webáruház kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: webáruház
A rövid futamidejű, kamatmentes ajánlatok pörgetik az áruhitelt az eMAG-nál
Tavalyhoz képest mintegy 15 százalékkal emelkedik az áruhitelre történő vásárlások száma, illetve emelkedést mutat ezek átlagos kosárértéke is az eMAG-nál. A bővülés leginkább annak köszönhető, hogy az idei 0% THM-mel elérhető konstrukciók nem konkrét termékkategóriákra vagy bizonyos gyártók termékeire vonatkoznak, hanem a mintegy 200 ezer-féle saját forgalmazású termékek értékhatárához kapcsolódnak. A legtöbben idén is notebookot, mobiltelefont, okoseszközt, háztartásigépet, vagy tévét rendelnek részletre.
Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája
Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform, a Temu. A csata még nem dőlt el, sürgős cselekvésre van szükség, különben megsínyli a hazai e-kereskedelmi piac jelentős része – figyelmeztet Szabó László a Growww Digital digitális marketing szakértője.
Webáruházi trendek – 2024. Hogyan szerezzünk új vásárlókat?
A webkereskedelemben zajlott le a legrohamosabb technológiai fejlődés az elmúlt évben. Nagy volt a verseny a logisztika gyorsaságában, rugalmasságában és az ügyfélélmény fokozásában. A mesterséges intelligencia használata is az e-kereskedelemben és logisztikában terjedt el leghamarabb. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Webáruházi trendek – 2024. Hogyan szerezzünk új vásárlókat?” című hibrid konferenciájának előadói elmondják, hová tart a webkereskedelem 2024-ben.
Kiszorítja-e a Temu a hazai webáruházakat?
Bár a kínai e-kereskedő Temu csupán néhány hónapja jelent meg a hazai piacon, rendkívül agresszív hirdetési politikával kombinált árverseny révén máris a hazai e-kereskedelmi piac egyik domináns szereplőjévé vált. A hazai webáruházak 83 százaléka tekinti komoly versenytársnak az új kínai versenytársat, melynek megjelenése miatt 52 százalékuk érzékel kisebb-nagyobb visszaesést a forgalmában – derül ki az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál felmérésében részt vevő közel 300 hazai internetes áruház válaszaiból.
Népszerűségi díjat nyert az eMAG az Ország Boltja versenyen
Az Árukereső.hu árösszehasonlító oldal tulajdonosa által hazai internetes kereskedők számára a tizenharmadik alkalommal szervezett Ország Boltja megmérettetésen az eMAG a webpláza kategória népszerűségi díját szerezte meg a vásárlói szavazatok alapján.
A CCC figyelmeztet: csak a hivatalos webáruházban vásároljunk!
A CCC Hungary sajnálattal értesült arról, hogy az online térben hamis CCC webshopok jelentek meg az elmúlt időszakban, melyek utánzatai a CCC eredeti webáruháznak. A vállalat figyelmezteti a vásárlókat, hogy a hamis oldalak mögött nincs valódi árukészlet, a megtévesztő oldalakon szereplő, piaci áron alul hirdetett termékek pedig nem jutnak el a vevőkhöz. A CCC mindig az ügyfelek elégedettségére és biztonságára törekszik, és most is kiemelt erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy megelőzze, hogy bárki is áldozatául essen a megtévesztő csalásoknak.
Ringbe száll az Ecommerce Hungary az át nem vett csomagok elleni harcban
Az Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozatának decemberi felmérése szerint a magyar webáruházaknak több, mint hárommilliárd forint kárt okoznak évente az át nem vett csomagokkal, a nem együttműködő vevők. A felmérésből az is kiderült, hogy a károk csökkentésének egyik lehetséges megoldását abban látják a magyar webáruházak, hogy a nem együttműködő vevők ideiglenesen kizárhatóak legyenek az utánvétes vásárlásból. A magyar e-kereskedők non-profit érdekvédelmi szervezetének két tagozata, a Kisvállalati és a Középvállalati Tagozat ezért úgy döntött, hogy a hazai webáruházak támogatásának és a piac tisztításának céljával 20%-os részesedést szerez abban a cégben, amely szoftveres megoldással szűri ki a “feledékeny” vevőket. A jogi háttér tökéletesítése után a szoftveres megoldást nagy kedvezménnyel vehetik mától igénybe a két tagozat tagjai.
