Az internetes oldalaknak csak három típusát látogatjuk rendszeresen
Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint ugyan oldaltípusok tucatjai várják az olvasókat, csupán három kategóriát nézeget legalább heti gyakorisággal az internetezők több mint fele.
S vajon melyek azok a helyek, amelyek a legkevesebb voksot kapták? 8%-nyian keresik fel rendszeresen a különböző képmegosztókat (pl. Flickr, Picasa), az olyan nálunk még kevésbé elterjedt tematikus blog gyűjtőoldalakat, mint pl. a Tumblr és a Pinterest, valamint a divattal foglalkozó oldalakat. Magyarországon ezek az arányok csupán 6, ill. 2%-ot jelentenek. Érdekes, hogy az online társkereső oldalak rendszeres látogatottsága elenyésző: 5%. A magyar netezők a maguk 7%-ával valamivel aktívabbak a nemzetközi átlagnál.
A piackutatóknak azonban érdemes megvizsgálniuk az alacsonyabb látogatottságú oldalak demográfiai összetételét, hogy célirányosabban szólíthassák meg potenciális közönségüket.
Kapcsolódó cikkek
- Akkor most mi van jogilag a kommentekkel?
- Új irányelveket tettek közzé a gyerekek médiahasználatáról
- Létrejött a Szalay Annamária Média Alapítvány
- Még lehet jelentkezni a netes gyermekbarát tartalmak közötti versenyre
- Előadások a média és az internet veszélyeiről és azok kiküszöböléséről
- H95 Bűvösvölgy: évente tízezer diákot várnak az új médiaértés központba
- Rájár a rúd a rémhírterjesztő kínai bloggerekre
- Pekingben online platformot hoztak létre az internetes rémhírek ellen
- Kovács Attila-díj 2013: Idén is keresik az információs társadalmat népszerűsítő újságírókat
- A Wikipédia legvitatottabb témái
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.