Ipsos kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Ipsos
![](/download/viewattach/134257/1/40/1313238-2114448306.jpg)
Kutatás a digitális készségekről
A Vodafone Intézet átfogó tanulmányának eredményei azt mutatják, hogy a munkavállalók világszerte úgy érzik, nem rendelkeznek a jövőben szükséges digitális készségekkel a munkakörök betöltéséhez.
![](/download/viewattach/134133/1/40/1310805-934107202.jpg)
Új technológiák: India és Kína hatalmas lehetőségeket lát, Európa szkeptikusabb
A Vodafone Institute megbízásából az Ipsos közvéleménykutató intézet felmérést végzett, amelyből kiderült, hogy az európaiak általánosságban kevésbé optimisták a digitalizációt és a jövő technológiáit illetően, mint az Ázsiában élők.
![](/download/viewattach/132324/1/40/1273200-1237078247.jpg)
Nemzetközi online vásárlási trendek
A PayPal és az IPSOS 31 országában készült fogyasztói felmérése szerint a világ internetes vásárlóinak már 55%-a vásárol külföldi webshopokban, ahonnan leggyakrabban ruhát, cipőt, háztartási elektronikai cikkeket, játékokat és hobbi termékeket rendelnek. A globális fogyasztók fele azért vásárol külföldön, mert az adott termék nem kapható a saját országában, egyharmaduk pedig érdekes helyi terméket keres más országok webáruházaiban.
![](/download/viewattach/131543/1/40/1256363-1473065636.jpg)
Minden, ami egy jó meccshez elengedhetetlen
Az idei nyár az izgalmas estékről és hangos gólörömökről szól - legalábbis július közepéig biztosan. A világbajnokság azok számára is meghatározó, akik általában nem követik a sporteseményeket, hiszen alig találni olyan bárt vagy kocsmát Budapesten, ahol ne lehetne valamilyen formában követni a mérkőzéseket.
![](/download/viewattach/129475/1/40/1216196-1430137788.jpg)
Minden ötödik magyar pikáns üzenetekkel udvarol a kiszemeltjének
A magyarok szerint az okostelefonnak fontos szerepe van a szerelem lángra lobbantásában, a válaszadók közel háromnegyede üzenetekkel, 48 százalékuk pedig meghitt hanghívásokkal is „udvarol” kiszemeltjének – derült ki a Huawei és az Ipsos 12 európai országban – köztük Magyarországon – elvégzett kutatásából.
![](/download/viewattach/129431/1/40/1215442-482327535.jpg)
Fontos az okostelefon a párkeresésben, de ha más nyomkodja, idegesít
A magyarok több mint fele fontos eszköznek tartja az udvarlás során az okostelefont, 62 százalékuk szerint pedig a párkapcsolat építésében is jelentős szerepe van a mobilunknak – derül ki a Huawei és az Ipsos 12 európai országban – köztük Magyarországon – végzett kutatásából.
![](/download/viewattach/129372/1/40/1214522-1073393300.jpg)
Napi 20 órán át van velünk a mobilunk, mégsem tartjuk magunkat függőnek
A telefonunkkal a kezünkben kezdődik és ér véget minden hétköznapunk, mégis mindössze a magyarok 29 százaléka tartja magát telefonfüggőnek – derül ki a Huawei megbízásából 12 európai országban, köztük Magyarországon készített kutatásból.
![](/download/viewattach/126023/1/40/1156428-715671631.jpg)
Huawei kutatás az okostelefonnal kapcsolatos nyaralási szokásainkról
A magyarok kétharmada nem tudja elképzelni a nyaralását az okostelefonja nélkül, amit leginkább fotózásra, navigációra, étterem és hotel keresésére használ a vakáció során - derült ki a Huawei megbízásából 12 európai országban (köztük Magyarországon) készített kutatásból.
![](/download/viewattach/125690/1/40/1150705-84939365.jpg)
Az internetbiztonságra figyelmeztet a szünidő kezdetén a Telekom
A Telekom évek óta indít és támogat társadalmi kampányokat a biztonságos internethasználatért és az internetes zaklatások ellen. Most egy különleges kísérletet bemutató kisfilm segítségével hívja fel a figyelmet arra, hogy korunkban a szülői gondoskodásnak ki kell terjednie az online virtuális világra is.
