weboldal kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: weboldal

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

A hatodik egymást követő évben is a mateking.hu nyerte az Év Honlapja kitüntetést. A bejelentés kapcsán kihirdették: a leggyorsabban jelentkező 5 iskolának ingyenes hozzáférést biztosítanak. Magyarország legnépszerűbb egyetemi e-learning oldalának célja, hogy élménnyé változtassa a matektanulást, hatékonyságát pedig az adja, hogy a tananyagok sok-sok apró lépésből, picike morzsákból épülnek fel. A honlapon ráadásul folyamatosak a fejlesztések is: 2020-ban a mateking epizódok új, sokkal intenzívebb dizájnt kapott, a letisztult és elegáns külső pedig egy felhasználóbarát felületet eredményezett.

2021. január 7. 09:55

Elérkezett az év végi csapatépítők ideje

Számtalan programot keresztülhúzott 2020-ban a koronavírus-járvány, nem kivételek ez alól a hagyományos év végi céges csapatépítők sem. Kis fantáziával azonban át lehet helyezni a teambuildinget is az online térbe.

2020. december 21. 20:00

Már a vidéki bevásárlóközpontok forgalma is követhető a weben

Néhány nap alatt tízezres nagyságrendű érdeklődőt vonzott a bevásárlóközpontok látogatottságát összesítő LocSight oldal. A Helix Consulting és a CBRE Magyarország fejlesztői, eleget téve a lakossági kéréseknek, most országosan 104 bevásárlóközpontra szélesítették a lekérdezhető helyszínek körét. A naponta frissülő, továbbra is ingyenesen hozzáférhető táblázatok színezése megmutatja, hogy a hét egyes napjain és óráiban mennyire nagy, vagy éppen alacsony az adott hely forgalma.

2020. december 17. 12:28

Ingyen indíthatnak webshopot borászatok egy friss magyar megoldással

Az eladások terén várhatóan nem zárnak jó évet a magyar borászatok, becslések szerint a hazai bortermelők forgalma akár 60-80-%-kal is visszaeshetett a járványügyi korlátozások miatt. Az online borvásárlás viszont az e-kereskedelem egészével együtt növekedni látszik: egy friss felmérés szerint a megkérdezettek harmada vásárolt a weben bort az elmúlt hónapokban. Egy új hazai fejlesztés most induló költség nélkül kínál komplett netes kereskedelmi megoldást magyar bortermelőknek. Wineshop.hu néven pedig elindult hazánk egyetlen olyan gyűjtőoldala, ahol közvetlenül a termelőtől, pinceáron vásárolhatóak meg akár olyan tételek is, amelyek eddig kereskedelmi forgalomban nem voltak elérhetőek. Az online piactéren év végére már 30 borászat kínálatából válogathatunk.

2020. december 15. 10:44

Ingyenessé teszi a főbb oktatási oldalak elérését hálózatán a Telenor

Az Innovációs és Technológiai Minisztériummal (ITM) egyeztetve a Telenor Magyarország minden előfizetője számára ingyenesen elérhetővé teszi az otthontanuláshoz szükséges legfőbb weboldalak elérését.

2020. november 22. 09:59

A legfontosabb tudnivalók honlapkészítés előtt

Igényes, minőségi weboldal nélkül nem tudsz hosszú távon sikeresen vállalkozni. Egy jó weboldal növeli a célközönséged bizalmát céged iránt, és megsokszorozhatja az eladásokat. Mire figyelj, ha megbízol valakit honlapod elkészítésével? Érdemes esetleg inkább neked hozzákezdeni?

2020. november 16. 16:55

Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ pályázat

Véget ért a 2020-as 'Az Év Honlapja' pályázat nevezési időszaka. A versenyre rekordszámú nevezés érkezett: 289 látványos honlap, applikáció, kreatív és technológiai megoldás, valamint digitális marketing kampány méretteti meg magát összesen 26 kategóriában.

2020. november 9. 16:40

Új honlapot indított a Raben Group

Élesítette megújított honlapját a Raben Group. Az Európa tizenhárom országában – köztük Magyarországon is – jelen lévő logisztikai szolgáltató oldalán az ügyfelek még egyszerűbben érhetik el és kezelhetik egyedi adataikat, illetve kaphatnak naprakész információt a megrendelt szállításaikkal kapcsolatban. A portál emellett szorosabb kapcsolattartást tesz lehetővé a cégcsoport partnerei és munkatársai között, ezzel még professzionálisabb kiszolgálást biztosít.

2020. október 30. 14:07

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

Meghosszabbított nevezési határidővel 2020. november 5. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2020. október 15. 12:15

Elindult az ország első randihelyszín-ajánlója

A tökéletes randi nemcsak a két félen múlik, hanem azon is, hogy milyen helyszínt választanak randevújukhoz. Jó hírünk van azok számára, akik kifogytak a romantikus vagy a rendhagyó helyszínekből: elindult Magyarország első randihelyszín-ajánló weboldala, a tokeletesrandi.hu. A projekt megálmodója Pataki Nóra randihelyszín specialista, akinek segítségével könnyen megadhatjuk az első löketet az ismerkedésnek, vagy ha már párkapcsolatban élünk, újabb izgalmas élményekkel gazdagodhatunk.

2020. október 7. 17:48

Egyéni ízléshez igazítja a híreket a legújabb hírszerkesztő oldal, a fress.hu

Ma Magyarországon hozzávetőleg 100 magyar nyelvű hírportál működik. A fress.hu hazai startup egyetlen oldalon és egyetlen kattintással lehetővé teszi, hogy bárki személyre szabottan összegyűjtse azokat a híreket és portálokat, amiket olvasni szokott, majd a rendszer még ajánl is az olvasó ízléséhez, szokásaihoz illeszkedő cikkeket.

