webshop kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: webshop

Csehországban és Szlovákiában terjeszkedik a Webshippy

A Webshippy bejelentette, hogy még 2022-ben Szlovákia és Csehország területén is biztosítani fogja partnerei számára piacvezető fulfillment szolgáltatásait. A teljeskörű logisztikai szolgáltatás komoly lehetőséget rejt magában a hazai webshopok számára a külpiacokra való terjeszkedés és értékesítés terén.

2022. május 8. 14:35

A Telekom újra az első helyen a mobileszközök online értékesítésében

2021-ben – immár negyedik éve – újra a Magyar Telekom webshopjából rendeltek összességében a legnagyobb értékben mobiltelefont és tabletet a magyar nyelvű webáruházak közül. A teljes online kiskereskedelmi piac 2,3 százalékát tudhatja magáénak a Telekom, amivel az ötödik legnagyobb hazai online szereplőnek számít – derül ki a GKID (korábbi nevén GKI Digital) piacelemzéséből. 

2022. május 5. 15:28

Glami.hu: 2022-ben a mesterséges intelligencia az egyik leginkább megtérülő befektetés a divat webshopok számára

A GLAMI divatkereső partnereinek körében végzett kutatása szerint a hirdetési költségek emelkedése jelenti 2022 legnagyobb kihívását a divat e-kereskedelemmel foglalkozó vállalkozások számára, ezért a versenyképesség érdekében a cégeknek növelniük kell az ügyfélhűségre szánt erőforrásokat. Az egyik legköltséghatékonyabb ilyen megoldás a hiperperszonalizált marketinget lehetővé tévő okos algoritmusok használata lehet.

2022. március 25. 14:11

Minden webshop képes lehet az aznapi házhozszállításra

Az e-kereskedelem szárnyal, miközben teljesen átalakultak a vásárlók prioritásai. A webáruházak egymás közötti versenyében mostanra nemcsak az ár és a választék számít, hanem az is, milyen gyorsan tudják kiszállítani a csomagokat a vásárlókhoz. A Webshippy ezt felismerve a piacon elsőként és egyedüliként indította el szolgáltatását, amely a partner webshopokban délután négy óráig leadott rendeléseket még aznap házhoz viszi. A régió első, robotizált fulfillment center-hálózata ezzel lehetőséget teremt a kisebb vállalkozásoknak arra, hogy felzárkózzanak a gyorsasági versenyben a nagyokhoz és egyúttal növeljék a versenyképességüket is.

2022. március 15. 12:10

Glami.hu: jelentős értékesítési csatornává nőtte ki magát a livestream vásárlás

A Glami.hu online divatkereső legfrissebb iparági jelentése  szerint a koronavírus-járvány példátlan növekedést és új trendek felfutását hozta a globális e-kereskedelemben. Ezek közül is kiemelkedik a livestream vásárlás, amely digitális platformokon elérhető videótartalmakat használ a termékek és szolgáltatások valós idejű reklámozására és értékesítésére.  

2022. március 11. 15:28

Glami.hu: Magyarországon a divatcikkek ötödét webáruházak értékesítik

A vezető divat webáruházak kínálatát egy platformon összekötő Glami.hu keresőplatform országjelentése szerint 2021-ben tovább nőtt Magyarországon az e-kereskedelem részesedése a divatszegmensben. Az online értékesítés közel 23 százalékkal nőtt 2020-hoz képest, amivel az e-kereskedelem teljes divatkereskedelemben való részesedése 19,7%-ra emelkedett. Az idei évben a fizikai boltokban történő értékesítés újra elérheti járvány előtti szintet.

2022. február 23. 15:16

Megújult az Euronics webshopja

Növekedési stratégiája részeként új szolgáltatásokkal kibővített, kívül-belül megújuló webshoppal jelentkezik az Euronics Műszaki Áruházlánc. Az üzlethálózat online forgalma 2018 óta több mint a duplájára nőtt, a dinamikus fejlődéssel párhuzamosan pedig folyamatosan emelkedik a fogyasztók elvárása is az internetes vásárlással kapcsolatban: a mostani webmotor cserét egy komplex UX (user experience) kutatás és felhasználói tesztek sora előzte meg, melynek célja a külső és belső felhasználói élmény magasabb szintre emelése.