GLAMI.hu: így kerüld el a felesleges pénzkidobást Black Friday-kor
A Black Friday csábító kedvezményeinek forgatagában még a legtapasztaltabb és legtudatosabb vásárlókkal is könnyen előfordulhat, hogy szükségtelen termékeket vásárolnak meg. A digitális technológiák és a mesterséges intelligencia azonban már erre is kínál megoldást! Ha veled is megesett már, hogy utólag azon tűnődtél, hogy tulajdonképpen miért is vettél meg valamit, a következő tippek neked szólnak!
Több mint 1 millió ajánlattal érkezik az eMAG Black Friday
Idén november 17-én, a korai órákban veszi kezdetét az eMAG Black Friday-e, amelyen több mint 700 ezer termék lesz elérhető az éves legjobb áron a piacvezető* online kiskereskedőtől, összesen mintegy négymilliárd forint értékű kedvezménnyel. Az eMAG megbízásából készült reprezentatív felmérés szerint a Black Fridayt ismerők magyarok döntő többsége online áruházakban tervez akciós ajánlatokat keresni. A fekete pénteken vásárolni tervezők több mint fele 30 ezer és 100 ezer forint közötti összeget költene. Az eMAG az idei fekete pénteki rendeléseket már a Dunaharasztiban létesült új óriásbázisról szolgálja majd ki, ahol a magas fokon automatizált rendszerek hatékonyabb kiszolgálást tesznek lehetővé.
A GLAMI divatkereső az AI segítségével teszi kereshetővé a fenntartható divatcikkeket a webshopok kínálatában
A GLAMI mesterséges intelligencia alapú divatkereső platform felületén mostantól 13 európai ország 4300 webáruházának több mint 17 millió terméke között kereshetnek a felhasználók különböző környezetbarát termékjellemzőkre.
Gyorsabb és hatékonyabb lett az eMAG ügyfélszolgálat a hibrid chatbot bevezetésével
Az eMAG ügyfélszolgálatát felkeresők gyakran olyan információkat kérnek, amit egy chatbot is könnyedén megválaszol. A hibrid rendszer tesztüzeme hónapok óta működik, az e-kereskedelmi óriás levonta az első következtetéseket: hatékonyabb és gyorsabb így a válaszadás, hogy az embereknek csak az összetettebb problémákkal kell foglalkoznia. Közel 100 százalékos a válaszadási ráta, miközben az ügyfélszolgálatnak is könnyebb a dolga.
Nyakunkon az iskolakezdés, ezek a legmenőbb gyerekbarát tanszerek
Több mint 25 ezer termék közül válogathatnak az iskolakezdésre készülők az eMAG kínálatából. Ahogy az ergonómiai szempontok egyre inkább előtérbe kerülnek, felértékelődnek a gerincbarát vagy gurulós iskolatáskák, valamint az állítható íróasztalok és székek. Az idei évben is népszerűek a brandingelt termékek, valamint a szettben kapható iskolakezdő csomagok. Notebookból a 250 ezer forint körüli árú alsó középkategóriás modellek a legkelendőbbek, de szép számmal viszik az alapfeladatok elvégzésére alkalmas, feleennyibe kerülő típusokat is.
Aznapi kiszállítással és csomagautomata-szolgáltatással erősít az Euronics
Új szolgáltatásokkal tette még kényelmesebbé és gyorsabbá az online rendelések kiszolgálását hazánk legnagyobb kizárólag magyar tulajdonban lévő e-kereskedője, az Euronics. A cég webáruháza évről évre egyre népszerűbb, a vásárlók pedig otthonukba, az Euronics üzletekbe és immár csomagautomatákba is kérhetik a kiválasztott termékeiket. Budapesten belül ráadásul már aznap megérkezhet a rendelésük.
