webshop kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: webshop

Már lehet nevezni a webáruházak hiánypótló szakmai versenyére

Elindult a nevezés az Év Webshopja 2019. versenyre, amelyre minden hazai webáruház díjmentesen pályázhat. A kicsi vagy fiatal webshopok sem indulnak hátránnyal, ugyanis a független zsűri szakmai, és nem népszerűségi szempontok alapján értékel. A szakmai versenyre 2019. augusztus 31-ig lehet jelentkezni.

2019. július 18. 11:53

Van kedvenc webáruházad?

Idén tizenharmadik alkalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj szakmai versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, objektív szempontrendszer, a vásárlók preferenciája, valamint szakértői zsűri szavazatai alapján. A nevezés után most a vásárlókon a sor, április 19-ig szavazhatnak kedvenc webáruházukra a http://www.evker.hu oldalon. A 20 legtöbb szavazatot kapó webáruház jut tovább a szakmai zsűri elé, a szavazók között pedig értékes nyereményeket sorsolnak ki a szervezők.

2019. április 9. 12:46

Karácsonyi vásárlásainkat elemzi a Selectivv legújabb kutatása

Internetes webáruházak, bevásárlóközpontok és hipermarketek a nyertesei a karácsonyi vásárlási láznak Magyarországon. Bár a plázák látogatottsága egyre emelkedik, egyre többen használnak valamilyen applikációt is az ajándékok beszerzésére – derül ki a Selectivv legfrissebb elemzéséből. A magyar piacra 2018-ban belépett kutatócég vásárlási szokásainkat, mozgásunkat mobiltelefon-használatunk elemzése segítségével képes a kereskedelem számára hasznos adatokká formálni.

2019. január 21. 09:52

A karácsonyi készülődés elmaradhatatlan kelléke – az online vásárlás

A karácsony közeledtével felpörög az online vásárlás is, a hazai webshopok éves forgalmuk 35-37 százalékát realizálhatják ebben az időszakban. Az év végi hajrá azonban nem ér véget az ünnepekkel, hiszen kezdetét veszi a termékek cseréjének, visszaküldésének időszaka, az Egyesült Államokban például tavaly az interneten vásárolt áruk csaknem 30 százalékát vitték vissza az üzletekbe.

2018. december 18. 18:42

Végre nem leszünk másodrendű állampolgárok az online világban

Az online vásárlás mára mindennapi életünk része lett. Tavaly az európaiak 57%-a vásárolt a neten, harmaduk egy másik európai uniós ország kereskedőjétől szerette volna beszerezni a kívánt terméket. Ez azonban nem mindig sikerült, a magyarok gyakran szembesültek azzal, hogy nem fogadják el a rendelést. Mostantól ez valószínűleg másképp lesz, tájékoztat dr. Bitai Zsófia reklámjogi és GDPR szakértő.

2018. december 11. 09:51

Kanapét a kanapéról, akár már részletre is

Október elsejétől olyan egyszerűen vehetünk részletre bútort a kika webshopjából, mintha csak egy pizzát rendelnénk: online vásárláskor már részletfizetési opció is választható, melynek keretében a Cofidis videós azonosítás szolgáltatással könnyedén, otthonról végigjárható a hitelfelvétel – a vásárolni kívánt termék kiválasztásától egészen a szerződés aláírásáig. 

2018. október 2. 08:27

Elkészült az Anda Present B2B webshop rendszere

A Virgo Csoport szakembereinek több ezer órányi tervező és fejlesztőmunkája során készült el az Anda Present reklámajándék-értékesítő és -tervező platformja. 

2018. szeptember 29. 09:11

Az online ügyfélélmény határozza meg a jövő kereskedelmét

Az interneten vásárlók 64 százaléka hagyja el azonnal az általa böngészett webshopot, ha elakad és rövid időn belül nem kap segítséget - így vevőik több mint felét veszíthetik el azok a kereskedelmi vállalatok, akik nem fektetnek kellő hangsúlyt a megfelelő ügyfélélmény biztosítására. Ebben a háttérből jókor, jó időben felbukkanó, mesterséges intelligencián alapuló megoldás  lehet segítségükre - hívta fel a figyelmet Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezető partnere az Internet Hungary konferencián.

2018. szeptember 26. 18:47

A magyar vásárló véleménye: Kínából rendelni biztonságos és jó kaland!

Egyre népszerűbbek a kínai webáruházak a magyarok körében: a vásárlások mozgatórugója a minőség, a jó ár-érték arány és a rendelés izgalma. Emellett a Rendeljkínait.hu kérdőívét kitöltők többsége, közel kétharmaduk látja úgy, hogy kínai webshopokból rendelni biztonságos, nem jár anyagi kockázattal.

