AMD 64-bites reklámhadjárat

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán, 2002. szeptember 16. 18:55
Az Advanced Micro Devices hétfőn megkezdte története eddigi legnagyobb reklámkampányát, mind a hagyományos, mind az új médiában. A cél a 64-bites architektúrák iránti igény megalapozása, a piac előkészítése a jövőbeli Opteron és Athlon processzorok számára.
A reklámhadjárat a processzorpiac számára nehéz időkben kezdődik meg. Az AMD eladásai a második negyedévben elmaradtak a várakozásoktól, az új generációs asztali gépekbe szánt Athlon bemutatását pedig elhalasztották, helyette a jelenlegi Athlon XP feljavított változata érkezett.

Az "AMD ME" kampány célja mind a vállalati, mind az egyéni felhasználók megfogása, kifejezetten a vállalat, és az egyén közti szoros kapcsolat kiépítésére alapozva. Rob Herb, a cég marketing és értékesítési főnöke szerint amolyan baráti viszony kiépítésére törekszenek, nem hatalmas technikai óriáscégként szeretnének kommunikálni. A költséges reklámhadjárat megindítása az elemzők szerint bátor lépés az AMD részéről, mivel a lassan magára találó piac bármikor összeomolhat a közel-keleten várható háború miatt.

Kulcsszavak: processzor AMD +céginfo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36