Esportmilla kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Esportmilla

Egy napra beköltözött az e-sport a Magyar Sport Házába

A Magyar E-sport Szövetség 2022. november 17-én második alkalommal rendezte meg az Esport1 és az Esportmilla együttműködésével az ESTB – E-sport Tudásbázis című konferenciát, amelynek célja a többi között az e-sportban lévő karrierlehetőségek bemutatása, a magyar e-sport-szervezetek fejlesztése, a hazai és nemzetközi e-sport-közösségben folyó tudományos jellegű diskurzus élénkítése, külön hangsúlyt fektetve az e-sport gazdasági-társadalmi hatásaira és előnyeire. 

2022. november 19. 10:05

Folyamatosan növekszik az e-sport ismertsége és népszerűsége Magyarországon

Ismét emelkedett Magyarországon az e-sport-játékokkal játszók száma, legyenek akár alkalmi gamerek vagy komolyabb versenyzők, és ezt a növekedést a Covid-pandémia miatti lezárások feloldása sem lassította – a többi között ez derül ki abból az országos reprezentatív közvélemény-kutatásból, amelyet idén áprilisban készített az eNET az Esport1, az Esportmilla és a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) együttműködésével. A legfrissebb felmérés szerint ugyanakkor a hazai e-sport-bázis költése az elmúlt egy esztendőben elérte a 65 milliárd forintot, amihez az e-sport-közösség gyarapodása mellett a fizetőképes réteg növekedése és az áremelkedés is hozzájárult.

2022. június 22. 16:28

Idén is elismerték a kiemelkedő e-sport teljesítményeket

A K&H Az Év Esportolója 2021 díjak nyerteseit 2022. április 2-án ismét élő díjátadó gálán hirdették ki az Országos Gaming Expo rendezvény budapesti eseményén. A 22 díjazottat a szakmai zsűri választotta ki a közel 200 jelölt közül, a közösségi szavazatok, valamint szakmai szempontok alapján. A díjazottak elismerésének indoklásában nemzetközi és hazai sikerek, kitartó munka, rengeteg gyakorlás és elhivatottság rejlik. 

2022. április 4. 11:17

Folyamatosan bővül a hazai e-sport

Az e-sport iparág évről évre növekszik Magyarországon, 2020-ban 540 ezer fő az e-sport közösség bázisa, melynek piaca közel 42 milliárd forintos forgalmat generál. A sport területhez való kapcsolódás is erősödik, egyre nagyobb az igény a sportklubok csatlakozására - derült ki az eNET, az Esport1 és az Esportmilla immár negyedik alkalommal elkészített, közös e-sport kutatásából.

2020. június 20. 16:12

eNet kutatás a hazai e-sport piac helyzetéről

Folyamatosak a viták arról, sportnak tekinthető-e a versenyszerű videojáték használat. Közben pedig az iparág egyre erősödik: már 24 milliárdos éves forgalmat tudhat magáénak. A játékok közül repülőstartot vett idehaza is a PuBG és a Fortnite, játékplatformot tekintve pedig erősödik a konzolok részesedése, de nem ez az egyetlen átrendeződés tavalyhoz képest. Merre tovább, e-sport? Kiderül az eNET, az Esport1 és az Esportmilla immár harmadik alkalommal elkészített, közös e-sport kutatásából.

2019. február 19. 12:51

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI

Az egészségügyi területen az adatok hiánya és költségessége korlátozza az MI fejlődését, különösen a bőrbetegségek esetén. A magyar MI fejlesztő csapat, az AIP Labs azonban létrehozott egy olyan fejlett, generatív MI-t, amely nemcsak tanul a meglévő forrásokból, hanem új adatokat is képes létrehozni, megkerülve a drága és nehezen beszerezhető címkézett adatok problémáját. Így szintetikus képeket tudnak alkotni olyan ritka bőrbetegségekről is, amelyekről jelenleg kevés információ áll rendelkezésre.

2024. február 27. 20:28

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

A szezonnyitó Forma-1-es futam házigazdája, a Bahrain International Circuit (BIC) ma kiadott sajtóközleményében jelentette be, hogy a magyar Festipay készpénzmentes fizetés és integrált rendezvénymenedzsment szolgáltató cég által működtetett BIC PAY bevezetésével készpénzmentes fizetési rendszerre állnak át. 

2024. február 21. 16:15