webshop kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: webshop

Ez lehet a kulcsa az e-kereskedelem jövőjének

Az e-kereskedelem a globális trendeket követve Magyarországon is folyamatosan növekedett az elmúlt években, a COVID-19 kereskedelemre gyakorolt hatásai pedig még inkább meggyorsították az online szektor erősödését. Március óta számos új webáruház jött létre, a folyamat pedig az elemzések alapján nem áll meg, hiszen egyre többen részesítik előnyben az online vásárlást. Kérdés persze, hogy hogyan érdemes a lehető legegyszerűbben és leggazdaságosabban webshopot üzemeltetni, hiszen egy új online vállalkozás sikere számos apró részleten múlhat. Az alábbiakban ehhez adunk segítséget kezdő, és már működő webáruházak tulajdonosainak. 

2020. május 27. 10:50

Bárki küldhet kávét a kórházakban robotoló hőseinknek

Mostantól mi is hozzájárulhatunk, hogy a leterhelt egészségügyi dolgozók országszerte megkapják a nekik kijáró kávéadagot - köszönhetően a #kaveztasdadokit kezdeményezésnek.

2020. május 12. 10:44

Szárnyra kapott a netes vásárlások piaca a járvány hatására

Bár március közepén kevesebben rendeltek online, a hónap végére szárnyalni kezdett a netes rendelések piaca és egyre szívesebben végzik a magyarok webshopon keresztül a napi bevásárlást. A higiéniai árucikkek megrendeléseinek száma csaknem megnégyszereződött, a szórakoztató elektronikai cikkek online vásárlása pedig megduplázódott a hónap végére, csak a luxuscikkek iránti kereslet csökkent drasztikusan az elmúlt hetekben. Sok kereskedőt az online értékesítés menthet meg, amely az új webshopok számának növekedésében is tapasztalható – többek között ez is kiderül az ország egyik legnagyobb fulfillment webshop logisztikával foglalkozó cége, az iLogistic.hu elemzéséből, amely során partnereik márciusi eladási adatait vizsgálták meg. 

2020. április 13. 15:36

A hazai webshopok üzemeltetői körében kutatott a Virgo csoport

A webáruházakat működtető cégek kétharmada fejlesztene, de jó részük tanácstalan, hogy merre induljon el – derül ki a Virgo csoport iparági kutatásából. Az eredmények szerint az üzemeltetők számára legfontosabb szempont a webshop működésének gyorsasága, valamint jelentős igény van a magyar nyelvű terméktámogatásra.

2020. március 30. 11:27

Így rendeltünk tavaly a neten

A webshopok csúcsszezonja még mindig a Black Friday, valamint a karácsonyt megelőző időszak, azonban a Valentin-nap és a Halloween is alkalmat ad a magyaroknak a vásárlásra. A fizetés módját tekintve még mindig ragaszkodunk a jól bevált módszerekhez: a vásárlók csaknem háromnegyede az utánvétes fizetést preferálja. Az e-kereskedelemben forgó termékeket tekintve a fővárosban a műszaki cikkek, vidéken pedig a kisebb értékű ruházati cikkek és autós kiegészítők a legkelendőbbek – többek között ez is kiderül az ország egyik piacvezető fulfillment webshop logisztikával foglalkozó cége, az iLogistic 2019-es évre vonatkozó elemzéséből. 

2020. január 16. 17:44

Megérkezett a Google új szolgáltatása a magyar piacra

Az internetes vásárlások sikerét az határozza meg mind a vevők, mind a kereskedők számára, hogy milyen rövid úton lehet az érdeklődésből eljutni a sikeres vásárlásig. A vevők számára az a legfontosabb, hogy a termékről, a webshopról és az árról minél kevesebb kattintással minél biztosabb információt kapjanak. Hasonlóképpen a kereskedők számára is az a megtérülő taktika, ha minél kevesebb kattintással, konkrét vásárlási szándékkal érkező felhasználókat az oldalukra tudnak csábítani. 

