webshop kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: webshop

A Telekom a legnagyobb online forgalmat bonyolító mobil- és tablet értékesítő hazánkban

Tavaly ismét – immár harmadik éve – a Magyar Telekom volt a legnagyobb forgalmú mobiltelefon- és tablet értékesítő a magyar online kiskereskedelmi piacon – derült ki a GKI Digital legfrissebb piacelemzéséből.*  Az elemzőcég mérései alapján az értékesített mobiltelefonok és tabletek 2020-as online forgalmának közel harmadát a Telekom online értékesítési platformja adta.

2021. április 13. 11:37

Magyar webshopok is átvehetik az e-kereskedelmi óriás módszerét!

Óriásit robbant az e-kereskedelmi szektor a tavalyi évben, hiszen 2020-ban már a Föld lakosságnak több mint negyede, mintegy kétmilliárd fő vásárolt online. A webshopok számára azonban nem csak a növekvő forgalom jelent kihívást, de az átalakuló felhasználói igényeknek is meg kell felelniük ahhoz, hogy talpon tudjanak maradni a globális nagyágyúk mellett. Költséghatékonyság, rugalmasság, fenntarthatóság – csak néhány olyan tényező, amely biztosíthatja a sikert, és könnyedén megvalósítható az Amazon, vagy éppen az eBay és az AliExpress által is használt módszer, az ún. microservice architektúra segítségével. De mit is takar pontosan ez a titokzatosnak tűnő fogalom és vajon hogyan profitálhat ebből egy magyar webshop? A komplex vállalati informatikai megoldásokat kínáló Stylers Group szakértői elemzése következik.

2021. április 3. 13:20

Robbanás előtt az online építőanyag kereskedelem

Az online kiskereskedelem robbanásszerű, 35 százalékos növekedést ért el a koronavírus hatására tavaly. Forgalma a várakozások szerint 2020-ban meghaladta az egybillió, azaz 1000 milliárd forintot. Eközben az otthonteremtési támogatások hatására élénkül a kereslet az építőanyagok iránt. E két hatás együttesen felpörgeti az online építőanyag kereskedelmet, új kihívások elé állítva a kereskedéseket - hangzott el az Évindító Mapei Kereskedő Konferencián.

2021. február 1. 16:31

Így vásároltunk idén az eMAG-on

40%-kal több rendelést teljesített az eMAG idén, mint 2019-ben. A vásárlásokból egyértelműen kiderül: a járványidőszak miatt otthon ragadtak hobbipéknek álltak és szobabicikliken rótták a kilométereket. Leszorult a dobogóról a televízió, hasít viszont az online élelmiszervásárlás.

Kulcsszavak: eMag webshop webáruház
2020. december 31. 12:02

Ingyen indíthatnak webshopot borászatok egy friss magyar megoldással

Az eladások terén várhatóan nem zárnak jó évet a magyar borászatok, becslések szerint a hazai bortermelők forgalma akár 60-80-%-kal is visszaeshetett a járványügyi korlátozások miatt. Az online borvásárlás viszont az e-kereskedelem egészével együtt növekedni látszik: egy friss felmérés szerint a megkérdezettek harmada vásárolt a weben bort az elmúlt hónapokban. Egy új hazai fejlesztés most induló költség nélkül kínál komplett netes kereskedelmi megoldást magyar bortermelőknek. Wineshop.hu néven pedig elindult hazánk egyetlen olyan gyűjtőoldala, ahol közvetlenül a termelőtől, pinceáron vásárolhatóak meg akár olyan tételek is, amelyek eddig kereskedelmi forgalomban nem voltak elérhetőek. Az online piactéren év végére már 30 borászat kínálatából válogathatunk.

2020. december 15. 10:44

Befejeződött az Ecommerce Revolution első évada

Befejeződött a webáruház-tulajdonosoknak szóló Ecommerce Revolution üzleti valóságshow első évada. A digitális ügyfélélmény optimalizáció témáját körbejáró hat részből álló szériát október 6-án indította az OptiMonk, ami november 9-én a záró epizóddal véget ért. Az első évad producere Máté Krisztina volt. Arról egyelőre nem született döntés, hogy készül-e második évad.