![](/download/viewattach/123192/1/40/1103023-1587200600.jpg)
A PayPal és az Ipsos előrejelzése szerint a magyarok idén 19%-kal többet fognak vásárolni külföldi webshopokban
Megjelent a PayPal és az Ipsos éves nemzetközi e-kereskedelmi jelentése. A belföldi és a határon átnyúló online vásárlási szokásokat vizsgáló, 32 országban több mint 28000 résztvevő válaszait elemző kutatás bemutatja a globális e-kereskedelem legfrissebb trendjeit, továbbá tartalmazza a legfrissebb információkat a magyarok online vásárlási szokásairól. Az e-kereskedelemi szektor világszerte töretlenül bővül, az Ipsos előrejelzése szerint Magyarországon 2017-ben az online költések összvolumene 10%-kal fog nőni.
![](/download/viewattach/117632/1/40/992599-337724594.jpg)
A fővárosiak támogatják az UBER-t
A fővárosi lakosság döntő többsége támogatja az UBER-t egy frissen készült felmérés szerint. Az IPSOS kutatása alapján a budapestiek kétharmada egyetért azzal, hogy továbbra is szükség van a közösségi autómegosztó szolgáltatás működésére a fővárosban.
![](/download/viewattach/115779/1/40/957032-897231913.jpg)
A felhasználók egymásnak ajánlják az Ubert
A budapesti Uber-utazások közel egyharmada metróállomás közelében indul vagy végződik. Az utasok pedig elégedettek az Uberrel és bátran ajánlanák barátaiknak is a szolgáltatást.
![](/download/viewattach/102064/1/40/665369-299505312.jpg)
Mobilon üzenünk karácsonykor
Az Ipsos felmérése szerint ma már legtöbbször távollévő szeretteinkkel mobilon tartjuk a kapcsolatot. Üzenetben küldünk nekik képeket, vagy csak egy jókívánságot ünnepekkor, és más alkalmakkor is főként ezt módot használjuk kapcsolttartásra.
![](/download/viewattach/101628/1/40/656687-862695845.jpg)
A netezők több mint egyharmada használ időjárás- és híralkalmazásokat
Az Ipsos legfrissebb nemzetközi felmérése mutat rá, hogy a netezők előszeretettel használják az időjárással vagy a hírekkel kapcsolatos alkalmazásokat.
![](/download/viewattach/101187/1/40/preview-2064702944.jpg)
Az internetes oldalaknak csak három típusát látogatjuk rendszeresen
Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint ugyan oldaltípusok tucatjai várják az olvasókat, csupán három kategóriát nézeget legalább heti gyakorisággal az internetezők több mint fele.
![](/download/viewattach/100067/1/40/622279-880123735.jpg)
Vezetés közben is a telefont nyomkodjuk
Tudjuk jól, hogy a vezetés közbeni telefonálás nem csak tilos, hanem egyenesen veszélyes is. Az Ipsos nemzetközi felmérése azonban rávilágít, hogy mindez mit sem zavarja a vezetőket.
![](/download/viewattach/99503/1/40/608340-1880210121.jpg)
A megosztás körül forog a közösségi média
Az Ipsos nemzetközi felmérése rávilágít arra, hogy a netezők többsége szeret megosztani a közösségi oldalakon. A megkérdezettek 71%-a nyilatkozta, hogy oszt meg tartalmat másokkal.
![](/download/viewattach/99383/1/40/606146-829482581.jpg)
A netezők szeretnek nyerni
Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint a netezők 32%-a vett részt különféle márkák által kezdeményezett versenyeken és nyereményjátékokon.
![](/download/viewattach/99208/1/40/602367-1303437643.jpg)
A neten tájékozódunk
Netezők körében végzett nemzetközi Ipsos felmérés szerint elsősorban az interneten tájékozódunk, ha új márkákról és termékekről szeretnénk többet megtudni.
![](/download/viewattach/98847/1/40/594580-437761865.jpg)
A magyarok egyharmada találkozott online hirdetéssel
Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint a netezők közel fele (46%) látott online márka- vagy termékkampányokat az elmúlt egy hónapban. A magyar internethasználók körében ez az arány alacsonyabb, hiszen minden harmadik (34%) magyar nethasználó találkozott online kampánnyal.
Cikkgyűjtő
További híreink
A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?
A hibás CrowdStrike-frissítés okozta széleskörű informatikai leállások előtérbe helyezték a szoftverfrissítések kérdését. Frissítsünk vagy inkább ne? Az ESET kiberbiztonsági szakértői most elmondják, miért fontosak a hibajavítások, és miért nem jó megoldás, ha ezeket elmulasztjuk.
Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY
A fenntarthatóság iránt elkötelezett vállalkozókra is reflektorfényt irányít az EY Az Év Üzletembere Program. A független bírálóbizottság első alkalommal osztja ki idén az EY Fenntarthatóságért Különdíjat, hogy kiemelje azokat, akik környezetbarát, társadalmilag hasznos és emberközpontú társaságok tulajdonosai és vezetői.