2022. február 12. 12:19

Az online paradigmaváltás szinte észrevétlenül írja újra a szabályokat

A pandémia alatt megsokszorozódott a webshopok száma – iparági statisztikák és az Adlogic becslései alapján másfélszer annyi webshop működik most hazánkban mint a pandémia kitörése előtt. A korábbi ütemesen felívelő növekedési tendenciával ellentétben a különböző korlátozások miatt tömegek próbálták a vállalkozásaikat az online térben is sikeressé tenni. Ugyan a folyamat kezdetben kényszercselekvés és az adott krízisre való reakcióként volt jelent, az utóbbi két évben rengeteg hozzáállásbeli változást is hozott magával. A 2020-21-es időszak legérdekesebb trendjeit az Adlogic foglalta össze.

2022. február 6. 16:17

Az SAP felhőalapú rendszerét választotta a Boxy Logisztikai Zrt.

A Boxy a régió legmodernebb, és legnagyobb (62 000 m2) telephelyén robotizált fulfillment szolgáltatásokkal és saját flottás, aznapi kiszállítással fogja kiszolgálni 2022 második felétől a magyar webáruházak és e-kereskedők teljes logisztikai folyamatait, aminek informatikai támogatásához az SAP legújabb felhőalapú szolgáltatáscsomagját vették igénybe. A megoldásnak köszönhetően a Boxy a hagyományos helyszíni telepítésű rendszerekhez képest sokkal gyorsabban és költséghatékonyabban tudta kialakítani saját, személyre szabott digitális folyamatait.

2022. február 3. 11:18

A vásárlások tizede már online történik

Tavaly a vásárlások egytizedét webáruházakban bonyolítottuk. De miért szeretünk annyira online vásárolni? A válasz látszólag egyszerű: könnyű és kényelmes néhány kattintással kiválasztani és megvenni bármit, ráadásul a közösségi platformokon megjelenő hirdetések szinte észrevétlenül az online áruházakba terelnek minket. Emögött azonban rendkívül okos technológia rejlik: olyan egységes, mesterséges intelligencián alapuló rendszer, amely a hirdetéstől a vásárláson át az ügyfélszolgálatig a vásárlói döntés minden lépését érti, feldolgozza és kezelni tudja – tudtuk meg Gombár Györgytől, az Avaya Magyarország ügyvezetőjétől.

2022. január 16. 10:35

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

Bejelentették, hogy 2022. február 17-én rendezik meg a Lurdy Házban Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciáját. Az Ecommerce Expo 2016 óta a magyar internetes kereskedelem csúcstalálkozójának számít, élvonalbeli előadókkal, jövőt formáló trendekkel, mindenki egy helyen, aki számít a magyar e-kereskedelemben.

2022. január 12. 15:07

Még nincs késő visszavinni a felesleges karácsonyi ajándékokat

A legtöbb embernek ismerős lehet az élmény, amikor karácsonykor többször is ugyanaz az ajándék lapul a csomagolópapír alatt, ilyenkor pedig felmerül a kérdés, hogy mit lehet tenni? Meddig veszik vissza a kereskedők a termékeket? Milyen jogai vannak a vásárlóknak? Hogyan változtatott mindezen a koronavírus-járvány? Krajnyák Tamás, a Laptophardware.hu operatív igazgatója összefoglalta, hogy milyen lehetőségink vannak abban az esetben, ha szeretnénk visszavinni vagy becserélni az árut.

2022. január 8. 15:59

Glami.hu: a magyarok többsége továbbra is utánvéttel vásárol a divat webáruházakban

Az online értékesítés részarányának folyamatos növekedése elengedhetetlenné teszi a webshoppal rendelkező vállalkozások számára, hogy megbízható, gyors és kényelmes fizetési lehetőségeket biztosítsanak vásárlóiknak. A GLAMI keresőplatform legfrissebb statisztikái lehetővé teszik a divatcikkek online kereskedelmével foglalkozó magyar webáruházak számára a hazai fizetési szokások áttekintését, és azok ismeretében az értékesítési tevékenységük optimalizálását.