Robotoknál is megfordul az online rendelt csomagunk, mielőtt hozzánk kerül
Mi történik, amikor egy webshopban megnyomjuk a megrendelés gombot? Ki és hogyan dolgozza fel a kérésünket és hogyan jut el az ajtónkig a csomagunk ilyen gyorsan? Az Euronics logisztikai vezetője most elárulja, mi zajlik a színfalak mögött – és azt is, hogyan lehet ingyenes a következő kiszállításunk.
2022-ben is az Euronics lett a legnagyobb 100%-ban magyar tulajdonú online kereskedő
Közzétette a Magyarországon működő legnagyobb forgalmú online kereskedők friss ranglistáját a GKID. 2022-ben már másodszor készült külön rangsor a 100%-ban magyar hátterű cégekről, ahol az Euronics ismét kiérdemelte az első helyet. Az összesített listán a vállalat megőrizte hetedik helyét, 2023-ban pedig további növekedésre számít online értékesítési csatornáján.
Itt a legnagyobb webáruházak rangsora
A GKID a Mastercard közreműködésével 2023-ban immár nyolcadik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát.
Frissítette arculatát a GLAMI divatkereső
A 14 piacon működő, 4300 vezető európai webáruház kínálatát katalogizáló GLAMI online divatkatalógus frissítette arculatát. Az új vizuális megjelenés reflektál a vállalat mesterséges intelligencia által vezérelt osztályozási rendszerét érintő technológiai újításra, valamint a márka divat sokszínűsége iránti elkötelezettségét hivatott kifejezni.
Az eMAG legyen veled! Ezek a legnépszerűbb Star Wars termékek
May the 4th Be With You – azaz “az erő legyen veled”! A nemzetközi Star Wars-nap apropóján az eMAG összegyűjtötte a hazai vásárlók körében legnépszerűbb termékek listáját a Csillagok háborúja univerzumából. A sort a LEGO tematikus építőkészletei dominálják, de Star Wars-mintás elektromos fogkefe, plüssfigura, és mobiltartó is megtalálható ezek között.
A GLAMI új AI-technológiát alkalmaz a divatwebáruházak termékkínálatának katalogizálására
A GLAMI.group, Európa egyik vezető divataggregátor oldala új AI-megoldást vezetett be a webáruházak termékkínálatának katalogizálásához. A ChatGPT által is alkalmazott technológia több mint 130 termékjellemzőt képes automatikusan felismerni, így rövid idő alatt termékek millióit képes osztályozni, valamint segítségével mindössze 1%-ra csökkenthető a kategorizálatlan termékek aránya.
Marad vagy múlik az online kereskedelem térhódítása?
Az elmúlt években elképesztő mértékű átalakuláson ment keresztül az e-kereskedelem, nem csak Magyarországon, de szerte a világban. A Covid okozta korlátozások, lezárások kényszerűen megváltoztatták a fogyasztási szokásokat, a személyes vásárlási alkalmak jelentősen visszaestek, egyik napról a másikra megnőtt az igény az online jelenlétre. Mások mellett erről is szó lesz május 11-én, a magyar e-kereskedelem napján, melynek apropójából hamarosan összegyűlnek a szektor fontos szereplői.
Cikkgyűjtő
További híreink
Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?
A No Fluff Jobs nemzetközi állásportál immár negyedik alkalommal elemzi a magyar, a lengyel, a cseh, a holland és az ukrán technológiai szektorban dolgozó nők fizetését, szakterületeit és készségeit, ám ezúttal más megközelítésből vizsgálta e témát. Elsősorban azt mérte fel, mikor kezdődött a nők érdeklődése e terület iránt, és kaptak-e támogatást céljaik megvalósításához. Az elemzés kitér a nemek közötti megkülönböztetésekre és egyenlőtlenségekre is.
Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI
Az egészségügyi területen az adatok hiánya és költségessége korlátozza az MI fejlődését, különösen a bőrbetegségek esetén. A magyar MI fejlesztő csapat, az AIP Labs azonban létrehozott egy olyan fejlett, generatív MI-t, amely nemcsak tanul a meglévő forrásokból, hanem új adatokat is képes létrehozni, megkerülve a drága és nehezen beszerezhető címkézett adatok problémáját. Így szintetikus képeket tudnak alkotni olyan ritka bőrbetegségekről is, amelyekről jelenleg kevés információ áll rendelkezésre.