2020. szeptember 29. 17:55

A hazai weboldalak közel fele nem biztonságos

A Usernet teljes magyar webre kiterjedő kutatásában 75.185 weboldalt vizsgált meg, amelyek közül 34.014-et talált nem biztonságosnak. 

Kulcsszavak: Usernet weboldal biztonság
2020. szeptember 3. 18:12

Early Bird kedvezménnyel indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat

Early Bird kedvezménnyel startol Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázata. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. Kedvükre csiripelnek a korai madarak, indul 'Az Év Honlapja' pályázat!

2020. augusztus 13. 14:58

Budapesttel erősít a leglátogatottabb magyar utazási oldal

Július közepén indította el a Travelo.hu Budapest fókuszú mellékletét, melyben az online kiadvány szerkesztősége minden eddiginél nagyobb figyelmet szentel Budapest turisztikai és kulturális értékeinek.

2020. július 28. 14:30

Rekordkínálattal indult el Gódor András sonkás-sajtos webshopja

„A Sonkás” Gódor András 25 éve dédelgetett álma vált valóra azzal, hogy két hagyományos boltja mellett elindította a webáruházát is. Ha már online lábat növesztett, itt is a minőségre törekszik: rekordméretű sonkakínálatot állított össze, közel 500 termék közül válogathatunk nála. Magyar gyártók válogatott húskészítményei mellett a külföldi sonkák legnagyobb hazai választékával indult el a hazánk legnagyobb kínálatú sonkás webshopja, a sonka.hu.

2020. július 14. 13:50

Megújult a Safer Internet Program (SIP) honlapja

Megújulva, új arculattal jelentkezik a Safer Internet Program (SIP) honlapja, a www.saferinternet.hu. Az oldal működtetője a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ), az európai SIP hazai tudatosságnövelő központja, konzorciumvezetője és hotline-szolgáltatója.

2020. július 2. 11:35

Elektromos autós portál indult

Elektromos-hibrid-autok.hu néven indult új internetes autós portál. Az oldal üzemeltetőjének célja, hogy az olvasók használható tanácsokat kapjanak a manapság egyre divatosabb, és gyorsan terjedő elektromos és hibrid autókról. Az Elektromos-hibrid-autok.hu - szakmaisága ellenére - az átlagember nyelvén ír a témáról. Tehát nem szükséges mérnöki végzettség a cikkek megértéséhez.

2020. május 16. 11:27

Online csapatépítés, nem csak a karantén idejére

Aki az üzleti világ valamely területén dolgozik, napjainkban nagy valószínűséggel megtapasztalhatta, a kellemetlen konferencia hívások és a nehezen kezelhető távolsági kapcsolattartás problémáját. A csapatösszetartás a személyes találkozások csökkenésével egyre nehezebbé válik és a lelkes vezetők által összehívott online meetingek sokszor kellemetlen emléket hagynak a résztvevők fejében. Többek között ezekre a problémákra kínál megoldást a HomeUnity, aminek célja a klasszikus offline csapatépítők hatékony átültetése az online térbe.

2020. május 7. 18:56

Folyamatos a Vivre növekedése

A 8 éve elindult Vivre mára Kelet- és Közép-Európa vezető lakberendezési és dekorációs áruházává vált. A folyamatosan fejlődő cég ezen idő alatt összesen több mint 200 millió eurós forgalmat bonyolított le, 9 országra terjesztette ki tevékenységét, és több mint 800 ezer fős ügyfélkört alakított ki.

2020. május 7. 11:57

Online tudásplatformjával segít a Tork az egészségügyi dolgozóknak

A kézhigiénia világnapjának alkalmából a higiénia termékek gyártására szakosodott Tork - az Essity globális márkája - online platformot indít a vírushelyzetben is helytálló egészségügyi dolgozók munkáját támogatandó “Munkában is biztonságban” elnevezéssel. A vállalat ezen eszközcsomaggal is szeretné kifejezni háláját és elismerését, amiért a szakemberek töretlenül küzdenek hosszú hetek óta. A letölthető eszközcsomag kutatási anyagokat, egy VR applikációt (Tork VR Clean Hands) és szakmai tanácsokat, útmutatókat tartalmaz a hatékonyabb kézhigiénia, felületi higiénia terén és segítséget nyújt többek között a professzionális fertőtlenítőadagolók hatékony elhelyezéséhez és használatához. 

2020. május 5. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A DokiApp-ot választották az év applikációjának

A Magyar Marketing Szövetség 2020-ban is kihirdette az Év Applikációja díjat, melyet a DokiApp vihetett haza. A telemedicina alkalmazás segítségével a nap bármely időszakában, mindössze pár perc várakozás után konzultálhatunk egy orvossal vagy pszichológussal. Az online orvoslás Uber-e nem először kap rangos díjat, tavaly ősszel ugyanis a Vodafone Digitális Díj egyik fődíját vihették haza az ötletgazdák.

2021. január 18. 14:59

Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.

Az Adverticum Zrt., Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek fejlesztője és üzemeltetője a járvány ellenére rendkívül sikeres és eredményes üzleti évet zárt. Az Indexből történt Telex kiválás pozitív szaldóval változtatta az ügyfélkört, és elkészült az a fejlesztés is, amely képes maximalizálni a tartalomszolgáltatók, portálok hirdetési bevételeit. Ez utóbbi – különösen most, amikor a járvány a reklámpiacot is jelentős megpróbáltatások elé állítja, nem csak az Adverticum, hanem összes partnere bevételeit is pozitívan befolyásolja.

2020. december 18. 08:54
online sportfogadás