2019. augusztus 28. 16:00

Az üzleti digitalizáció buktatói

Egyre nagyobb digitális nyomás nehezedik a vállalkozásokra. Minél nagyobb és sikeresebb egy cég, annál több a digitális transzformáció kockázata, a nyomás pedig annál nagyobb. Közben óriási a bizonytalanság. Rengeteg a tévhit, kevés a tapasztalt szakértő, általános a tudáshiány a legalapvetőbb kérdésekben is. Ismerni a buktatókat már félsiker.

2019. augusztus 28. 13:10

Már lehet nevezni a webáruházak hiánypótló szakmai versenyére

Elindult a nevezés az Év Webshopja 2019. versenyre, amelyre minden hazai webáruház díjmentesen pályázhat. A kicsi vagy fiatal webshopok sem indulnak hátránnyal, ugyanis a független zsűri szakmai, és nem népszerűségi szempontok alapján értékel. A szakmai versenyre 2019. augusztus 31-ig lehet jelentkezni.

2019. július 18. 11:53

Van kedvenc webáruházad?

Idén tizenharmadik alkalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj szakmai versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, objektív szempontrendszer, a vásárlók preferenciája, valamint szakértői zsűri szavazatai alapján. A nevezés után most a vásárlókon a sor, április 19-ig szavazhatnak kedvenc webáruházukra a http://www.evker.hu oldalon. A 20 legtöbb szavazatot kapó webáruház jut tovább a szakmai zsűri elé, a szavazók között pedig értékes nyereményeket sorsolnak ki a szervezők.

2019. április 9. 12:46

Karácsonyi vásárlásainkat elemzi a Selectivv legújabb kutatása

Internetes webáruházak, bevásárlóközpontok és hipermarketek a nyertesei a karácsonyi vásárlási láznak Magyarországon. Bár a plázák látogatottsága egyre emelkedik, egyre többen használnak valamilyen applikációt is az ajándékok beszerzésére – derül ki a Selectivv legfrissebb elemzéséből. A magyar piacra 2018-ban belépett kutatócég vásárlási szokásainkat, mozgásunkat mobiltelefon-használatunk elemzése segítségével képes a kereskedelem számára hasznos adatokká formálni.

2019. január 21. 09:52

A karácsonyi készülődés elmaradhatatlan kelléke – az online vásárlás

A karácsony közeledtével felpörög az online vásárlás is, a hazai webshopok éves forgalmuk 35-37 százalékát realizálhatják ebben az időszakban. Az év végi hajrá azonban nem ér véget az ünnepekkel, hiszen kezdetét veszi a termékek cseréjének, visszaküldésének időszaka, az Egyesült Államokban például tavaly az interneten vásárolt áruk csaknem 30 százalékát vitték vissza az üzletekbe.

2018. december 18. 18:42

Végre nem leszünk másodrendű állampolgárok az online világban

Az online vásárlás mára mindennapi életünk része lett. Tavaly az európaiak 57%-a vásárolt a neten, harmaduk egy másik európai uniós ország kereskedőjétől szerette volna beszerezni a kívánt terméket. Ez azonban nem mindig sikerült, a magyarok gyakran szembesültek azzal, hogy nem fogadják el a rendelést. Mostantól ez valószínűleg másképp lesz, tájékoztat dr. Bitai Zsófia reklámjogi és GDPR szakértő.

2018. december 11. 09:51

Kanapét a kanapéról, akár már részletre is

Október elsejétől olyan egyszerűen vehetünk részletre bútort a kika webshopjából, mintha csak egy pizzát rendelnénk: online vásárláskor már részletfizetési opció is választható, melynek keretében a Cofidis videós azonosítás szolgáltatással könnyedén, otthonról végigjárható a hitelfelvétel – a vásárolni kívánt termék kiválasztásától egészen a szerződés aláírásáig. 

2018. október 2. 08:27

Elkészült az Anda Present B2B webshop rendszere

A Virgo Csoport szakembereinek több ezer órányi tervező és fejlesztőmunkája során készült el az Anda Present reklámajándék-értékesítő és -tervező platformja. 