2020. november 19. 19:32

A járvány nyertesei a webáruházak

2020 egy olyan év, amit senki nem fog könnyedén elfelejteni. Most először történt, hogy a világ hónapokra a házakba vonult, és hirtelen megállt az élet. Amit eddig normálisnak és természetesnek tartottunk, az hirtelen háttérbe szorult. El kellett búcsúznunk a vásárlásoktól, a nézelődésektől és a repüléstől is. Azonban sokan kemény időszakot tudnak maguk mögött, hiszen a vírushelyzet a munkahelyeket is rendesen megtépázta. Sok országban egyszerűen leállt az élet, és a fontosabb létesítményeket leszámítva minden bezárt. Akad bárki is, aki nyertesként került ki az idei évben? Igen! 

Kulcsszavak: webshop webáruház
2020. november 11. 12:05

Trump nyerte az amerikai elnökválasztás webshopcsatáját

Donald Trump webshopja került ki győztesen az elnökjelöltek webáruházainak szakmai összehasonlításából. A dolog pikantériája, hogy hasonló „trükkel”, mint amit Barack Obama is használt a 2008-as kampányában.

2020. november 2. 19:40

Online üzleti valóságshow indult webáruház tulajdonosoknak

Az Ecommerce Revolution első évadában a show szakértő mentorai harminc napra kézbe veszik négy webshop irányítását, hogy bemutassák, hogyan lehet sikeres egy webáruház. A műsor producere Máté Krisztina, a szakmai hátteret az OptiMonk biztosítja.

2020. október 25. 11:13

Kihirdették az Év Webshopja 2020 verseny győzteseit

Immár negyedik alkalommal hirdették ki az Év Webshopja verseny győzteseit. A hazai webáruházakat szigorú szakmai szempontok alapján bírálta a zsűri, az értékeléshez egy erre a célra fejlesztett algoritmust is használtak. A közel 500 nevező között a „kicsik” és a „nagyok” is egyenlő eséllyel indultak az Év Webshopja 2020 címért.

2020. október 12. 10:06

Második hullám a neten: újra robbantanak a hazai webáruházak?

A koronavírus-járvány első hullámában 30 százalékkal nőtt a weboldal-látogatások száma Magyarországon 2019 azonos időszakához viszonyítva. A több mint 75 ezer magyar weboldalt üzemeltető Tárhely.eu Kft. az új webes szolgáltatások, a webshopok és a weboldalak számának jelentős növekedése, valamint a webes ügyintézés megnövekedett szerepe miatt ősszel az internetes forgalom szárnyalására számít.

2020. szeptember 17. 15:22

Új technológiával fejlesztenek a webshopok

Az utóbbi években Magyarországon is általános jelenséggé vált az internetes vásárlás, mégis rendszeresek az olyan visszatérő kifogások, amelyek miatt sokan még ma is félnek online rendelni. Jellemző például, hogy a látogatót azért nem győzi meg a termék, mert a látott kép alapján nem tudja eldönteni, vajon az megfelel-e az ő személyes igényeinek. Erre ad választ egy világszerte elterjedőben lévő fotótechnológia, amely a webshopok üzemeltetőinek és a vásárlóknak is segítséget nyújt.

2020. augusztus 13. 10:54

Ez lehet a kulcsa az e-kereskedelem jövőjének

Az e-kereskedelem a globális trendeket követve Magyarországon is folyamatosan növekedett az elmúlt években, a COVID-19 kereskedelemre gyakorolt hatásai pedig még inkább meggyorsították az online szektor erősödését. Március óta számos új webáruház jött létre, a folyamat pedig az elemzések alapján nem áll meg, hiszen egyre többen részesítik előnyben az online vásárlást. Kérdés persze, hogy hogyan érdemes a lehető legegyszerűbben és leggazdaságosabban webshopot üzemeltetni, hiszen egy új online vállalkozás sikere számos apró részleten múlhat. Az alábbiakban ehhez adunk segítséget kezdő, és már működő webáruházak tulajdonosainak. 

2020. május 27. 10:50

Bárki küldhet kávét a kórházakban robotoló hőseinknek

Mostantól mi is hozzájárulhatunk, hogy a leterhelt egészségügyi dolgozók országszerte megkapják a nekik kijáró kávéadagot - köszönhetően a #kaveztasdadokit kezdeményezésnek.

