Webáruházi trendek – 2024. Hogyan szerezzünk új vásárlókat?
A webkereskedelemben zajlott le a legrohamosabb technológiai fejlődés az elmúlt évben. Nagy volt a verseny a logisztika gyorsaságában, rugalmasságában és az ügyfélélmény fokozásában. A mesterséges intelligencia használata is az e-kereskedelemben és logisztikában terjedt el leghamarabb. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Webáruházi trendek – 2024. Hogyan szerezzünk új vásárlókat?” című hibrid konferenciájának előadói elmondják, hová tart a webkereskedelem 2024-ben.
2024 nagy kérdései:
- Jó vagy rossz év vár a webkereskedőkre? Mire kell felkészülniük a hazai online kereskedelem piacát dominánsan uraló külföldi nagy webáruházak piactaroló magatartása miatt?
- Hová tart a webkereskedelem 2024-ben? Milyen módszerekkel lehet a hazai és külföldről vásárlók közül minél többet megnyerniük az e-kereskedőknek?
- A logisztikát érdemes-e egyedül, vagy inkább az erre szakosodottakkal végeztetni? Hová fejlődik a webkereskedelem logisztikája?
- Hogyan szerezzünk új vásárlókat? Milyen új módszerek vannak a nagyobb ügyfélélmény kiváltására?
Veszélyben vannak a hazai e-kereskedők. A nyitott határok előnyeit ugyanis nem használták ki. A külföldiek viszont annál inkább. Legutóbb az agresszív hirdetési politikát és árversenyt folytató hatalmas kínai webáruház, a TEMU keltett pánikot a hazai piaci szereplők körében. 83 %-ának jelentős forgalomvesztést okozott. Mi lehet a hazai webáruházak ellenszere?
A másik jelentős piacvesztést a gyártók, szolgáltatók szokásának megváltozása miatt szenvedte meg az e-kereskedelem. Kihagyva a kereskedelmi szereplőket, a végfelhasználóknak közvetlenül értékesítenek. Ezzel az új piaci igénnyel csak a logisztikai cégek nyertek.
A kis webáruházaknak a nagy piacterekbe kapcsolódva, illetve szűk piaci szegmensekben van létezési terük. Csak a marketingjükre koncentrálva tudnak versenyben maradni.
A „Webáruházi trendek – 2024?” című hibrid konferenciára várjuk azokat a webáruházakat (B2B és B2C) üzemeltető kkv-döntéshozókat, logisztikai folyamatokban tevékenységet végző cégeket, webshop-marketinges munkatársakat és cégvezetőket, akik most gondolkodnak webáruház nyitásán.
Lehet jönni személyesen a helyszínre és lehet másnaptól 10 napig videón nézni az eseményt!
Earlybird utolsó napja: március 13.
Részletes program és regisztráció: https://ppkonferencia.hu/konferenciakozpont/webaruhazi-trendek-2024/
Kapcsolódó cikkek
- Mitől lesz értékálló a cégvagyon? Befektetve, hasznosítva, fialtatva, kiszervezve!
- A villamosenergia-tárolás kaput nyit a zöldebb jövő felé
- Építsük be a cégbe az MI-t! Kevesebb idő, költség, több eredmény!
- Támogatási dömping az agráriumnak! Kicsiknek, nagyoknak bőven jut!
- Kiszorítja-e a Temu a hazai webáruházakat?
- Népszerűségi díjat nyert az eMAG az Ország Boltja versenyen
- Digitális átalakulással őrizhető meg az agrárium versenyképessége
- Biznisz az ingatlanban – 2024. Készüljünk a felpörgésre!
- Social Media: Te és az AI – A nyerő páros!
- A CCC figyelmeztet: csak a hivatalos webáruházban vásároljunk!
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.