2018. szeptember 29. 09:11

Az online ügyfélélmény határozza meg a jövő kereskedelmét

Az interneten vásárlók 64 százaléka hagyja el azonnal az általa böngészett webshopot, ha elakad és rövid időn belül nem kap segítséget - így vevőik több mint felét veszíthetik el azok a kereskedelmi vállalatok, akik nem fektetnek kellő hangsúlyt a megfelelő ügyfélélmény biztosítására. Ebben a háttérből jókor, jó időben felbukkanó, mesterséges intelligencián alapuló megoldás  lehet segítségükre - hívta fel a figyelmet Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezető partnere az Internet Hungary konferencián.

2018. szeptember 26. 18:47

A magyar vásárló véleménye: Kínából rendelni biztonságos és jó kaland!

Egyre népszerűbbek a kínai webáruházak a magyarok körében: a vásárlások mozgatórugója a minőség, a jó ár-érték arány és a rendelés izgalma. Emellett a Rendeljkínait.hu kérdőívét kitöltők többsége, közel kétharmaduk látja úgy, hogy kínai webshopokból rendelni biztonságos, nem jár anyagi kockázattal.

2018. március 31. 10:51

Élményszerű, személyre szabott vásárlás technológiai újításokkal

A vásárlói bizalom folyamatos erősödésének köszönhetően a digitális kereskedelem évről évre egyre jelentősebb forgalmat realizál. Az e-kereskedők a technológiai fejlesztések mellett személyre szabott ajánlatokkal és kiegészítő szolgáltatásokkal célozzák a fogyasztókat és tökéletesítik az online vásárlási élményt. 2018-ban várhatóan számos újítás szilárdul meg és terjed el, eldöntve rengeteg e-kereskedő sorsát. Ezek közül a mesterséges intelligencia, a virtuális valóság és a személyre szabhatóság a legfontosabbak.

2018. január 23. 19:48

Száguldanak a magyar webshopok

„Az év első kilenc hónapjában a hazai kiskereskedelmi üzletek forgalmának volumene 4,3 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit a KSH friss jelentése szerint, míg az online kiskereskedelem ennél is nagyobb növekedést könyvelhetett el. Becsléseink szerint a január-szeptemberi időszakban a hazai webshopok összesített forgalma 18-20 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit” – kommentálta a statisztikai hivatal kedden közzétett adatait Rédey Iván, az egyik legnagyobb hazai webpláza, a Mall.hu ügyvezető igazgatója. 

2017. november 10. 12:35

Öt tipp a PayPal-től startupoknak

A szezonális vásárlási időszakok hosszának állandó növekedésével a fogyasztói igények és várakozások megváltoztak. 

2017. május 18. 08:43

A PayPal és az Ipsos előrejelzése szerint a magyarok idén 19%-kal többet fognak vásárolni külföldi webshopokban

Megjelent a PayPal és az Ipsos éves nemzetközi e-kereskedelmi jelentése. A belföldi és a határon átnyúló online vásárlási szokásokat vizsgáló, 32 országban több mint 28000 résztvevő válaszait elemző kutatás bemutatja a globális e-kereskedelem legfrissebb trendjeit, továbbá tartalmazza a legfrissebb információkat a magyarok online vásárlási szokásairól. Az e-kereskedelemi szektor világszerte töretlenül bővül, az Ipsos előrejelzése szerint Magyarországon 2017-ben az online költések összvolumene 10%-kal fog nőni.

2017. január 13. 12:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Új energiacímkék jönnek a háztartási gépekre

Ha háztartási gép vásárlását tervezzük, ne lepődjünk meg az újfajta címkék és akár a korábbiaknál lényegesen alacsonyabb kategóriabesorolások láttán. Lecserélik ugyanis az eddigi energiafogyasztási címkéket, amelyek alapvető segítséget nyújtanak a vásárlók döntéshozatalában.

2020. augusztus 4. 16:36

Online sportfogadás Magyarországon

A sportfogadás világa átalakult: a 21. században már az interneten keresztül teszik meg tétjeiket a fogadni vágyók. A kínálati paletta széles, nehéz azonban megtalálni az igazán minőségi oldalakat. Vannak azonban gyűjtősite-ok, amelyek segítenek eligazodni a bukméker oldalak dzsungelében.

2020. július 23. 20:39
online sportfogadás