, Nerf pályával, családi programokkal és influencer közönségtalálkozóval várja május 11-én a drónok szerelmeseit Óbudán a 3. Korzó Drónfesztivál. A rendezvény házigazdája és műsorvezetője idén is Winkler Róbert lesz.

2019. április 29. 14:28

Ők jutottak a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság döntőjébe

Véget ért a K&H által támogatott Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság rájátszás szakasza, így a győztesek számára egyenes út vezet a 2019. április 27-28-án zajló offline döntőbe. A kezdetben közel 2000 versenyzővel indult bajnokságban mára csak 98 versenyzőnek van esélye elnyerni a CS:GO, a PUBG és a Rainbow 6:Siege, valamint a  K&H League of Legends és K&H Hearthstone játékok legjobbjainak járó bajnoki címet és az ezzel járó díjat.

2019. április 16. 11:16

Alliance csapata újra csatlakozik a Team Razer elit esport versenyzőinek klubjához

A Razer, a világ vezető, gamereknek szánt lifestyle márkája, és az Alliance, a világ egyik élvonalbeli esport szervezete, a mai napon egy új stratégiai partnerséget jelentett be. A hosszú távú partnerség keretében a Team Razer és az Alliance a jövőben minden olyan versenyszámban együttműködik, amelyben csapataik ringbe szállnak.

2019. március 31. 12:54

Ami tegnap még játék volt, ma már (e) sport

Világszerte egyre nagyobb iparággá növi ki magát az e-sport, ami már nemcsak nemzetközi, hanem hazai szinten is népes rajongótáborral rendelkezik. Globálisan több mint 380 millióan, míg Magyarországon 3,7 millióan játszanak alkalmanként vagy rendszeresen online játékokkal. Emellett több mint 425 ezerre tehető azok száma, akik ezt már versenyszerűen űzik.  

Kulcsszavak: gamer e-sport
2019. március 9. 08:01

Kik lesznek a nemzeti e-sport bajnokok?

A K&H és a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság közös sajtótájékoztatóján bejelentették a rájátszás lebonyolítását és menetrendjét. A március 28-án induló rájátszásban, majd az áprilisi döntőben az öt népszerű videójáték – a League of Legends, a CS:GO, a PUBG, a Hearthstone és a Rainbow 6:Siege – legjobb hazai e-sportolóit ismerhetjük meg.

2019. március 1. 09:52

eNet kutatás a hazai e-sport piac helyzetéről

Folyamatosak a viták arról, sportnak tekinthető-e a versenyszerű videojáték használat. Közben pedig az iparág egyre erősödik: már 24 milliárdos éves forgalmat tudhat magáénak. A játékok közül repülőstartot vett idehaza is a PuBG és a Fortnite, játékplatformot tekintve pedig erősödik a konzolok részesedése, de nem ez az egyetlen átrendeződés tavalyhoz képest. Merre tovább, e-sport? Kiderül az eNET, az Esport1 és az Esportmilla immár harmadik alkalommal elkészített, közös e-sport kutatásából.

2019. február 19. 12:51

Globális siker a világ első, mesterséges intelligencia alapú e-sport trénere

Overwatch játékosok százai várták világszerte az Omnicoach, a világ első, mesterséges intelligencia alapú coaching szoftverének startját, amelynek első száz, értékesítés előtti különleges csomagjai alig több mint egy nap alatt elfogytak. 

2018. december 7. 09:57

Magyar fejlesztésű, AI-alapú coach segítheti az Overwatch játékosokat a fejlődésben

Bemutatták a világ első, mesterséges intelligencia alapú gamer coaching rendszerét, ami hatékony segítséget nyújt az amatőr e-sportolóknak és a teljesítményüket javítani kívánó gamereknek a fejlődésben. 

2018. november 7. 11:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei

A Huawei Technologies ismertette európai mesterséges intelligencia (MI) programját a Huawei Eco-Connect Europe 2019 konferencián, és bejelentette, hogy százmillió eurót fektet be az MI-iparágba Európában a következő öt évben. A program új fejezetet nyithat az európai mesterséges intelligencia iparág történetében.

2019. november 8. 10:07

Az Antenna Hungária megvásárolta a Telenor Magyarország 25%-át

A PPF Csoport és az Antenna Hungária bejelentette, hogy a PPF eladta a magyarországi Telenor cégek (a Telenor Magyarország és a Telenor Real Estate) 25%-át az Antenna Hungáriának. 

2019. november 1. 08:32
online sportfogadás