2020. május 12. 10:44

Szárnyra kapott a netes vásárlások piaca a járvány hatására

Bár március közepén kevesebben rendeltek online, a hónap végére szárnyalni kezdett a netes rendelések piaca és egyre szívesebben végzik a magyarok webshopon keresztül a napi bevásárlást. A higiéniai árucikkek megrendeléseinek száma csaknem megnégyszereződött, a szórakoztató elektronikai cikkek online vásárlása pedig megduplázódott a hónap végére, csak a luxuscikkek iránti kereslet csökkent drasztikusan az elmúlt hetekben. Sok kereskedőt az online értékesítés menthet meg, amely az új webshopok számának növekedésében is tapasztalható – többek között ez is kiderül az ország egyik legnagyobb fulfillment webshop logisztikával foglalkozó cége, az iLogistic.hu elemzéséből, amely során partnereik márciusi eladási adatait vizsgálták meg. 

2020. április 13. 15:36

A hazai webshopok üzemeltetői körében kutatott a Virgo csoport

A webáruházakat működtető cégek kétharmada fejlesztene, de jó részük tanácstalan, hogy merre induljon el – derül ki a Virgo csoport iparági kutatásából. Az eredmények szerint az üzemeltetők számára legfontosabb szempont a webshop működésének gyorsasága, valamint jelentős igény van a magyar nyelvű terméktámogatásra.

2020. március 30. 11:27

Így rendeltünk tavaly a neten

A webshopok csúcsszezonja még mindig a Black Friday, valamint a karácsonyt megelőző időszak, azonban a Valentin-nap és a Halloween is alkalmat ad a magyaroknak a vásárlásra. A fizetés módját tekintve még mindig ragaszkodunk a jól bevált módszerekhez: a vásárlók csaknem háromnegyede az utánvétes fizetést preferálja. Az e-kereskedelemben forgó termékeket tekintve a fővárosban a műszaki cikkek, vidéken pedig a kisebb értékű ruházati cikkek és autós kiegészítők a legkelendőbbek – többek között ez is kiderül az ország egyik piacvezető fulfillment webshop logisztikával foglalkozó cége, az iLogistic 2019-es évre vonatkozó elemzéséből. 

2020. január 16. 17:44

Megérkezett a Google új szolgáltatása a magyar piacra

Az internetes vásárlások sikerét az határozza meg mind a vevők, mind a kereskedők számára, hogy milyen rövid úton lehet az érdeklődésből eljutni a sikeres vásárlásig. A vevők számára az a legfontosabb, hogy a termékről, a webshopról és az árról minél kevesebb kattintással minél biztosabb információt kapjanak. Hasonlóképpen a kereskedők számára is az a megtérülő taktika, ha minél kevesebb kattintással, konkrét vásárlási szándékkal érkező felhasználókat az oldalukra tudnak csábítani. 

2019. augusztus 28. 16:00

Az üzleti digitalizáció buktatói

Egyre nagyobb digitális nyomás nehezedik a vállalkozásokra. Minél nagyobb és sikeresebb egy cég, annál több a digitális transzformáció kockázata, a nyomás pedig annál nagyobb. Közben óriási a bizonytalanság. Rengeteg a tévhit, kevés a tapasztalt szakértő, általános a tudáshiány a legalapvetőbb kérdésekben is. Ismerni a buktatókat már félsiker.

2019. augusztus 28. 13:10

Már lehet nevezni a webáruházak hiánypótló szakmai versenyére

Elindult a nevezés az Év Webshopja 2019. versenyre, amelyre minden hazai webáruház díjmentesen pályázhat. A kicsi vagy fiatal webshopok sem indulnak hátránnyal, ugyanis a független zsűri szakmai, és nem népszerűségi szempontok alapján értékel. A szakmai versenyre 2019. augusztus 31-ig lehet jelentkezni.

2019. július 18. 11:53

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Új pályázatokat indít az EIT Digital

Két új programot hirdet az EIT Digital az innovatív digitális technológia világából érkező pályázóknak. A kezdeményezés célja a deep tech vállalkozások és termékek létrehozásának támogatása (Innovation Factory), valamint digitális technológiai oktatási programok létrehozásának ösztönzése (Entrepreneurial Academy). Az EIT Digital 2022 közös néven futó két programra május 12-ig lehet jelentkezni.

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

Több mint 3,8 százalékkal növelte globális árbevételét a Huawei Technologies 2020-ban az egy évvel korábbihoz képest. A vállalat auditált teljes árbevétele a tavalyi évben 136,7 milliárd dollár lett, nettó nyeresége pedig elérte a 9,9 milliárd dollárt, ami 3,2 százalékkal magasabb az előző évinél.

2021. március 31. 13:35