2018. március 31. 10:51

Élményszerű, személyre szabott vásárlás technológiai újításokkal

A vásárlói bizalom folyamatos erősödésének köszönhetően a digitális kereskedelem évről évre egyre jelentősebb forgalmat realizál. Az e-kereskedők a technológiai fejlesztések mellett személyre szabott ajánlatokkal és kiegészítő szolgáltatásokkal célozzák a fogyasztókat és tökéletesítik az online vásárlási élményt. 2018-ban várhatóan számos újítás szilárdul meg és terjed el, eldöntve rengeteg e-kereskedő sorsát. Ezek közül a mesterséges intelligencia, a virtuális valóság és a személyre szabhatóság a legfontosabbak.

2018. január 23. 19:48

Száguldanak a magyar webshopok

„Az év első kilenc hónapjában a hazai kiskereskedelmi üzletek forgalmának volumene 4,3 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit a KSH friss jelentése szerint, míg az online kiskereskedelem ennél is nagyobb növekedést könyvelhetett el. Becsléseink szerint a január-szeptemberi időszakban a hazai webshopok összesített forgalma 18-20 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit” – kommentálta a statisztikai hivatal kedden közzétett adatait Rédey Iván, az egyik legnagyobb hazai webpláza, a Mall.hu ügyvezető igazgatója. 

2017. november 10. 12:35

Öt tipp a PayPal-től startupoknak

A szezonális vásárlási időszakok hosszának állandó növekedésével a fogyasztói igények és várakozások megváltoztak. 

2017. május 18. 08:43

A PayPal és az Ipsos előrejelzése szerint a magyarok idén 19%-kal többet fognak vásárolni külföldi webshopokban

Megjelent a PayPal és az Ipsos éves nemzetközi e-kereskedelmi jelentése. A belföldi és a határon átnyúló online vásárlási szokásokat vizsgáló, 32 országban több mint 28000 résztvevő válaszait elemző kutatás bemutatja a globális e-kereskedelem legfrissebb trendjeit, továbbá tartalmazza a legfrissebb információkat a magyarok online vásárlási szokásairól. Az e-kereskedelemi szektor világszerte töretlenül bővül, az Ipsos előrejelzése szerint Magyarországon 2017-ben az online költések összvolumene 10%-kal fog nőni.

2017. január 13. 12:09

Dinamikusan növekszik az eMAG Marketplace

Mintegy 450 partner csatlakozott már az eMAG Marketplace felületéhez, segítségükkel pedig több mint 350 ezer terméket kínál az eMAG, és a megrendelések 20%-át is ez az online felület biztosítja.

2016. július 28. 10:39

PayPal: az online értékesítés növelésének 7 módszere

Az online áruházak sikeres üzemeltetésében és az elégedett vásárlókör megteremtésében a minőségi termékeken és szolgáltatásokon túl ma már óriási a szerepe a kereshetőségnek és az oldalon elérhető fizetési megoldásoknak. 

2016. július 1. 10:21

Minden 25. forintot a neten költenek el a magyarok

A magyar online kiskereskedelmi forgalom az elmúlt években dinamikus növekedést produkált, nem volt ez másképp a tavalyi évben sem.

2016. június 7. 16:03

Rekord a hazai bankkártyás fizetésben

13 perc alatt szerződéskötéstől az éles indulásig, a Barion standján ülve. Ezt utánozza bármely bank!

2016. április 6. 08:32

A karácsonyi vásárlás előtt így ellenőrizhetjük a biztonságot

Hamar odalehet a boldog ünnep, ha a webtolvajok áldozatául esünk! Első védvonal az SSL lehet a webshopokban!

2015. december 15. 09:22

Megnyílt az első hazai színházi webáruház

A K:önyv és bolt a Katonában már 3 éve kínál a Katona József Színházhoz, művészeihez és előadásaihoz kapcsolódó ajándéktárgyakat. A merchandising és a színház összekapcsolása itthon egyedülálló kezdeményezésnek számít, mostantól pedig az interneten is elérhető az egyedi árukészlet.

Kulcsszavak: színház webshop kultúra
2015. november 20. 12:22

Felvásárolják az Extreme Digital egy részét

A világ egyik legjelentősebb bútorkereskedelmi cége, a Steinhoff International Holdings vállalatcsoport részesedést vásárol, és tervei szerint tőkeemelést hajt végre az Extreme Digitalban.

2015. november 12. 13:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Vodafone megkapta az engedélyt a UPC felvásárlására

A mai napon az Európai Bizottság jóváhagyta, hogy a Vodafone Csoport 18,4 milliárd euróért megvásárolja a Liberty Global német, cseh, román és magyar leányvállalatát, így a UPC Magyarországot is.  Az ügylet várhatóan 2019. július 31-re zárulhat le, amikor a Vodafone Magyarország és a UPC Magyarország megkezdi közös működését. 

2019. július 18. 17:06

A 4iG megvásárolja a T-Systems Magyarországot

A 4iG Nyrt. és a Magyar Telekom Nyrt. megállapodott a T-Systems Magyarország Zrt. eladásával kapcsolatos főbb pontokról – közölték a vállalatok a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján. A felek az ügyletről szóló előzetes megállapodást a mai napon aláírták. A tranzakció a T-Systems átvilágítását, illetve a hatósági jóváhagyásokat követően az idei évben zárulhat.

2019. július 9. 11:43
online sportfogadás