2021. november 25. 15:27

Saját webshopot indít a HUAWEI Magyarországon

Webáruházat indít december elején, Magyarországon a HUAWEI. A www.huawei-store.hu online áruházban a gyártó valamennyi saját eszköze elérhető lesz, a megvásárolt termékeket ingyenesen házhoz szállítják. A megnyitás előtt, 2021. november 22. és a webshop indulása között a webshop oldalán feliratkozó felhasználók sokféle kedvezményben részesülnek.

Kulcsszavak: Huawei webshop webáruház
2021. november 25. 12:29

Hogyan befolyásolnak az internetes reklámok?

Nem szeretjük, ha lódít, ha irritálóan tolakodó, ha harsány és ha unásig ismétlődik egy internetes reklám. Szeretjük viszont a jó reklámzenét, a humort, a szép képeket és ha frappáns a sztori. Ha pedig egy online reklám szerethető, hatására többet is vásárolunk, kiváltképp a nők – derül ki a DisplayNOW hirdetési webshop reprezentatív online reklám kutatásából.

2021. november 15. 16:59

Új Xiaomi webshop indul Mi-Home néven

Újabb hivatalos Xiaomi webshop érkezik a magyar piacra 2021 november 15-én. A www.mi-home.hu webshop-on széles kínálat és változatos kedvezmények várják majd a látogatókat. Az általános árengedményeken felül ráadásul rövid ideig elérhető, különleges akciók (Flash sale) is lesznek folyamatosan a webáruházban.

Kulcsszavak: Xiaomi MI-Home webshop
2021. november 12. 15:42

Újabb mérfölkő a DisplayNOW életében

Alig indult el éles üzemben a DisplayNOW, amely a kis- és középvállalkozások számára egyszerűsíti le az online média hirdetések vásárlását, máris újabb mérföldkőhöz érkezett az adtech startup. 

2021. október 27. 16:03

Az első all you can eat rendezvény kutyáknak

Minden gazdi ismeri a jelenséget: a kutya vagy cica megszaglássza a drágán megvett, speciális tápot, aztán többé rá se néz, a pénzünk pedig megy a kukába. Épp az ilyen helyzeteket segít elkerülni az első olyan rendezvény, ahol a kedvenceink egyidejűleg kóstolhatnak meg számos különböző ételfajtát. Mindezt márkák befolyásától függetlenül.

Kulcsszavak: allatiboldog.hu webshop
2021. szeptember 1. 12:43

Hivatalosan is elindult a magyar fejlesztésű hirdetési webshop

Az éles üzemben most elindult DisplayNOW a kis- és közepes vállalkozások számára egyszerűsíti le radikálisan az online-média-hirdetések vásárlását és -kampányok indítását. A magyar tulajdonú adtech startup úgy véli, fontos mérföldkőhöz érkezett a piac.

2021. augusztus 24. 16:50

Az év webshopja kerestetik

Ötödik alkalommal küzdenek meg a magyarországi webáruházak Az Év Webshopja címért. A verseny résztvevőit kizárólag szakmai szempontok alapján értékeli a zsűri, így nemcsak a nagy múlttal rendelkező, „óriás” webáruházak, hanem az újonnan piacra lépő, „kisebb” oldalak is jó eséllyel pályázhatnak a 2021-es Az Év Webshopja címre.

2021. augusztus 3. 17:20

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Ismét a „Megbízható Munkaadók” között az SAP Hungary

Büszkén viselheti az SAP Hungary ezentúl a “Megbízható Munkaadó 2022/23” címet. A cég 21 másik vállalattal együtt a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara pályázatán nyerte el a lehetőséget. A díjat olyan vállalatok kaphatják meg, amelyek példaértékűen gondoskodnak dolgozóik munka- és életkörülményeiről.

2022. május 25. 12:15

Mindkét magyar csapat bronzérmes lett a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián

Csapatmunkában is megállják a helyüket a magyar IT-diákolimpikonok – derült ki a hétvégén véget ért Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpia (IIOT) eredményeiből. A Nemzeti Tehetség Program támogatásával, a Neumann Társaság tehetséggondozási programja keretében kiválasztott két csapat tagjai (a Budapesti Fazekas Gimnázium és a miskolci Földes Ferenc Gimnázium diákjai) vettek részt a nemzetközi versenyen Bolognában, amelyen mindkét csapat bronzérmet szerzett.  

2022. május 23. 19:40