HUNESZ kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: HUNESZ
Az MNASZ első iRacing bajnokságának szakmai partnere és társ kiírója a HUNESZ
Az iRacing és az FIA 2023 augusztusában jelentette be szoros együttműködését, melynek az eredménye egy hivatalos, iRacing platformon szervezett regionális bajnokság. Az együttműködés megnyitotta a kaput az FIA égisze alá tartozó országok autósport szövetségeinek – így az MNASZ (Magyar Nemzeti Autósport Szövetség)-nek is – hogy e-sport bajnokságokat rendezzenek a FIA F4-es, hivatalosan licencelt autóval. A futamok lebonyolítását a HUNESZ (Magyar E-sport Szövetség) Szimulátor Sport szakága és tagjai biztosítják.
Új programmal jelentkezett a HUNESZ
Immáron harmadik alkalommal került megrendezésre a Magyar E-sport Szövetség szervezésében a HUNESZ- ESTB konferencia, a Magyar Sport Házában.
Egyesültek a hazai e-sport szervezetei a HUNESZ tisztújító közgyűlésén
Beolvadt a Magyar E-sport Szövetségbe (HUNESZ) a korábbi Nemzeti Gaming és Esport Sportági Szövetség (NGES), így egyesültek a hazai e-sport szervezetei. A HUNESZ 2023. szeptember 23-án megtartott tisztújító közgyűlésén az elnökségi tagok mellett egyúttal az új elnököt is megválasztották Rékasi Tibor, a Magyar Telekom vezérigazgatója személyében, a korábbi alapító elnök, Biró Balázs György főtitkárként viszi tovább a Szövetség szakmai vezetését.
1 millió forintos összdíjazással indult a K&H Egyetemi E-sport Kupa
1 millió forintos összdíjazással és nemzetközi kapcsolódással 2023-ban is elstartolt a K&H Egyetemi E-sport Kupa versenysorozat. A márciusban hétről hétre zajló küzdelemben nyolc magyar egyetem csapatai a League of Legends, a Valorant, valamint a Rocket League játékok platformján mérik össze tudásukat.
Újabb világbajnokságon szoríthatunk a Magyar E-sport Válogatottnak
Megkezdte szereplését a Magyar E-sport Válogatott a Balin zajló 14. IESF Világbajnokságon, ahol nemzeti kiválóságaink a Counter-Strike: Global Offensive és a Tekken 7 játékokban állnak rajthoz. Elsőként CS:GO-csapatunk lépett a virtuális küzdőtérre Bulgária ellen magyar idő szerint ma reggel 8 órakor, szombaton pedig már hazánk legjobb Tekken 7-versenyzőjének is szurkolhatunk a csoportmérkőzések során. A Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) egyúttal a világbajnokságot kísérő szakmai rendezvényre is meghívást kapott: a magyar fejlesztésű videójátékos-kompetenciamérést, a Vajákot mutatja be a nemzetközi e-sport-közösség számára.
Egy napra beköltözött az e-sport a Magyar Sport Házába
A Magyar E-sport Szövetség 2022. november 17-én második alkalommal rendezte meg az Esport1 és az Esportmilla együttműködésével az ESTB – E-sport Tudásbázis című konferenciát, amelynek célja a többi között az e-sportban lévő karrierlehetőségek bemutatása, a magyar e-sport-szervezetek fejlesztése, a hazai és nemzetközi e-sport-közösségben folyó tudományos jellegű diskurzus élénkítése, külön hangsúlyt fektetve az e-sport gazdasági-társadalmi hatásaira és előnyeire.
Remekül szerepelt Tóth Dávid a monacói e-sport-világkupán
Nagyon szoros, gigászi küzdelemben bronzérmet szerzett Tóth Dávid, a Magyar E-sport Válogatott kiválósága a Sim Racing World Cup 2022 döntőjében, amelyet október 23-án tartottak Monacóban. Újabb szenzációs teljesítményével virtuális pilótánk történelmet írt, hiszen Magyarország eddigi legjobb szimulátorsport-eredményét érte el az első Sim Racing világkupa döntőjén.
Az éremszerzés reményében utazik Tóth Dávid a Sim Racing World Cup döntőjére
A világ legjobb idejével jutott be Tóth Dávid, a Magyar E-sport Válogatott kiválósága a Sim Racing World Cup 2022 döntőjébe, amelyet most vasárnap, október 23-án tartanak Monacóban. Szenzációs teljesítményt nyújtó virtuális pilótánk az éremszerzés reményében utazik a szimulátoros világbajnokság zárószakaszára.
E-sport siker Bakuban
Hosszú idő után Magyarország egyik legjobb e-sport-eredménye született május végén Bakuban: bronzérmet szerzett Kokics „Flow” Imre Zoltán a Tekken 7 Európa-bajnokságon. Hazatérését követően beszélgettünk a kimagasló nemzetközi tapasztalattal rendelkező négyszeres magyar bajnokkal, aki a verseny legemlékezetesebb pillanatairól és a legnehezebbnek tartott virtuális verekedős játék kihívásairól is mesélt lapunknak.
Folyamatosan növekszik az e-sport ismertsége és népszerűsége Magyarországon
Ismét emelkedett Magyarországon az e-sport-játékokkal játszók száma, legyenek akár alkalmi gamerek vagy komolyabb versenyzők, és ezt a növekedést a Covid-pandémia miatti lezárások feloldása sem lassította – a többi között ez derül ki abból az országos reprezentatív közvélemény-kutatásból, amelyet idén áprilisban készített az eNET az Esport1, az Esportmilla és a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) együttműködésével. A legfrissebb felmérés szerint ugyanakkor a hazai e-sport-bázis költése az elmúlt egy esztendőben elérte a 65 milliárd forintot, amihez az e-sport-közösség gyarapodása mellett a fizetőképes réteg növekedése és az áremelkedés is hozzájárult.
Együtt az egészséges egyetemi és főiskolai e-sportért
A hétvégén zárult 22. EDUCATIO Nemzetközi Oktatási Szakkiállításon jelentette be a MEFS és a HUNESZ a felsőoktatás jövőbeni elektronikus sportéletét meghatározó kooperációt.
Magyarország első alkalommal vett részt az e-sport világbajnokságon
A Nemzetközi E-sport Szövetség 13. E-sport Világbajnokságán Magyarország Dota 2-ben volt érdekelt és összesítésben az 5-6. helyen végzett. A válogatott szereplés mellett e-sport diplomácia sikerként az újra alakuló Európai E-sport Szövetség tanácsadó testületébe ismét beválasztották Biró Balázs Györgyöt, a HUNESZ elnökét.
Egész napos konferenciával várja az e-sport iránt érdeklődőket a HUNESZ
E-sport Tudásbázis konferencia címmel először kerül megrendezésre 2021. szeptember 23-án 10 órai kezdettel a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) első önálló e-sport edukációs konferenciája. Az eseményt a szövetség Szakmai Oktatási Bizottsága hívta életre az E-sport Tudásbázis (ESTB) program részeként, amely edukációs folyamatokkal támogatja a szövetség kijelölt céljait nem csupán e-sport szakmai, de társadalmi és üzleti környezeti szempontok szerint is.
Ezentúl a HUNESZ képviseli hazánkat a nemzetközi e-sport ügyekben
Két évnyi előkészítő munka után a Magyar E-sport Szövetséget (HUNESZ) teljes jogú tagjává választotta a Nemzetközi E-sport Szövetség (IeSF) éves közgyűlése. Ezzel a HUNESZ lett hivatalosan is Magyarország, a magyar e-sport elismert képviselője a legnagyobb nemzetközi e-sport szervezetben.
Ők lettek a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság legjobbjai
272 mérkőzés és 277 óra játék után kiderült, hogy kik lettek Magyarország első, hivatalos ligarendszerű e-sport versenysorozata, a K&H által támogatott Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság legjobbjai. A kétnapos döntő két helyszínen, Győrben és Budapesten zajlott, amit a nézők élő adásban is követhettek. Az e-sportolók számára a versenyzés szeretete, a saját határok feszegetése jelenti az igazi motivációt arra, hogy kiválóan teljesítsenek, erre pedig 5 játék, köztük a K&H League of Legends, valamint a K&H Hearthstone mérkőzései adtak lehetőséget.
Kik lesznek a nemzeti e-sport bajnokok?
A K&H és a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság közös sajtótájékoztatóján bejelentették a rájátszás lebonyolítását és menetrendjét. A március 28-án induló rájátszásban, majd az áprilisi döntőben az öt népszerű videójáték – a League of Legends, a CS:GO, a PUBG, a Hearthstone és a Rainbow 6:Siege – legjobb hazai e-sportolóit ismerhetjük meg.
Cikkgyűjtő
További híreink
Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei
A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásával és a petfluencer jelenséggel foglalkozó témák nyerték az IAB Legjobb szakdolgozat versenyét.
A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?
A mesterséges intelligencia már érzékelhetően jelentős hatással bír az IT munkaerőpiacra is, így számos változást hozhat magával az idei évben. Bizonyos munkakörök továbbra is keresettek maradnak, összességében azonban csökkenő tendencia figyelhető meg az IT szakemberek foglalkoztatása iránt - a költségcsökkentés és az AI megjelenése átrendeződést hozhat a piacon.